(http://www.picvalley.net/u/2105/176721437116024473501310075440Eaa19id0I7lBQpZW8h3m.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2105/176721437116024473501310075440Eaa19id0I7lBQpZW8h3m.JPG)
Coach Euro Test се провежда всяка нечетна година и излъчва носител на наградата Coach of the Year. Победителят получава титлата и право да се брандира като автобус на следващата година. В четни години тестът е Bus Euro Test и в него за наградата Bus of The Year се конкурират градски автобуси.
Шест луксозни туристически автобуса се съревноваваха през тази година за приза Coach of The Year 2012. Още на 30 юни кандидатите бяха стегнати, лъснати и строени в Арендал - готови за теста.
(http://www.picvalley.net/u/2348/136635169519948720131310075476YrIGgPw6dx7mctahZR8j.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2348/136635169519948720131310075476YrIGgPw6dx7mctahZR8j.JPG)
Шестте претендента бяха на разположение на журито за тестване. Тестовите трасета, по които журналистите изпробваха автобусите като водачи и пътници, бяха три – от центъра на Арендал до Неденес, от центъра на Арендал до Февик и от центъра на Арендал до Гримстад. Последното беше най-дълго, а и трите варианта включваха градско и междуградско движение и магистрален участък.
В навечерието на официалния старт на теста бяха проведени и тестове за ускорение и спиране на автобусите. Място на действието стана най-голямата тестова писта в Норвегия, разположена край Арендал. През трите дни на Coach Euro Test 2011 пък часовете на шофиране се редуваха с презентации на кандидатите, както и на компании, производители на компоненти, възли и агрегати за автобуси – Continental, DEFA, ZF, Busworld. Резултатите от теста и победителят в него ще станат известни в началото на октомври, а наградата Coach of The Year 2012 ще бъде връчена по време на изложението Busworld 2011 в белгийския град Кортрейк в края на същия месец.
(http://www.picvalley.net/u/1917/160783600613548794641310075606WVIXmxhviUhoIVJOG1P8.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1917/160783600613548794641310075606WVIXmxhviUhoIVJOG1P8.JPG)
Трите трасета, за които стана дума, бяха подбрани така, че да се допълват. В случай на прекалено голям трафик при нужда можеше да се съкрати част от трасето и да се мине по някой от двата по-къси маршрута. Най-дългият – от Арендал до югозападно разположения на крайбрежието град Гримстат и обратно, се изминаваше с автобус за около 50 минути. 35 минути бе продължителността на шофирането от Арендал до Февик и обратно, а най-краткият маршрут – от Арендал до Неденес и назад, се изминаваше за около 20 минути.
Източник: Трите трасета, за които стана дума, бяха подбрани така, че да се допълват. В случай на прекалено голям трафик при нужда можеше да се съкрати част от трасето и да се мине по някой от двата по-къси маршрута. Най-дългият – от Арендал до югозападно разположения на крайбрежието град Гримстат и обратно, се изминаваше с автобус за около 50 минути. 35 минути бе продължителността на шофирането от Арендал до Февик и обратно, а най-краткият маршрут – от Арендал до Неденес и назад, се изминаваше за около 20 минути.Източник: www.kamioni.bg
Причина за редакция: Грешен линк!