Общо взето знаем какви са парите за средно кадърни, нормално кадърни и малко или много некадърни. Като пример за най-високо заплащане може да се вземат Дискордиа и Дриймс Транс от минимално 90-85 евро (със/без АДР) до 105 евро плюс за влизане в Великобритания и отделно едни 1 000 лв или подобни за започване и на още който те "довежда" и можеш да разчиташ на платен учител. Задавали ли сте си въпроса колко пари взимат "великите" обикновено по техните думи за степента на можене?
Аз не съм, доскоро, както уж някои божи служител казват: това не бива да питаш. И аз така, смятах че е "греховно" да питам колко ли взимат спрямо некадърните.
Онези първите (некадърници по някое мнение) може да не успява да задържи лентата за движение, да няма идея за: документи, начин на натоварване и разпределение никакви езици (българският горе-долу говоримо). Това обаче често са качества и на "великите" и много "великите". Разбрахме какво взимат обикновените и дори необикновено прости неможещи, нежелаещи.
Колко ли повече работа биха свършили добрите и също "великите", тези последните мнения ги "уважавам", добре че много не разбирам, защото обикновено никакви качества няма, но все пак не съм наясно и може изобщо да не е така.
Може би вършат 10% или 20% повече работа? Или два пъти или дори 10 пъти повече (с 900% повече)? Ако заплащането е на километър, например някой некадърник минава днес 500 км, съответно онзи "великият" ще мине например 5 000 км днес и хем той ще вземе пари като за квалификацията, хем работодателят като за 10.
Да вземем да попитаме някой "велик" или направо "великият" сред "великите".
Цитат"Jimmy Hoffa Търся подходящата заплата ,,,,, а относно професионализма залагам 10 каси бира, че съм около 300 пъти по- професионалист от теб."
За този, сметката ще е 150 000 км днес, ама спрямо некадърен. А май е 300 пъти по-добър от "велик", тоест май ще добавяме още една нула и ще отидат към милион и половина само днес, а и вчера и утре.
Дали, ако е на ден заплащане ще иска 300 или по-скоро 3 000 пъти дневен надник?
Май не е толкова? Деля 120 на 85, 90, 105 и някакво малко число се получава малко повече от 1 и до 1,5 стига, нали използвам ЕЛКА. Май се е повредила, може и вирус да е хванала (като не е ваксинирана). Ще пробвам с някой евроатлантически ориентиран калкулатор. В случай че е вярно ще излезе, че от обикновен некадърник до "най-великият" сред "великите" беше:
Цитат"Аз съм от тия 0,0000001 % родени шофери 06.11.2016 18: ..."
Този един на един милиард иска само толкова?
От дни мисля това обява ли е не е ли? Трудно ми в да реша и практиката показва, че често съм с грешна преценка.
Ей например този като често казва, че 17-то поколение софиянец и се поправям. Инак може да си помисля, че е голям селяндур. Аз лично както съм казал - селянин поне 200 поколение. Като казва, че е много кадърен - така е. Има обръщане на камион, неуспешно минаване под мост и вероятно много други. Представяте ли си малко кадърните или некадърните по колко такива инцидента имат? Много бил по-умен и знаеш, от повечето професори по физика. И това добре го казва, че как да се сетя иначе. И други верни неща казва, че е "тъпо копеле" и "голямо лайно" - не, дори е много скромен много голямо лайно е и много тъпо копеле.
И други казваше, че "като се знае какво е лайно и сам не би се наел на работа".
Цитат"Такааа, първо да напиша, че не си търся работа а просто предлагам на някого, който е наясно с моментната ситуация и не се прави на тарикат капиталист. Предлагам пълен професионализъм като шофьор вътрешно в Европа или на прави курсове. Надница от 120€ нагоре,,,, тези дето си вярват, че Мунчо ще продължава да им бачка за без пари изобщо да не ми се обаждат и да не пишат тъпанарски коменти, че това било нереално !!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Ето и какви качества предлага:
Цитат"Забавни са ми такива, които решават чии години липсват, но не ти се сърдя, споко ???? Дипломи за чужди езици нямам но в училище съм учил 11 години английски, 2 години съм живял в Австрия и криво ляво се справям с немския, 11 години съм бачкал ( исках да кажа "работил" ако ти се стори невъзпитано) в Испания, френският го разбирам като ми говорят ама аз малко сричам на него ,,, италианският също не ми е непознат, фламандският също и тн ,,,,,,,,, Не знам на кое казваш 3. Диплома за професинална транспортна дейност. /за да докажеш твърдението си, че си компетентен/ ама предполагам, че е код 95 (имам го) ,,,, Това също не мога да го разбера ,,, 4. Изпит за право управление на тежкотоварни возило. Предполагам, че имаш предвид СУМПС за категории С+Е ,,, и други неща не мога да разбера от комента ти ама това навярно е следствие от липсващите ми първи 7 години ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,"
Бях останал с впечатление, че от тези 11 години, 4 е учил само за "С"-то. Та може да е бакалавър след средното, ама с този "голям" стаж кога е учил, че и за доктор. Ама фантазиите са позволени и често ненаказуеми.
Лично да се посмеете, ако сте тази група:
https://www.facebook.com/groups/workfordriver/permalink/2608145839315322/
Цитат"Ако някой търси шофер и дава надница над 110€ да ми звънне. Магнит не слагам."
Цитат"Ако някой търси шофьор за контейнери в Антверпен да ми пише ,,,,, ако предлага под 3200€ месечно - изобщо да не ми пише !!!"
Цитат"Светослав Георгиев Дискордия ми предлагат 120€ надница като там и дума не може да става за магнит ,,,,,,,,"
Цитат"Светослав Георгиев Който трябва го е видял ,,,,, А съм сигурен, че ако им кажа и 150€ надница за мен ще се съгласят ,,,,,,, И понеже ще попиташ как така на теб няма да ти дадат толкова а пък ти си такова профи ще ти отговоря превантивно, че ,,,,,,,,,,, абе няма да ти отговарям даже а ти си мисли квото си пожелаеш."
Цитат"Реджеб Фейзула Абе аз принципно под 5000€ не бачкам ама сега пускам промоция."
На ден заплащане било супер, на километър много, много лошо. Например шофьорът взима 65 евро на ден, кара по много, товари/разтоварва по много или и двете, ама е супер. Друг бил на километър и има само каране и изкарва по 200 лв на смяна, обаче в пет денонощия прави 6 работни периода и се прибира във вкъщи - няма накъде по-лошо! Дори примерът е за средни кадърни, а други по 100 и 300 пъти по-кадърни чак ми е трудно да си представя колко много ще минат. Друг бил на твърдо за курс и това било супер. Например до Германия му дават като до Пасау, ама той ходи до Есен, Хамбург, Бремен... Ама той курсът теоретично може да е за 6 дни, обикновено 8, 9 и 10 дни и като разделиш парите на дните се получават съвсем различни числа.
Може заплащането да е на час, ама като спрат да ти плащат да си отидеш във вкъщи. За спящи в камиона не е много изгодно. Като се плаща на километър лесно може да се раздели получената сума и да дойде колко е на ден. Само че когато камионът е минал малко, този който взима пари на ден ще получи много пари за километър, а другият няма да е много доволен. Обаче като опитам да разделя на нула, ако няма никакво движение днес и нещо не се получава. Дори чух, че делението с нула било забранено?! Нещо не ми се вярва и в България да е така? В най-лошият случай ще почерпим и ще стане.
"Търся работа. Малко опит в Бенелюкс и Франция, Германия. Работил съм на пристанища.Под 3000 евро не се интересувам."
Обява на някой, тези пари въобще не са невъзможни, често в оплюваните фирми, да не говорим в другите. А малко стаж, вероятно означава малко повече от нищо. Като знам, че тези с 20-30 години и "милиони километри", често нямат 10 години, а пък познания...
"Сега в Холандия обикалят по паркингите да агитират камионджии както правеха в Испания едно време ,,,,, на мен ми предложиха работа за по 1200€ седмично, което месечно е 4800€ ама трябва да живееш тук и отпуск само 2 пъти в годината ,,,,,"
Това казва, че предлагат един форумен мангал. Това е интересно, месеците имали 4 седмици. Наистина има един, в три от четири години е така. Не става ясно, на всички ли почват да раздават тези пари седмично или само на такива с нездраво самочувствие?
Ех, този бате Иво бе, кой какво каже, той в пъти отгоре... ;D Дето викаше един бивш колега от ВВС: голям пич, ама да му няма главата.
Та, за Нидерландия, трябва да отговаряш на критерия за уседналост, парите са горе долу толкова, само че има уловки, ако не отговаряш на този критерий, тоест подписва се полски договор с рекрутиращата агенция, ти самият трябва да имаш фирма, да плащаш на счетоводител и сам да си плащаш осигуровките. Та след това идваме на варианта малко над 3000 Йевро.
А, и никой не обикаля паркинзите, а те канят български колеги, за да вземат бонуса "доведи нов колега". Те това са моите 5 стинки.
Цитат на: Hristo Lishev - Петък, 17 Март, 2023, 16:01:22
Ех, този бате Иво бе, кой какво каже, той в пъти отгоре... ;D Дето викаше един бивш колега от ВВС: голям пич, ама да му няма главата.
Та, за Нидерландия, трябва да отговаряш на критерия за уседналост, парите са горе долу толкова, само че има уловки, ако не отговаряш на този критерий, тоест подписва се полски договор с рекрутиращата агенция, ти самият трябва да имаш фирма, да плащаш на счетоводител и сам да си плащаш осигуровките. Та след това идваме на варианта малко над 3000 Йевро.
А, и никой не обикаля паркинзите, а те канят български колеги, за да вземат бонуса "доведи нов колега". Те това са моите 5 стинки.
Ти пък си лесен, знаеш добре английски. Бягай там дават по 20-22 паунда на час, без въпроси! И не се майтапя, чел съм го на брошури на ферито.
Къде в Европа ще намериш обява "давам толкова"
Цитат на: цецодебел - Вторник, 21 Март, 2023, 14:55:40
Ти пък си лесен, знаеш добре английски. Бягай там дават по 20-22 паунда на час, без въпроси! И не се майтапя, чел съм го на брошури на ферито.
Къде в Европа ще намериш обява "давам толкова"
.И като извадиш данъците,квартирата,глупавите поданици на кралицата и гадното време,по-добре си карай на прави курсове ;D ;D ;D!
Цитат на: imter - Сряда, 22 Март, 2023, 07:17:59
.И като извадиш данъците,квартирата,глупавите поданици на кралицата и гадното време,по-добре си карай на прави курсове ;D ;D ;D!
Май си прав.
ЦитатВилян Георгиев От 36 години имам "Професионална" книжка, както и викат гоУемите специалисти ,,,,,, и съм навъртял толкова милиони километра с камион дето 99% от новите "Профита" няма да направят и за 50 години ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Колко мислите, че иска такъв "ГОЛЯМ, ГОЛЯМ ШОФЕР"?
ЦитатВероятността отново да не ми публикувате поста е доста голяма ама ще опитам отново защото не мога да си обясня защо не публикувахте предишната ми обява от последните дни на 2022 ,,,, Та гледайки как се увеличава автопарка на всяка една фирма и как се търсят водачи под дърво и камък отново предлагам на всеки, който разбира от бизнеса Транспорт да му карам камиона срещу скромните 120€ за всеки ден прекаран в камиона без ADR и без влизания на острова на пакистанците. Вероятността да се засегнат нейде около 90% от тези, които се мислят за добри камионджии е доста висока но ще кажа, че СУМПСа не съм си го купил от Кауфланд на промоция а съм учил точно 4 години за С категория в най- доброто по времето на Дядо Тошо ОТЕ Вилхелм Пик и това, което ни дадоха тогава като знания и опит няма ама нищо общо с това, което днес се взима за 2 седмици по автошколите ,,,, Хайде започвайте с наддаването !!!!!!!!!!!!!!!!
Доскоро в Дискордиа, с АДР даваха 110 евро/ден, плюс икономия на гориво, много стигаха към 7 000 лв, което е почти 3 600 евро и при 30 дни са почти 120 евро дневно.
Какво се получава в една от най-оплюваните фирма взема толкова колкото иска един много "ВЕЛИК" шофьор? Обърнете внимание, че иска, в момента работи за 100 евро на ден. Разправяше, че специално за него Дискордиа му давали 120 евро за ден. А и отказва предложение за 1 200 евро седмично - 170 на ден. А ама, той си лъже ЯКО, много, много - ЯКО. За онзи палячо, Голямо лайно, Тъпо копеле или пък карач седемстотин седемдесет и седем.
Колко различна работи върши, просто шофьор и велик такъв? Ако за 4,5 часа единият минава 350 км, а "великият" вероятно 3 500 км. И обратното, ако 350 км се минават за 270 минути, то "великият" (не говоря конкретно за това лайно) ще мине за 27 минути. Отива обикновеният и товари и чака 2 часа (120 минути), а "великият" за 12 - някакъв по-бърз мотокарист ползва...
Май и "великите" и обикновените взимат едни и същи пари?! Да не би и двата вида да работят една и съща работа? Няма начин, на едните ЯКО им личи, че имат талант в самохвалството - то май само там имат талант.
ЦитатJoro Hristozov Е ,,,, може да се каже, че съм роден шофьор ,,,,
ЦитатVasil Mitov Има фирми и фирми ,,,,, аз примерно сега съм в българска фирма взимам 3200€ месечно но работата е лека и си върви гладко и шефа не е от олигарсите ,,,,,
Стара информация, сега е на по-малко.
На втората снимка, един професионален лъжец или професионалист-лъжец, като този нашия. Ще имат какво да си приказват и надлъгват.
Колко пари иска, "най-великият" във Форума и света - изрезка в други теми е има цялата.
Цитат...Условията ми са МИНИМУМ 120€ за всеки ден в камиона, без измислени норми за разход защото при 40 градуса навън а 50 в будката изобщо не гася двигателя и климатика ,,,,,,,,...
Малко повече се иска от обикновеното, ама Голямо лайно 777, е ЕДИН НА МИЛИАРД.
Цитат"Аз съм от тия 0,0000001 % родени шофери" - написано е 06.11.2016 18:56"
Питате ли за колко работи за 100 евро/ден, колкото не толкова "кадърни" като него, дори и некадърни взимат толкова.
Не само ги иска, но са му предлагали.
ЦитатНа линия Ивайло Стефанов Стойчо Кадурин Абе на майтап си го написал ама на мен наистина ми предлагат по 120€ в Дискордия но нещо не ме кефи техният стил на каране ,,,, все състезатели са се сбрали там а аз къвто съм смотан и карам с 50 по магистралата няма някакси да се впиша в пейзажа ,,,,,,,,,,,,,,,,
Значи на най, най най-великият му предлагат, а и той иска 120 евро на ден, ама се хваща за 100. Ако на километър се плаща 40 ст, има и до 50 стотинки на километър, поне изглежда що-годе реалистично и е кръгло число. Как ли ще бъдат парите в такъв случай?
ЦитатГаро,,, извади твоя да го видим !!!!!!!!!!
04.03.2017 14:39 начало
След 3 седмици стават 30 години откакто работя на камион,,, навъртял съм между 7 и 10 милиона километра и това, че съм обърнал камион не ме прави лош шофер а това, че ти не си обърнал не те прави добър шофер ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов
00359879030213
При 10 милиона за 30 години е 333 хиляди годишно или за 10 месеца работа, малко над 33 хиляди месечно - при него и политиците, никакво допускане за лъжа. Вадя инструмента ЕЛКА - 33 000х0,40=13 320 лева. Това не е ли по-добре от 3 000 евро за месец? То май по толкова не се минават, само "професионалист" лъжец може да твърди това. Задайте си въпроса и си отговорете, тези които му вярвате какви сте. Доста обикновени шофьори минават по 15 000 км месечно. В случай че движението е само в Европа, идват същите пари. Ама ако минаваш през България и вероятно ще имаш 4-5 дни почивка, в знаменателя става 25 до 26 дни. Тогава 6 000/25 е 240 лева на ден и повече от 120 евро. Но така може да "притеснявате" жена си например, затова стойте по 5-6 месеца и година надалеч.
Много от тези които не ги "мързи" да карат ще предпочитат този вариант. Малко условно е мързи ли го някой, та за всеки случай в кавички. И много от тези предпочитат да карат със заплащане, спрямо изминатото разстояние или заплащане на километър. Освен това, някой много голям специалист или съвсем малко повече би искал да има норма на гориво. Недейте да ревете толкова шумно, големите карачи, ама на надник, ще обясня. Не изхождайте, че някой е малоумен и иска да плаща нафта например. Ако има една нормална норма и с малко старани може да се свали с 3-4 литра на 100 км. Това не са ли 450-600 литра при 15 хиляди? Онзи "големият" герой, доколкото си спомням се хвалеше, че навремето е продавал по 500-600 литра, ама седмично. Твърди, че онзи ДАФ бил много икономичен (май не е можел да минава под всички мостове) и изразходва 18,2 литра на 100 км. Когато е 27 тона товарът с насрещен вятър 19 на сто, някакъв друг камион. Кой бяга от такива пари?
99% сме шушумиги, крадци, пияници и смрадливци :D ;D 20 евра ни били много на ден ;D Голям дразнител беше тоя ридер777. Веднъж ме наказаха заради него тук във форума, защото съм го нарекъл шушумига, а той сереше по нас обиди по цял ден. Какви са тези 120 евра дето търси тоя професионален готвач на манджи и пържене на кюфтета/картофи по кабините? Нали беше чорбаджия си спомням, някви рендета имаше и все търсеше будали, за 1500 евра да му карат опърдяните и вмирисани варели на манджа и кюфтета варели? Да не би да е фалирал шушумигата му с шушумига? Аз преди 2, 3 години си изтрих фейсбука и нямам достъп до шофьорските клюкарници на профи дриверите, като 777.
Ивчо винаги в бил балон под много високо налягане ,още когато беше писал че правил на двойка 36 000 км на месец ми стана ясен :D :D :D!
Цитат на: martin stanev - Четвъртък, 25 Април, 2024, 16:36:45
99% сме шушумиги, крадци, пияници и смрадливци :D ;D 20 евра ни били много на ден ;D Голям дразнител беше тоя ридер777. Веднъж ме наказаха заради него тук във форума, защото съм го нарекъл шушумига, а той сереше по нас обиди по цял ден. Какви са тези 120 евра дето търси тоя професионален готвач на манджи и пържене на кюфтета/картофи по кабините? Нали беше чорбаджия си спомням, някви рендета имаше и все търсеше будали, за 1500 евра да му карат опърдяните и вмирисани варели на манджа и кюфтета варели? Да не би да е фалирал шушумигата му с шушумига? Аз преди 2, 3 години си изтрих фейсбука и нямам достъп до шофьорските клюкарници на профи дриверите, като 777.
Дори в Дискордиа, доскоро всички с АДР каращи в Европа взимаха по 110 евро на ден, на него му давали 120, ама той отишъл да работи за 100. Как пък един работодател не го оцени, един некадърник, ако мине днес 500 км, кадърен 700, а единственият в света ще мине да не кажа 7 000, ама поне 2-3 хиляди - като чета и слушам колко е велик това е минималното. И никой не му дава поне 20 евро повече за ден.
Ако не може да го ползват за шофьор, като гледах видеото с последната фирма където е почнал, изглеждаше със седмичен опит с камион. Друго освен голям карач (седмичен стаж), други неща свързано с шофиране няма. Регламента за времето (управление и почивки) почти няма идея, беше писал голяма глупост за разпределяне на товара, явно и там е зле работа. Скоро във видео не можеше да обясни, кое е станало безсрочно - психото или квалификация на водача на МПС (компетентност) - изобщо нямаше на идея. Имам някакви идеи как може да изкарва пари, без да шофира. Може да го развеждат като панаирджийска мечка. Хората ще дават пари само да го видят отблизо, ще му лепят петдесетачки на челото, много пари виждам, много повече от 120 евро.
Всички са пияници и некадърници, а той е аристократ 17-то поколение софиянец. Преди време умираше от кеф, как украинци работели по морето за 150 долара месечно. И на него му се полагат такова работници, ама не идват нещо.
Цитат на: imter - Петък, 26 Април, 2024, 07:37:08
Ивчо винаги в бил балон под много високо налягане ,още когато беше писал че правил на двойка 36 000 км на месец ми стана ясен :D :D :D!
Тези 36 хиляди не са нищо. Заявяваше, че като е работил в испанската "Трота" са правили по 500 хиляди годишно. Ако се работи 10 месеца в годината, ще рече по 50 хиляди километра месечно. По-вероятно е някои да са казали, че са направили 35 хиляди и той да е отгоре е казал 36 000. Естествено не говорим да се спазват някакви норми и регламенти. Макар че нашият "най-велик" шофьор е започнал в по-сегашно време и дори не превозвал под ТИР конвенцията. Глобите са били съвсем приемливи за онова време.
Принципно съм на мнение, че не е невъзможно да се направят, не от нашия ЛЪЖЛЬО 777,,,,,,,,,,. При 36 хиляди месечно, за 25 дни ще рече по 1 440 км дневно, дори в Испания само в едната посока има такива разстояния. В Испания, тогава дори за 20 часа да се направят има дори 4 часа за някаква дейност като товаро - разтоварна дейност и 5-6 почивни дни. Други може и да са правели, но той надали.
Един с нещо като индианско име Голямо лайно - Тъпо копеле седемстотин седемдесет и седем, пуснал някакъв призив в група на Фейсбук, за който е участник в нея ето връзка:
Работа за шофьори (https://www.facebook.com/share/p/gRkWBqcvySWJeEc4/)
И малка част:
Цитат
Уважаеми работодатели,
Бих искал да споделя някои наблюдения, които смятам, че са от значение за нашата индустрия. В последно време съм забелязал, че в строителството може да се вземат по 1000 лева на ден, докато в транспортната индустрия, която носи значителни рискове, заплатите са по-ниски от това, което могат да получат работниците в строителството.
Според мен, тази разлика в заплатите не е съвсем справедлива, особено когато вземем предвид рисковете и отговорностите, свързани с работата в транспорта. Транспортът изисква не само физическа, но и психическа издръжливост, като работниците трябва да се справят със стреса и опасностите на пътя всеки ден...
ЦитатIvailo Vuchkov Един пич ми направи поредната баня за 3 дни и ми взе 4000 лева, което идва надница над 1000 кинта ама това няма значение ,,,,, нищо, че е в прахоляк, всяка вечер си спи вкъщи.
ЦитатIvailo Vuchkov Даже съм го дал вече жилището под наем ,,, а банята стана уникална, от цялата кооперация идваха да я снимат ,,, а пича редеше плочките с едни лазерни лъчи, за пръв път видях такова нещо.
Като е такава скръндза откъде намира такива скъпи майстори? Поне се изфука, че отново е по-по-най. "С някакви лазерни лъчи" - често са му детски обясненията.
ЦитатIlian Todorov От 2017та година давах по 2700€ на моите шофьори ама тогава и цените бяха други, сега всичко поскъпна.
Цитативан попов Никога не ползвам хипербули ,,,,,,,,,,,,, всички, които са работили за мен са в тази група ,,,,, ако искат да кажат.
Тогава май масово парите бяха до 70 евро на ден, ама вярваме му. Някой е давал по 90 евро на ден още преди 7 години. От две години пуска промоционална надница 120 евро и като свърши промоцията 125. Сега се хванал за 100 на ден, а ако е карач и на километър, ще изкарва поне 50% отгоре. Логична и последователна мисъл, не противоречаща си, на която може да се вярва. Така се обосновават в съдебни решения.
ЦитатДнес са дошли и са окосили двора и подрязали храстите ,,,, за 1 час 300 кинта ,,,,,,,,,,
Голямо Лайно или Тъпо Копеле 777 или както нежно се наричат помежду си Ивввв! Пак ще се сменя работата, най-великият в света, не се е раждал такъв като него и не се знае кога ще има пак. Това по негови оценки, а моите са ясни. Много е лошо, ако са го изгонили, той много държи когато някой е "изгонен" да не му се зачита стажа. Две фирми с контейнери, май по 3 месеца. По достоверна информация , дори в едната е имал 3 месеца няколко месеца почивка и пак 3 месеца работа - сериозен работник, макар на възраст като 10 годишен. Как го изпускате най-добрия? Ако съм му работодател ще му се хвърля в краката и ще му се моля, милиони ще му давам само да остане. Ще му пратя момичета да си разкъсат дрехите и да му изпълнят всички желания. Опа, дали млади момичета е добре?
Беше споделил как една 80 годишна го е молила да я преведе през пътя. Не ѝ разбрал намека, ама един българин го "светнал" какво е искала. Много се ядосваше как не е разчел сигналите. Бил е по-млад, сега нещо "зряло" около 90 ще му е идеално. Слушате ли добре следващи работодателите, ама за малко? Как, кажете как го изпускате най-великият шофьор в света, а работи за по-малко пари от такъв в Дискордиа? Дори да не е една милионна част кадърен като него.
Обявата е обърна в положително искане - преди беше: без фриго. Превод без хладилник и по новому, хладилник ЙОК. Преди време беше писал, че ако спре до него такова ще му дръпне дръжката на лафета. Вероятно е очаквал бурна подкрепа, след като много го "нахраниха", каза: нямало да я дърпа. Пичага е, като изключим когато е голямо лайно. Освен това на хладилника е ЧОК ЗОР, обикновено и не е работа за палячовци като него. Ако гледате камионите от Прибалтика, както и полски регистрация със Слава Кокаина, ама не на фронта, включително и хладилни, ще видите, че там е ЯВАШ ЯВАШ, та чак към ДУР отиват. Затова на него си му е БАШ ТАМЪН на контейнер или брезент с 1 000 километра курс поне, за хладилник доста често се изисква каране, дори по-малко от това което обявява за себе си, не е за палячовци. Забелязвате ли някои думи? Искам да се харесам на ДПС. Нали знаете, че няма смисъл да се гласува, сега втори, а скоро и първи. Нали знаете, че те "защитават" наричащите се турци?! Също така политиците ЯКО мислят за народа си, особено ако "върлува с невиждана ярост" нещо си. Ваксините дават безсмъртие и т.н. Малко черен хумор, ама някои хора чакат да се освободят от ДПС-кото робство. ДПС - слава, слава!
ЦитатУважаеми господа "Работодатели" публикувам офертата си малко рано за да има време да мислите и да смятате дали си заслужава или не. Да започна първо с това, че камион съм виждал само по теУевизоро, но съм схватлив и бързо ще вляза в час с работата за ваше успокоение. Желаното от мен заплащане за живота в будката е или 850€ твърдо седмично или 120€ дневно ако заплащането е на месец като превеждането на парите трябва да е до 5то число на следващият месец. Предпочитам работа на контейнер или ако е брезент курсовете да са на минимум 1000 километра поне защото съм на 56 години и мятането на колани не е едно от любимите ми забавления. Ако ми плащате закуска, обяд и вечеря в ресторант даже няма да внасям в кабината храна, тигани, тенджери и котлони за успокоение на тези, които искат камионите им да са като нови и след 10 години. Готов съм да започна работа в края на първата седмица на Август и имате достатъчно време за размисъл. Мога да карам и България - Турция за по 100€ дневно ако някой го е закъсал със шофьорите и железата му събират прахоляк на някой паркинг. Предложения със заплащане на километър директно ще бъдат блокирани и докладвани на инстанциите, които са компетентни относно заплащането на труда в Транспорта. Превозвачи на които са им ниски навлата, скъпи горивата, пътните такси и всички други разходи от сърце ги моля да си спестят лекциите по Икономика в които правят жалки опити да убедят Гилдията, че трябва да се работи без пари и ще бъдат блокирани. Малко дългичка стана обявата ми а съм наясно, че нейде около 95% от "Превозвачите" сте освен неграмотни сте и със самочувстие на биг босове ама нищо де някой ден може и да ви влезе нещо в празните манерки. Та от началото на Август съм на линия - МИСЛЕТЕ !!!
Щял да докладва, ще доносничи. Хубав човек е, дърпа лафет, докладва и е голямо лайно. Колко иска сега (ще се навие за по-малко). Публикацията с коментарите, за участниците. (https://www.facebook.com/share/p/C3wDQYTbTFSWFALD/)
ЦитатЕрдин Илиязов Не ,,,, предлагам на някой да му бачкам вместо да му седи камиона на паркинга.
Съгласен съм! Ако е съвсем от немай къде, би могъл криво-ляво да го кара.
Цитатбат Иво, никой друг няма да ти оцени карането, както ти сам себе си, или иначе казано с твой камион според мен, би било най-добре, въпреки че много са прецакани навлата вече.. най-тьпото във фирмите е, че както ти например си вършиш работата максимално бързо, друг се мотае по пътя и взима същите пари, което никога не съм го разбирал..
Така е, затова на километър и показваш какво можеш и взимаш за всичко което си заработил.
Това е долу е предната му публикация и за какви пари говори. Напомням: той никога не лъже!
ЦитатБанда, привет в тази мрачна и дъждовна Неделя. Пак се зачетох из обявите за работа и наблюдавам как хора с български имена се опитват да набират шарани за немски фирми при изключително кофти условия със смешно заплащане. Честно чудя се как има коментари от рода на "Имам интерес" и даже си оставят телефоните. То верно в този бранш се напълни с всякакви купили си СУМПС на промоция от Кауфланд или спечелили ги от Зрънчо ама се чудя имат ли нещо друго между ушите си освен вакуум та не могат да осъзнаят, че в реалната икономическа обстановка това е повече от смешно. На 5ти Януари 1990 започнах работа в Раушер Транспорт и бях ЕДИНСТВЕНИЯТ чужденец, който работеше във фирмата и чак Август 1992 дойде един шиптър та станахме двама чужденци. Ходил съм в къщата на семейство Раушер поне десетина пъти на обяд и вечеря а сега ми е интересно колко от работещите в чужди фирми изобщо знаят къде живее шефа на фирмата. Тогавашната ми заплата (нямам идея колко взимаха другите а и не ме интересуваше) беше над 2000 марки с които пари спокойно се купуваха поне 5 коли на по 10 години. Сега кола на 10 години в що годе прилично състояние струва минимум 5000€, влизаш в магазина взимаш само най- необходимото да изкараш седмицата и оставяш поне 100€, ток, вода, наеми и всичко се вдигна между 10 и 30 пъти ама това си е част от пейзажа и вече никой не се замисля каква част от заработката си може да спести и да сложи под дюшека. Направо пък ми е жал за тези от вас, които меткат кинти и за жени какъвто колега имам и във фирмата в която в момента работя и на въпроса ми защо го прави като е дошъл да си храни семейството той ми отговори, че и той бил човек а семейството му все някак ще оцелее ,,,,,,,,,,,, Аре лека почивка ви желая а на тези от нас, които и утре ще почиваме ви препоръчвам да не прекалявате с пърцуцата а да мислите как да осигурите достойно настояще и бъдеще на децата си !!!!!!!!!!!!!!!
Колко е изкарвал доскоро (той никога не лъже)! Също публикацията с коментарите. (https://www.facebook.com/share/p/UAYwnJ388mcna3Xc/)
ЦитатИвайло Стефанов ма какви са тия цифри бре, що за глупости пишеш??? Понеже съм от хората които не премълчават, ще ти припомня твоята работа в Кокел България! Първо беше шофьор ( първият във фирмата който му се плаща на километър), между другото отам ти дойде прякора Километъра! И в последствие дойде да работиш за Французите с Премиума вече като чорбаджия - хайде да знаем за какви пари работеше!!! П.с явно като пиеш някоя и друга бира и откачаш тотално!
Тогава е настоявал да му се плаща на километър, сега докладва (доносничи).
Цитативан попов Когато започнах при теб миналата година казах името на спедицията на Жоро ако иска да се свърже с тях ,,,, та там, пак на контейнери карах Антверпен - Париж ,,,,, с Магнумите си правех по над 8500€ чисто,,, чакай да го напиша с големи букви ЧИСТО ,,,, после с Волвото паднах на 6500 - 7000€ ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Изводът е, че най-добрият в света, роден за това, един на милиард. Въпреки това е учил 4 години за "С", не е бакалавърска степен след завършването, а по време на училище. Въпросът е: имат ли такива общообразователните предмети в този случай? При доста - ДА! И този най-добрият иска пари колкото шофьор в Дискордиа и да има икономия на гориво и после се навива за по-малко пари. Разбира се работата на контейнер не е за съвсем тъпи парчета, както нашият "герой" често изглежда.
ЦитатАз съм от тия 0,0000001 % родени шофери
06.11.2016 18:56
П.П.: Горното число е в процент, тоест на 100 и е 0, 000 000 001 - една милиардна. Надявам се въпросният е бил в часовете, преди да почне да учи за това което е "роден" и не е объркал десетичния разделител?!
Ето двама (струва ми са различни), които са карали. Не като палячовци 777.
Ще се прави нова мярка за добро заплащане. Не 100% уточнено, вероятно: гарантирано 110 евро на ден при курсове в Европа, обаче с АДР. И предполагам 105, когато няма и не се возят стоки под АДР. Допълнително още 10 евро за ден при двуседмично управление над 85 часа, а пътуващи Великобритания 80. За другите курсове не се коментира.
Има уловки норма на гориво. Ако си частично от това което твърдиш, че си велик, ще вземеш поне още 10 евро дневно от икономия. Може би е нужно да подходиш "правилно" към началниците, за добър маршрут (курсове) и изправен камион. За Скания се чува, че най-лесно се справят.
"От 01.07.2024 официално връщаме 10те евро, а като благодарност за вашето доверие запазваме и 10те евро бонус на ден!
Благодарим на всички за огромното доверие, подкрепа и търпение, за положените усилия и изминатите километри!
Гордеем се с вас и знаем, че заедно можем да постигнем още много!"
#DISCORDIA
Обръщение на г-н Христов към шофьорите на DISCORDIA (https://youtu.be/Rn52Wb798rw?si=h7X-H4DUHm8DWQ7I)
Каруцата вече се обърна, няма кой да им вярва! Давам и още 1-2 години и ще отиде в Украйна(Русия) да участва в изграждането на новата държава ;)!
Цитат на: imter - Сряда, 19 Юни, 2024, 08:26:51
Каруцата вече се обърна, няма кой да им вярва! Давам и още 1-2 години и ще отиде в Украйна(Русия) да участва в изграждането на новата държава ;)!
А, ако има цистерни, ще си пръв?! Избягаха много от хората им, сякаш някой е изненадан?! Вчера са се обаждали на един приятел да му кажат новите цени, изкара към 6,5 години и скоро напусна. Вчера са му пуснали парите от първия курс на новата работа и са повече от тези на ден които споменаваме, а е почти на километър, на курс е, ама то е същото. Май днес му се пада да взема от Дискордиа. Бяха му взели 200 лева за преразход, а не е имал. И "правите" курсове са вдигнат 90/85 евро за ден със и без АДР и 10 евро за ден допълнително и неясно колко минус за гориво. Тази костенурка на втората снимка, тези дни е направила 191 години. Дискордиа преди много години даваше композициите на изплащане и е на 30 години. Струва ми се ще изкара повече време. Ето един частичен цитат от мечтите им:
"DISCORDIA има собствени офиси в България, Украйна и Румъния. В компанията работят над 2 400 човека, а нашата амбиция до 2030 г. е тяхната бройка да достигне 10 000." Вчера ми попадна Юроспийд:
"Сега и ТИ имаш шанс да си сред нас
Радваме се да съобщим, че от 1-ви Юли увеличаваме дневното заплащане за нашите страхотни шофьори до 125 € на ден!В EuroSpeed ние винаги се стремим да предложим най-добрите предимства и условия за нашия чудесен екип. Вярваме, че нашите шофьори са гръбнакът на нашия успех и това увеличение отразява нашия ангажимент да подкрепяме и възнаграждаваме тяхната упорита работа.
Присъединете се към нас днес и се възползвайте от:
Най-конкурентните дневни ставки на заплащане
Най-новият камион в Европа
Прекрасна екипна среда
Тук ще намерите възнаграждаваща кариера в компания, която наистина цени своите шофьори, не търсете повече ⬇️"
0887177414
https://www.facebook.com/share/p/VSJU5jDqE2St3CDt/
Чудесно е, че поне на думи се предлагат такива пари - 110, 120 125 и нагоре евро на ден. И въобще не е нужно да си кой знае колко велик шофьор.
А "великите",,,,,,,,, дори "най-великият" в света си търсят около 120 евро на ден, ама се хващат за 100. И трудно изкарват повече от 3 месеца. Както самият казва: такова голямо лайно съм, че и сам бих се уволнил.
Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Четвъртък, 20 Юни, 2024, 02:28:37
А, ако има цистерни, ще си пръв?! Избягаха много от хората им, сякаш някой е изненадан?! Вчера са се обаждали на един приятел да му кажат новите цени, изкара към 6,5 години и скоро напусна. Вчера са му пуснали парите от първия курс на новата работа и са повече от тези на ден които споменаваме, а е почти на километър, на курс е, ама то е същото. Май днес му се пада да взема от Дискордиа. Бяха му взели 200 лева за преразход, а не е имал. И "правите" курсове са вдигнат 90/85 евро за ден със и без АДР и 10 евро за ден допълнително и неясно колко минус за гориво. Тази костенурка на втората снимка, тези дни е направила 191 години. Дискордиа преди много години даваше композициите на изплащане и е на 30 години. Струва ми се ще изкара повече време. Ето един частичен цитат от мечтите им:
"DISCORDIA има собствени офиси в България, Украйна и Румъния. В компанията работят над 2 400 човека, а нашата амбиция до 2030 г. е тяхната бройка да достигне 10 000."
Вчера ми попадна Юроспийд:
"Сега и ТИ имаш шанс да си сред нас
Радваме се да съобщим, че от 1-ви Юли увеличаваме дневното заплащане за нашите страхотни шофьори до 125 € на ден!
В EuroSpeed ние винаги се стремим да предложим най-добрите предимства и условия за нашия чудесен екип. Вярваме, че нашите шофьори са гръбнакът на нашия успех и това увеличение отразява нашия ангажимент да подкрепяме и възнаграждаваме тяхната упорита работа.
Присъединете се към нас днес и се възползвайте от:
Най-конкурентните дневни ставки на заплащане
Най-новият камион в Европа
Прекрасна екипна среда
Тук ще намерите възнаграждаваща кариера в компания, която наистина цени своите шофьори, не търсете повече ⬇️"
0887177414
https://www.facebook.com/share/p/VSJU5jDqE2St3CDt/
Чудесно е, че поне на думи се предлагат такива пари - 110, 120 125 и нагоре евро на ден. И въобще не е нужно да си кой знае колко велик шофьор. А "великите",,,,,,,,, дори "най-великият" в света си търсят около 120 евро на ден, ама се хващат за 100. И трудно изкарват повече от 3 месеца. Както самият казва: такова голямо лайно съм, че и сам бих се уволнил.
Ако си ми следил постовете на тяхната страница ,предполагам си разбрал ,че това с цистерните е шега!Иначе историческо погледнато ,тази фирма започна да се развива последните 10 години и скоро ще достигнат апогея си!
Цитат на: imter - Четвъртък, 20 Юни, 2024, 07:48:40
Ако си ми следил постовете на тяхната страница ,предполагам си разбрал ,че това с цистерните е шега!Иначе историческо погледнато ,тази фирма започна да се развива последните 10 години и скоро ще достигнат апогея си!
Следил е много силно казано, оттам където копирах "новото" заплащане на Дискордиа, твоето изказване "изпъква" нали сме приятели във Фейсбук. Това отскоро го разбрах и свързах с теб, и случайно, обаче Тъпо Копеле 777,,,,,, понякога го проучвам. Първата ми мисъл за цистерните беше, че наистина има такива планове. Не съм от схватливите.
Понеже понякога съм припрян и ако бях шофьор, вероятно камион на Дискордиа би ме дразнил. Но се радвам, че тези две фирми вдигат стандарта и винаги може да се искат поне подобни суми. Разбира се, имам надежда, че това ще се отрази при заплащането на паткопасачите като мен.
Покрай "шофьорите" които не знаят български, ама някакви думи и аз поназвайвам. Слушам радио през приложение от телефона има всякакви освен и български. За тонколона използван една радиоточка. Понеже слушам предимно БГ Радио, ама напоследък през деня (6:30-7:00 до 21:30) има много рекламни и сменям понякога радиостанциите през деня. Какво ми прави впечатление, пускат разни песни и по някое време: Ариана Гранде - както казах знам някои думи и това означава Ариана Голяма - предполагам от 2 литра нагоре?! И се чудя по тези радиа сигурно са много евроатлантици, та не го кажат: Голяма бира Ариана - на българските. Пускам други радиа от Северна Америка, Южна Америка, Австралия, Азия и т.н. Песни, песни и по някое време Ариана Голяма (Ариана Гранде) и пее една и съща, явно тя участва в реклама на тази българска бира. Брей тази българска бира я рекламират почти по целия свят. Не разбирам толкова много какво пее и какво рекламира на бирата. Интересно ми и как се казва тази, която я рекламира по цял свят? Важното е, че българска стока се рекламира по света. Както Костадин Костадинов казва: нека всички българско и родно стане модно, и международно - от мен.
Ариана Голяма (https://youtu.be/Q4ABb_DVApQ?si=rSCbvJSxcFmOYjmu)
Цитат"Пускам един нов тежковоз .
Търся му водач . Фирмата е в София. Пътува се през Видин.
Релация- България- Антверпен/рядко Хамбург/- България.
Отиване-товарят се 2 или 3 стари бангии. Обикновено им се подава ток ток от бустер при разтоварване. Понякога се палят със спрей, защото са с малко нафта.
Връщане-товарят се 2/3 нови, новозакупени, аварирали, катастрофирали, каквито има. Използва се ел. лебедка при нужда.
Понякога се налага демонтаж на спойлерите. Заплаща се по 50 евро на камион.
Заплащане-когато си с камиона- 130 евро на ден. Осигуровка- на мин. заплата.
Нови камиони Волво. Ако гръмне гума, водачът си я сменя сам.
Изключвам коментарите, понеже вече съм информиран, че:
1. 130 евро на ден са пари за семки.
2. Там, където работите сега, взимате много повече за по- малко работа.
3.Аз трябва да си карам камиона сам,
4. Шофьорът не е гумаджия, та да си смени сам гумата."
Най-големият шофьор, с индианско име Голямо Лайно 777, търси за 120-125 евро на ден (отново). Ето на ден са 130, нека стотиците му почитатели му препратят обявата. В Дискордиа по негови думи му предлагали с 20 евро на ден повече (вярвате му). За най-добрия в света могат да му дадат много повече от 130 (ще се съгласи и на 100 на ден - евро).
На километър заплащане, може да изкара повече, ама не е за всеки плямпалник.
Той можеше да кара само брезент и контейнер, и да дръпне дръжката на лафета на хладилник спрял до него. Имаше обява за контейнери София - Солун, май бяха 400 лв на курс. Според чорбаджията се правят 2 на седмица и дори 3. Като знам какъв карач е 4-5-6 на седмица няма да е проблем за него. София - Солун - София са под 700 км. А той минава по поне 2 000 на ден, за да направи десетките милиони километри (нали вярвате?). Само 5 курса седмично са 2 000 лв седмично, а месечно... Да, ама едно да приказваш, друго е да работиш.
Този поне пуска обяви и май работи някак си. Един друг, който се именува като - Шофьор номер Едно. В началото на този форум пускаше ЯКО обяви, че търси работа. Отдавна е само ибрикчия и подмива насрани политически задници, вероятно по му харесва или толкова може.
100€ за всеки ден прекаран в камиона и си стискаме ръцете.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
С ТИЯ КЛИПОВЕ, ДЕТО ПУСКАШ СЪС 150 И НАГОРЕ - САМО ТАКЪВ С АБСОЛЮТНО ПРАЗНА МАНЕРКА БИ ТЕ НАЕЛ ЗА РАБОТНИК!!! ТИ СИ ПОТЕНЦИАЛЕН УБИЕЦ С ПРЕТЕНЦИИ!!!
Darian Despodov Дооообре,
точно заради тези клипове една холандска фирма ми предлага да им бачкам за 820€ на седмица.
Ивайло Стефанов ще се направя, че ти вярвам!
Darian Despodov Лъжец ли ме наричаш ??? Мой приятел бачка там вече осма година ама той е на 900€ седмично.
Ивайло Стефанов прочете ли научната си фантастика преди да я публикуваш. Две неща ще подчертая и няма да коментирам повече .
Искаш по 850€(120 на ден) обаче повече от 1000 км на курс щот си бил на 56 и не си бил първа младост!!!! Хем искаш- хем нещеш да дадеш ЕВАЛА! Обаче как ще се качиш за 80евро
Ивайло Стефанов Няма такива със седящи камиони ????
Ивайло Стефанов аз също мога да карам твоето желязо за 120 евро на ден! Понеже съм сигурен, че не ти е празна манерката, не си в ония 95%! Относно храната по ресторанти, не искам допълнително заплащане, не съм толкова лаком като теб! П.с продължавай да се излагаш, то вече няма накъде!!!
John Doy само дето неговия е с четвъртити гуми пред тях, а той си търси работа!!!
Darian Despodov Абе да ти кажа под секрет, че моя не е спрял да бачка ама последния шофер го е омаал та сега като се прибера от Турция след 10 дни ще трябва да го правя и може аз да си го карам ама моята работа е само из България а знаеш, че аз се чувствам най- добре във Франция.
Ивайло Стефанов бягай в Кокел на Френски договор, ще взимаш дебелите пари и ще се хвалиш по групите! Няма плащане на км, и знаеш, че там чорбаджията изобщо не е с празна манерка, и можеш да караш само Франция!
Darian Despodov Преди 2-3 месеца минах и говорих със Саша ,,,, предпочитам холандски или белгийски осигуровки, че времето за пенсия наближава.
Иво, приятел си ми и се надявам да не ме докладваш???? ама плащам на километрър, защото иначе ще карат по 200км макс на ден????
А един ден като започна да возя бело и емигранти, ще ти звънна да делим кеша????????????
Според мен не трябваше да се отказваш да бъдеш чорбаджия, макар и сам да си караш камиона!
Успех ти желая, Друже!
Jordan Marinov Дане, виж как карам като ми плащат на ден. В последната фирма бях 3 месеца и половина и като си тръгвах последната заплата ми я платиха двойно със специални благодарности за ефективното ми каране ,,,, винаги до последната минута и винаги пристигане на адресите мноооого преди времето, което са сметнали те ,,,, та има шофери и Шофери ,,,,
Един познат започна с до 50 стотици на километър. Фирмата е "Шанс - Милко Байчев". При голям разход и почивка вкъщи над 45 часа са 40, при добър разход и нормална почивка, повече от 45 часа са 45 ст на км. Ако почива бързо, на 45-тия час се тръгва и в нормата на гориво - 50 ст на км. А идва от 36 ст/км. Той иска повече почивка и му предложих, ако е "къс" курсът, да почива повече, а при "дълъг", 45 часа и газ. Не се чака за товари и се правят доста количество - пари и пробег. Да, ама се вози много често боклук, като застана до кофа за боклук не издържам много, а ако ми е зад гърба?! Много фирми във и около Велико Търново, тази е от Поликраище. Обявата съм я за търновска. И другите в района са на подобно заплащане. Може май?! А има обяви по 32 и надолу стотинки за километър.
В горната публикация има 130 евро на ден за тежковози. А в много случаи, автовозите са около 120 евро на ден. Това например за "най-великият" шофьор в света,,,,,,,,,,,,,,,,,,,777. Продължавам да се чудя, това "пияници", "некадърници", "шушумиги", "профила" - все цитат от споменатия. Тези правят 12, 14 и 15 хиляди през България и Румъния, инак в Европа и 16 хиляди могат да се направя по 0,50 лв и правят - ЯКИ пари. Та този по 2 хиляди километра на ден прави, дори повече, че има десетки години пропуснати. Нали не поставяме на съмнение, че е направил към 10 милиона за няма 20 години (половин милион годишно)?
"Защо класическата туба за гориво има три дръжки?
Тубата за гориво е изобретение на германците от 1930 г. и първоначално се използва само за военни цели. Оттам съюзниците я наричат Jerry can /от видоизменено Gery - Germany/. Това наименование е запазено и до днес.
Класическата туба има три дръжки за да може двама войника да носят 3 туби - по една във всяка ръка и една по средата. Така всеки от тях ще носи общо по 30 литра. Ако един войник носи една туба ще носи само 20 литра, което е малко. Ако сам носи 2 туби ще носи 40 литра, което е много. Затова германците са се спряли на 3 туби за 2 войника и са сложили три дръжки, за да може да се носи средната туба от двамата. Допълнителният бонус, е че един човек може да носи две празни туби в една ръка като хване двете крайни дръжки или общо 4 празни туби за един човек. Класическа германска гениалност!????"
Може и да е вярно, ще рече над 130 евро на календарен ден, присъствен в камиона... Чудя се тези с огромните стажове, искат по-малко, а се съгласяват на още по-малко,,,,,,,,,,,,,, - например. Не отпада мнението за някои, че трудно държат пътя, ама пари се вземат. Не е изключено, да се изискват някакви умения не свързани с тази работа - евентуално.
"Преди две години доказахме, че можем да минем ,,психологическата бариера" за възнаграждение над 3000 евро.
Днес можем да се похвалим, че при нас все повече шофьори успяват да вземат възнаграждения над 4000 евро!
Благодарим на всички за добре свършената работа през изминалия месец, защото така доказват, че положените усилия си заслужават."
Лек и безавариен път, колеги! ????️
.
#DISCORDIA #карайнасигурно
От 1000 човека тези пари ги взимат сигурно 10,в тях се включва обучение на нов шофьор,само леки товари с икономия и доста благосклонност от страна на шефовете ;)!
Скоро правих седмична почивка с колега от Дискордия, та той ми сподели, че наистина се взимат 130 евро на календарен ден, но... Кара се кръгов курс България - Норвегия - Северна Якутия - Чукотка (зона Владивосток, минава се по път през 3 вечнозамръзнали езера, нещо като "Шофьори по леда" било :o), оттам те свалят зона Уланбатор, после през Памир отиваш на Киргизтан, Узбекистан, Казахстан, и в крайна сметка те прибират през спорните Кримски територии и Румъния. Курсът трябвало да се прави за не повече от 10 календарни дни, всеки следващ ден ти се плаща по 10 евро по-малко.
Който се чувства подготвен, да се обади, имало вакантни места (още)... ;D
Цитат на: Hristo Lishev - Четвъртък, 22 Август, 2024, 09:17:53
Скоро правих седмична почивка с колега от Дискордия, та той ми сподели, че наистина се взимат 130 евро на календарен ден, но... Кара се кръгов курс България - Норвегия - Северна Якутия - Чукотка (зона Владивосток, минава се по път през 3 вечнозамръзнали езера, нещо като "Шофьори по леда" било :o), оттам те свалят зона Уланбатор, после през Памир отиваш на Киргизтан, Узбекистан, Казахстан, и в крайна сметка те прибират през спорните Кримски територии и Румъния. Курсът трябвало да се прави за не повече от 10 календарни дни, всеки следващ ден ти се плаща по 10 евро по-малко.
Който се чувства подготвен, да се обади, имало вакантни места (още)... ;D
Ице, да не си се объркал и да си говорил с някой от бившите ти колеги, тия с другите превозни средства? ;D
Цецо, от горния ми пост само това за седмичната почивка е вярно, другото е шега, но съгласно репутацията на въпросната фирма, която не се променя с годините, те ти ги дават, но ти дали ще ги вземеш, е друг въпрос... Ако ти откраднат нафтата, е за твоя сметка, страх ги е да карат Франция по този повод, наистина са по платени паркинги само, но както всички знаем, във Франция ги няма много и така. Този път съм сериозен. За 130 бимбирлика на ден никой не каза, бяха три коли, паркинг "Ребрата" Венло, повечето го знаят.
Цитат на: Hristo Lishev - Четвъртък, 22 Август, 2024, 10:36:19
Цецо, от горния ми пост само това за седмичната почивка е вярно, другото е шега, но съгласно репутацията на въпросната фирма, която не се променя с годините, те ти ги дават, но ти дали ще ги вземеш, е друг въпрос... Ако ти откраднат нафтата, е за твоя сметка, страх ги е да карат Франция по този повод, наистина са по платени паркинги само, но както всички знаем, във Франция ги няма много и така. Този път съм сериозен. За 130 бимбирлика на ден никой не каза, бяха три коли, паркинг "Ребрата" Венло, повечето го знаят.
Господин Генерал,все пак те държат рекорда София-Берлин 6 дни и средна скорост около 45 километра ,но за сметка на това грандиозна икономия и сърбеж на някои части от тялото :D :D :D!
Да, редник Т. Веднъж един подобен жълт "икономист" ни беше наредил 15, 16 камиона след него от Щрален (граница Нидерландия) по А40 Германия та чак до Дуисбург, на забранен за изпреварване участък с 81 км/ч. Доста го сърбя Д-то... ;D
- Работодателите, искате ли шофьор? Охо, доста са.
- Работодателите, искате ли добър шофьор? Охо, на практика всички.
- Работодателите, искате ли най-добрия в света? Смятате че не можете да си го позволите? Откъде ще намеря такъв и как да сме сигурни, че е най-добрият? Обявената цена е 125 евро на ден, ама ще се хване на 100. А съм абсолютно убеден, че е най-добрият в света, защото той го казва, а Голямо Лайно 777 - НИКОГА, НИКОГА не лъже.
Между другото той не си търси работа:
ЦитатNikolay Stoqnov Не бе пич ,,,, аз работа не търся ,,,, предлагам на някого да му карам камиона вместо да му стои на паркинга докато търси някой Мунчо да му го кара за жълти стотинки ,,,,,,,, днес излязох с таксито в 5 сутринта и се прибрах в 12, дремнах си хубаво и излязох в 18 ,,,,, до 22 изкарах за деня 295 лева по апарат ,,, с бакшишите са 340 и сега съм си вкъщи, изкъпан, нахранен и ,,,,,,,,,,,, мисля, че даже 125€ за живот във варела са прекалено малко ама ти щом мислиш по друг начин сигурно си прав ,,,,,,,,,,,,
Веднага идва изводът от това, че е къпан: не е чак толкова смрадливо Тъпо Копеле 777, само душевно.
Искам да помогна, вЕрвате ми, нали? Вярвате в далеч по-абсурдни неща, че този "герой" минава по 2 000 км на ден и дори 3 000 - 4 000. Като разделим, "милионите му километра" на всичкото време, а ако само на това което можем да признаем по точно неговите критерии. Напомням, че много държи, ако някой е изгонен от фирмата, не му се признава стажът и изминато разстояние съответно. Разбира се за него ще направим изключение, че ще остане съвсем без. Знаете не всичко може да мине за стаж, обикновено при него всичко се счита за стаж, ама пак е трудно да се доближи до обявения. Дали не послъгва като дърта циганка, май е десетки пъти повече?!
Пуснал я тази обява, която върти от години, сега е "твърдо" 125 евро на ден, в десетки групи. Никога не бях коментирал десетките му обяви сега също, само харесах коментар, че е "изплискал водата". Преди години години, сам си задаваше въпроса: ама това онзи ли е? Сега ме познал и споменал. За негово съжаление, може да не съм чак колкото него прост, ама все пак достатъчно и му обясних, колко е подходящо името Голямо Лайно 777 или смрадливо Тъпо Копеле 777. И много скоро ще се "хване" за 100 евро на ден, по-малко от шофьор в Дискордиа, дори и пътя да не може да държи. Не съм сигурен с какъв род да се обърна към него, постоянно да се лъже е обикновено при жените, да се занимава с клюки и интриги е пак женско. И вашата Ивввв,,,,,,,,,, както нежно се наричат помежду си, явни мъже естествено, се оказа и чувствителна.
Изтрил ми коментара и ме блокирал. Та няма как да си проведем разговор там, казвам го за форумните мангали с "гражданска позиция", която се появява избирателно и само понякога. Не бих го оставил с едностранно споделени чувства, ще му отвърна. Като оставим тези случаи, той си е "МЪЖКАР". Какво ли значи това и дали, че не би отказал на 85 годишна? Женкар знаем ли какво е? Оказва се, че не, ако някога е имало, сега е много рядко, почти няма. Когато материалът е корвет, ама няма Шевролет, кой ще се занимава с жени? Някоя омъжена и се чуди с кого да си го сложи, ЯКО поощрявана от други такива, и била "прелъстена"?! Да, бе да - вЕрвайте ѝ. Та мъжкар е явно нещо с мъжете? С такси изкарва по 330 лева (169 евро са) за 11 часа, ама той търси много "повече" 125 евро на ден, за често 15 часа дневно - вЕрваме му, дори ЯКО. Да не пропуснете, че това се зачита за стаж като международен шофьор, поне при него.
Кое куче ще ходи на лов, ако има лесна храна? Рови в боклука, намира нещо което горе-долу става. Така е със съвременния корветджия, евентуално наследник на женкар, той си рови в боклука и намира нещо, може би направо боклукът идва при него, и си избира.
Ивона, не се наемам да произнеса фамилията. Влекач 4 оси и полуремарке 7 оси. (https://www.facebook.com/share/r/WWh68BCdgfB7t5Gc/)
За такава композиция е задължително да имате претенции за пари. И ако заплащането е обвързано със свършената работа, например за изминато разстояние - също.
Мернах една задача на сина, за 6 клас е май, а съм сигурен, че близо 1/3 сте стигнали и прехвърлили, а не като мен?! Тя е 256
2х625
4 - колко цифри има полученото число? Нашият изявен форумен мангал и Голямо Лайно 777, би се справил набързо. Както самият казва, че е по-умен от много професори по физика - ЯКО му вярвам, дори вероятно е скромен и е още по-умен. На него последните 4 години от училището са му били необходими за да изкара "С" и да работи за по-малко пари от един в "Дискордиа", а той е взел "С" и после "СЕ" за няколко пъти по 4 дни. Идеята за решаване на задачата е разлагане на множителя на прости числа - 2, 3, 5, 7, 11, 13...
Прости числа няма нищо общо с прости шофьори или прости форумни мангали. Демек е желателно да не си много прост, за да получиш прости множители. И решението само ще дойде.Определение: Естествено число, което има само два делителя, се нарича просто число.
⇒ Делителите на всяко просто число са едно и себе си. Това май се учи в 5-ти клас?
ЦитатХайде отново за Nти път да пусна моята отчаяна молба към някой великодушен "Превозвач" да ме наеме в своята просперираща фирма, където се работи малко а кинтите са от 125€ на ден нагоре. Наясно съм, че при този глад за шофери не подбирате кого качвате да търкаля желязото защото аз камион съм виждал само на снимка ама се надявам да се окаже, че се кара лесно и вероятността бързо да се науча е доста висока. Та така - от средата на Септември мога да работя до края на годината за всеки, който ми направи достойна оферта на лично съобщение и за предпочитане е на контейнери. Отново шъ зъмолъ унейз пишман тарикати на които са им ниски навлата а са им високи другите разходи включително и шоферските възнаграждения да се въздържат от лекции по Икономика и съвети да съм си купил камион щом искам такива пари и им давам един безплатен съвет - карайте железата в Надин и не се мъчете да се занимавате с алчни шофери. Аре лека ви и весела вечер и с нетърпение очаквам оферти.
ЦитатPavel Georgiev Само вътрешно в Европа ме устройва ,,, на острова на пакистанците бих ходил за по 150€ на ден ,,,,
Не че не може да кара на Острова, само е друга цената.
ЦитатDon Baruto Вече 17 предложения в Месинджъра ама нито едно, което да ме грабне яко.
Предложенията са за под 100 евро на ден, ако има за 100, ЯКО заминава. А и 17 предложения, точно такова поколение (17-то) е столичанин. А вие го мислите за прост?
И други хора коментират, не съм единственият "почитател":
ЦитатОнуфри Пантелеев Тоя не е чорбе , а психично болен човек. В други групи за частни превозвачи пък се прави на интересен как щял да им взема камионите за желязо. Тука пък се моли за работа , пълен кретен . Някога може да е бил нормален човек , но вече е изперкал тотално .
Според мен, тъпотията му е придобита, не е роден чак толкова прост.
ЦитатАбе колеги защо му доставяте удоволствие да пишете на тоя малоумен цървул не виждате ли, че не е вред с главата
ЦитатИвайло Стефанов абе шизофреник, допреди година мислеше по друг начин! Ти си 100% шизофреник, как имаш книжка все още???
ЦитатИвайло Стефанов: Познавам те вече от доста години, аз лично и 80 евро на ден не бих ти дал! А тия глупости за таксито, ги разправяй на някой друг!
ЦитатИвайло Стефанов кифладжио, теУефоно не ти го знам, ама много сакам да ти видим оборото на таксито! С твоята простотия и до женските групи ли стигна??? А надали работодател, който види клиповете ти, как готвиш в кабината по време на движение и пускайки камиона с 120 /140 км ще те наеме на работа!!! Ти си точния пример - тези от които нищо не става са с най големите претенции и изисквания!
На негово място бих се защитил, че са до 180 км/ч, ама да не послъгва отново и пак, и пак?! Телефонният му номер го има в другите публикации, побързайте да не го изпуснете.
Ако не ви се чете, това е лесно "смилаемо". При нормалните може да доведе до повръщане.
Видео на Спасимир Котлов - мизерия, мизерия, мизерия - ЯКА! (https://youtu.be/NIBUZmz4is4?si=jiJuLtPkdUrV91Et)
Много е интересно, сборка от клиповете му. Мервал съм някои, но наистина бях втрещен. Хайде почитатели, на които им е кумир. Подражавайте му, нали искате да сте като него? С една дума не може да се опише, но с 3 може: мизерия, мизерия, мизерия! И няма не искам както искате да ставате като него, това е рецептата. И еврогейчетата, и те искат да са модерни, да са прогресивни... Ама като дойде време за дупето, ама не може ли без него?! Не може и дупе ще има.
Ура, ура, ура! Преди седмица - две е информацията. Ама и при мен работа, работа, работа - но не ГЕРБ, а патки, патки , патки и така закъснях.
Разгеле най-после най-великият в света си намери работа. От 340 лева за 11 часа, ще работи по 15 за 240. За 240, нали имате силна вяра, моята не е толкова силна? Поне няма да се налага да се къпе, това да знаете е противопоказно и означава - не ставаш.
ЦитатAtanas Georgiev Другата седмица започвам за по 240 лева на ден само прави курсове, фирмата е българска и там няма текучество. Ники, както ти обещах няма да казвам коя е фирмата и няма да качвам никакви клипове от нея.
Остава да се задържи на работа поне няколко месеца, че като се знае какво лайно е, сам би се уволнил - негови думи. Някъде срещнах с точни дати или само месец от някой си септември до март или април беше изкарал някъде - по негови думи. Записах го, ама къде е?! Задържал се е 6-7 месеца на работа и му вярвам. Не е невъзможно и на тази да изкара толкова, и по 240 лева на ден, да не забравяте.
ЦитатНе,,, 460 HF автомат със 16 скорости а не с 12 2011година го взех на 15ти Септември на 7 километра с наелоните по него и Април 2012 ме изгониха заради един тъп ямболски селяндур ,,,,,,,,,,,
Ето намерих го. Това "накисване" е вероятно, правиш нещо редно и опа?!
ЦитатБорис Борисов Идея си нямаш как си бръмчах с маршрутките едно време ,,,,, легенди се носят още за мен.
Това си е стаж на камион - международно, за такива които им е малък. Стажът нали?
ЦитатEvelin Malinov Не бе брато ,,,, търся си работа бре ,,,,,,,,,,,,
Някакво разтройство беше. Предлага да им кара камионите, сега пък и работа си търси.
ЦитатВисоко заплащане трябва да означава над 150€, което е абсолютният минимум вече за тази работа.
Не е ли гъзолизец? Държи да се хареса на шофьорите. Значи за всички най-малко 150 евро на ден, крадци пияници некадърници... - негови думи. А за най-най- великият в света търси 125 евро на ден. Вече според него е на 240 лева на ден, но за вас иска поне 150 евро на ден. Не е ли светец?
ЦитатDarian Despodov От групата набрах още фенки, ама ти как яко ме забавляваш си нямаш идея.
Фенките са вероятно от третата възраст, на третата възраст - 80-85-90 години. И да се похвалиш, кои предпочиташ, младите около 80 или опитните на 90?
ЦитатИвайло Стефанов Чичка само коментираш!
Камиона ти седи, а ти все не можеш,да си намериш подходяща работа !
И да направиш,някой собственик богат !
То не бяха обява от типа ,че искаш да помогнеш !
То не бяха изисквания .
То какво ли,не беше ,защо все още ,не можеш да намериш подходящото място ? Разбирам, ти си професионален шофьор ,от времето на Тодор Живков ,и всички са мошенници , работят без пари, и не искат да ти дадът така жадуваните 150 Е!
Покажини на всички как се прави припукай камиОнО от пред вазЕ и ни научи как се прави а не само да коментираш на хората обявите!
Лек и успешен ден
Живи и здрави !
ЦитатТова дане е курника на ония какво му буше даглавието raider нещо си
Само предположение за първата снимка, ама случайно не е.
Така правете, като животните. (https://www.facebook.com/share/r/xKmt6dZwWPjYsdDW/)
✅ Ако имате опит като международен шофьор, кандидатствайте за позицията: Международен шофьор С+Е – ВЪТРЕШНО ЕВРОПЕЙСКИ ЛИНИИ чрез прикачване на Бокс ремаркета, без товаро – разтоварни дейности.
- За изпълнение на трудовите задължения по съответните линии, фирмата предоставя чисто нови влекачи SCANIA модел: R460 производство 2024г, както и влекачи VOLVO модел: FH Aero производство 2024г.
- Осигурено заминаване от и прибиране в България за сметка на фирмата.
- Служебен телефон с карта.
✅ Заплащане: Командировка 110 евро/ден + Заплата месечно + Ваучери за храна;
Телефони за допълнителна информация и подробности +359888941499
✅ Основни изисквания: ефективно управление на влекач; високо ниво на лична дисциплина и отговорност; умения за работа в екип; валидни пълен комплект документи за позицията.
Снимка 5. Заплата и 110 евро на ден, това дори най-великите не го взимат. Нормалните шофьори може и да могат вземат тези пари.
По-малко от 24 часа е новина по-долу. Снощи не успях да я споделя и има не малка вероятност, вече да е на нова работа.
ЦитатАнонимен член Надеждата е несигурна ,,, бъди уверен и ще намериш !!! Аз цяло Лято тук им се предлагах за по 125€ и пак се правеха на велики и наскоро започнах в холандска фирма за по 140€ така, че, който търси- намира.
Оставя работа 340 лв за 11 часа, ама вероятно ще се налага да се къпе почти всеки ден. Оставя работа за 240 лв на ден, беше готов за 100 евро на ден, но получава 140.
Искате например 125 и идва някой, и предлага за 140. Веднага следва изводът: някой, смята че 100 евро на ден е нормален надник. Затова пуска обява, че се предлага за 85 или 80 или дори 70 евро на ден. Като видят колко е скромен, като Голямо Лайно 777 и ще му предложат 100 евро на ден. Откъде другаде могат да се научат тези хитрости?! А че е скромен това е без съмнение, макар и да подскача все едно са му бръкнали някъде, ако някой се усъмни в уменията му и "милиони'", а може би "милиарди" километра. Явно не съм в сектата: Голямо Лайно = голям шофьор?!
ЦитатЕлате в Норвегия хора има много работа за транспорт супер заплащане и супер заплати по 200 евро на ден не се занимавайте с хора от България
Скромността е порок май? По мои наблюдения, много често известни хора са много скромно и земни. Има изключения, но голямо лайно не прави голям човек ( общо е не нашето Голямо Лайно). Имах един познат имаше обменно бюро в "Студенти град", имаше снимки на известните ни актьори: Силвестър Сталоун, Джейсън Стейтъм, Долф Лундгрен... Участвал е във филмовите продукции които се правят в България. За тях твърди, че са много скромно. Единствено за Стивън Сегал, каза, че е много надут и ходи винаги с охрана. За последния съм чувал и добри отзиви, та не знам. А нашите "ВЕЛИКИ" шофьори, вероятно са по-известни и талантливи от тези?! Много ми е тъжно, че не са толкова признати, направо ЯКО ми е тъжно.
Канадско-американският актьор, филмов режисьор, филмов продуцент и музикант Киану Чарлз Рийвс, пропуска първите 20 минути от партито, посветено на края на новия му филм ′′ Дъщеря на Бога ′′ в един от клубовете на Ню Йорк.
Той чака търпеливо под дъжда, за да бъде пуснат вътре. Никой не го позна. Собственикът на клуба каза '' Дори не знаех, че Киану стои под дъжда и чака да му бъде отворено - той не каза на никого нищо."
- Пътува с градски транспорт.
- Той лесно взаимодейства с бездомни хора на улицата и им помага.
- Той е само на 58 години.
- Той сяда в парка и може да яде хотдог, докато седи между обикновени хора.
- След заснемането на една сцена от ′′ Матрицата ", той дава на всички каскадьори по един нов мотоциклет - като признание за уменията им.
- Той отказва по-голямата част от хонорара, заради заплатите за костюми и компютърни работници, които рисуват специални ефекти в "Матрицата " - решава, че техният дял от участието в бюджета на филма е подценен.
- Той намалява хонорара си във филма ′′ Адвокат на дявола ", за да има достатъчно пари, за да бъде поканен Ал Пачино.
- Почти по едно и също време най-добрият му приятел почива; приятелката му загубва детето си и скоро загива в катастрофа, а сестра му се разболява от левкемия. Киану не се пречупва: той дарява 5 милиона долара на клиниката, която лекува сестра му, отказва да снима (за да бъде с нея) и създава Фондация ′′ Левкемия ", даряваща значителна сума от всеки филмов хонорар.
Можеш да се родиш човек, но важно е да можеш да останеш човек...
👨�✈️ Търсят се 400 водачи за градския транспорт на София
✅ Сигурна и постоянно покачваща се заплата
✅ Пълно социално и здравно осигуряване
✅ 34 дни отпуска
🚋 Присъедини се към семейството на градския транспорт на София още днес!
Видео (https://www.facebook.com/share/v/mquCTE9ArbpjEvsR/)
Не са уточнили какви търсят - кадърни или всякакви?! Ако намерят само 40 велики, които разбират се вършат работа за 10 всеки и ще попълнят липсите. Чувам, че може леко да се прехвърлят 3 000 лв месечно, ама ако работиш ЯКО, много по-яко отколкото мряхме.
Много често напоследък се пускат обяви със заплащане за работен ден. В бленувания Запад има заплащане на час. Последното е чудесно, няма да работиш ефективно, хайде във вкъщи. Във вкъщи не в камиона, колко да е далавера да ти плащат на час или на работен ден? Другият вариант на работен ден е, работа която е за 6 дни да се свърши за 5 и да се плати за 5, работа която е за 5 дни да се свърши за 4 и за толкова да се плати. Има нормални хора, които нямат нищо против да не вземат пари, обаче да са със семейството си. Има доста които са против да са със семейството си, дори да им дават пари. Плащане на ден или на час и да не можеш да се прибереш при близките си е доста коварно за нормален. Има работа днес за 4 часа, дори да си на 30 евро/час и дори да е 5 дни в седмицата - ще са 600 евро и ако ги разделим на 7?! В българското законодателство има, когато си назначен на 8 часа и не могат да ти подсигурят запълване до поне 8 часа, са длъжни да платят за тези 8. Вероятно е и на други места така.
ЦитатСега работя в холандска фирма за по 30€ на час, но ако предложиш по 35€ веднага идвам.
Няма много безсмислени запетаи, ама Голямо смрадливо Лайно е, със или без 777, за тези които не го разпознават. Търсиш 125 евро на календарен ден, ама може и за 100. Та вероятно тези 30 евро на час (бруто предполагам) са повече от 100 и поне 125 евро на календарен ден. Работата дали сменя, ама заплащането доста често. Първо 240 лева на ден, курсове от България. После за 140 евро на ден (не знам кои дни), може да се каже, че са повече от 240 лева на ден и важното е, че няма да си вкъщи дълго време. Сега вече е на 30 евро на час, ама за 35, веднага бяга.
Цитат на: rider777 - Вторник, 24 Май, 2016, 01:04:49Мисури,,, аз отдавна мисля по въпроса, който даде Админа ама не е рентабилно ,,,,,, и е мнооо чупливо,,, инак да си лепнеш един такъв на спойлера си е далавера и да не мислиш докато си в пауза дали Правеца и Мраза няма да стопят батериите ,,,, ама при мен е неприложимо, защото аз всяка нощ влизам на бензиностанциите под тези висящите дето ги слагат да не влизат камиони и макар всеки път да влизам моооого бавно съм счупил един от диодните фарове на тавана,,, а представям си там да има стъклена плоскост,,,, ще стане на сол още първия месец.
Той така с един ДАФ в Кокел, дето много нафта давал, беше опитал неуспешно да мине под нисък мост. За мен скоростта не е била достатъчна, вероятно вече знае колко е за да премине. И в момента кара ДАФ ХФ, тази фирма с много пари на час.
Тоест тази марка го тика за минаване под недостатъчна височина.
Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Вторник, 17 Септември, 2024, 13:58:45...Тя е 2562х6254 - колко цифри има полученото число?...
Определение: Естествено число, което има само два делителя, се нарича просто число.
⇒ Делителите на всяко просто число са едно и себе си.
((2)
8)
2х(5
4))
4=2
16х5
16=(2х5)
16=10
16 Или 10 квинтилона или 10 000 000 000 000 000. Числото е седемнайсет цифри или пък 2 - 0 и 1. Има прости числа, реших да си го запиша, да не го забравя. Всички са го решили и без помощ, дори простите шофьори - има нещо общо.
Тази задача на снимката затруднявала студенти. Има много отговори минус 3, дълго се чудих как може да се измисли такава простотия (тук няма нужда от прости числа, само прости хора или нещо подобно). Добре е, че един беше обяснил. Не е отговор: -3, 0, 1... Дори калкулатор на всеки телефон, освен тези с фенерче ще го сметне.
Обява за автовоз, иска се и опит:
ЦитатФирма ******** ООД търси сериозен шофьор на автовоз с категория С+Е и опит за дългосрочна работа на прави курсове България-Испания,Португалия,
пътува се през Гърция.
Заплащане 130 евро на календарен ден след всеки курс !
Правят се средно 2 курса месечно - 24/26 дни!
Изисквания:
- Шофьорска книжка кат. С+Е
- Карта за квалификация на водача и удостоверение за професионална компетентност
- Дигитална карта на водача
- Удостоверение за психологическа годност
-Валиден документ за професионална компетентност
- Опит като шофьор на автовоз - Мин 3 години!
Телефон за контакт: 0899308533 - Кисьов
И някак си естествен коментар:
ЦитатСлаб си с парите. За автовоз над 160€ трябва да даваш.
Смятах след падането на граничните проверки, ще се юрнат хората да карат на заплащане обвързано с изминатото разтояние?!
ЦитатМунчо, който се е навел да му плащат на километър ще подскача от радост, шефа му също.
Bojil Borisov Новобранците са най- предпочитани защото тях може и без вазелин ,,,,, след 2 месеца стават 38 години откакто карам камион, такива като мен са даже опасни за разни алчни гладници, които са си повярвали, че са царете на транспорта.
ЦитатИвайло Стефанов Ивчо, да не забравяме факта, че във фирма Кокел (Френска фирма) ти беше първият шофьор със заплащане обвързано с пробег!!! Именно от там ти дойде прекора които много от тук присъстващите не знаят - Километъра (признавам много по-добър прякор от Голямо Лайно 777 или Тъпо Копеле)!!! Желая ти щастлива Нова година (защото имаш нужда от малко щастие), и да си жив и здрав да пишеш повечко забавни коментари!!!
Darian Despodov Тогава си е било за тогава ,,,, днес никой не плаща на километър ,,,, и на теб успешна 2025.
ЦитатВ нормалните фирми върви от 28€ на час минимум ,,,, аз съм на 30€ на час ама нещо пак ми се виждат малко.
Hristo Hunter Моите са доста повече от 120€ ама ти си последният на който бих обяснявал колко точно са ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов Ееее,намали малко де....при Атанас караше за 3.000 месечно...сляз малко на земята...
Nikolay Nenov Сега карам за над 4 ама пак са малко.
Как само 4 хиляди, при 30 евро на час?
Значи шофирането на "дълги" разстояния е ЯКО интелектуално? "Дълго" дали е извънградско? Май градско се изисква още повече умуване, в случай че се движи изобщо.
Моето твърдение е, че се изисква да си прост. Разбира се, не задължително да се показва в социалната мрежа и форумите, ама много така го разбират.
Под прости, имам предвид в добрия смисъл. Ако в някоя фирма ви казват по нервите защото само мучите, вместо разговор. Или точно това им е надеждата, за "разтоварят" върху вас. Можете да ползвате речника на Стоичков. Обяснил им е какво е "мамата".
Не бих казал, че ми е добре да общувам с прости. Надявам се имам някаква заложба и тренирам редовно, да можем да си говорим на това ниво.
Източник: на снимката може да се види.
"🚛 Интересен факт:
Шофирането на дълги разстояния ангажира мозъка почти толкова, колкото шахматна партия! ♟️🛣�
📊Изследвания показват, че при дълго пътуване шофьорът прави над 1800 микро-решения на час – от следене на пътя и знаците 🚦до преценка на разстояния 📏 и поведение на останалите участници в движението. 🚗🚙
🧠 Това доказва, че шофьорският труд не е просто физически – той изисква постоянна концентрация, бързи реакции ⚡ и умствена издръжливост 🧩!"