Форум на българските шофьори

Товарни автомобили => Iveco => Темата е започната от: Trucker_Boy - Събота, 16 Юли, 2011, 05:30:37

Заглавие: Евро-6 от Iveco
Публикувано от: Trucker_Boy - Събота, 16 Юли, 2011, 05:30:37
 (http://www.picvalley.net/u/2999/174643236917327173691310783345haUDJPaSS9Jsfe9xPnjn.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2999/174643236917327173691310783345haUDJPaSS9Jsfe9xPnjn.JPG)


Iveco и FPT Industrial обявиха готовност да посрещнат изискванията на новия екологичен стандарт Евро-6 само с помощта на усъвършенствана и уникална технология SCR (Selective Catalytic Reduction). Тя ще бъде въведена при новата гама двигатели Cursor и Tector за камиони и автобуси.Новите двигатели са оборудвани с технологията на FPT Industrial SCR only (само селективна каталитична редукция) за обработка на отработилите газове. Тя включва оптимизирано изгаряне на гориво-въздушната смес в цилиндрите и последваща обработка на изгорелите газове в изпускателната система.Новите Tector и Cursor.Евро-6 от Iveco идва и с нова гама на двигателите Tector и Cursor. При тях ключ към оптимизирането на горивната ефективност е постигането на високо налягане в цилиндрите и високо налягане на впръскване. За постигане на тези цели са направени важни промени в дизайна на цилиндровия блок и цилиндровата глава, водещи до по-голяма здравина на структурата, по-висок капацитет на охлаждащата система, по-голям работен обем.
Tector и Cursor получават последно поколение Common Rail оборудване с дюзи, впръскващи горивото с налягане до 2200 бара. Нов блок за електронен контрол ще управлява параметрите на двигателите и прецизно ще следи работата на системата за обработка на отработилите газове. Двигателите Cursor ще използват турбина с променлива геометрия. Електронен контрол ще отговаря за пълненето на цилиндрите с въздух при ниски обороти на двигателя и за повишаване на ефективността на моторната спирачка. Освен това всички двигатели ще използват и клапанен тип моторна спирачка, която да подпомага пасивната регенерация на DPF и да повиши ефективността на моторната спирачка с до 30% в сравнение със сегашните настоящи двигатели Евро-5.
Източник: www.kamioni.bg