Може би има обособена тема, но не видях и реших да създам нова. Да споделя нещо : Няма да споменавам фирмата, в която работя, но камионът, който управлявам /Рено 420 Dci/ ме учудваше от получаването му през януари до средата на месец май с много големия си разход - до 49л/100 пълен - пълен с 23-24 тона. Освен това по нагорнищата беше "бетер" от "Шкода Европа". Когато "седнах" на него, беше със сменено масло, и все псувах, че в сервиза са наляли двойно по-вече масло. След смяна на маслото през май, два дни по-късно установих, че маслото отново е по-вече. От самото начало се съмнявах, че вкарва нафта в картера, но никой не успя да усети миризмата и. Та след тази констатация се обадих на шефа си и му казах проблема, и че според мен е от помпата за горивото. След завръщането ми от курса, трябваше да отида в Bosch Diesel Service /Експрес Дизел/ в Добрич, ул."Бойчо Огнянов" №6 /в двора на "Фарин"/. Негови приятели го препоръчали. Пълни мошенници, според мен. Четири дни престоях, докато извадят дюзите /според тях там бил проблема/ и ги рециклират. Незнам как стана, но когато получиха новите части, за половин час донесоха дюзите - "рециклирани" и тествани на стенда...Казаха, че всичко е о.к и гарантират, че една година няма да има проблем и че камионът ще гори до 36/100. Тръгнах отново към Гърция и отново същото. Пак Добрич.... три дни да сменят конекторите на дюзите и гумичките, нови уверения, че проблемът е в миналото. Нов курс и "стар проблем" - излишни две смени на масло за почти 600 лв, да не говорим за "издуханата" през отдушника нафта, изгорената за двете ходения до Добрич и ядовете. Не смеех да звънна на шефа си /поставях се на негово място-доста солидна сума и нулев резултат от ремонта/. През всичкото това време правех консулт с колеги. Всеки се питаше - какво правя при тях, нямаше един с положително мнение. Колеги ме посъветваха да отида пак в Добрич, но при друг майстор - Светльо. Доста положителни отзиви за него събрах. Човека смъкна помпата и каза, че ще смени всички уплътнения, семеринги и плунжерерите на двете секции за налягането. След смяната им решил да тества помпата преди да я постави. Така установил проблема - спукан корпус, видим с лупа - процеп колкото косъм. Не съм тествал още камиона - не е готов. Написах всичко това само с мисълта да ви посъветвам - не ходете в Bosch Diesel Service /Експрес Дизел/, няма да има друг ефект, освен хвърлени на вятъра пари. Търсете хора, които освен, че имат умения и техническо оборудване, умеят и да разсъждават, преди да предприемат нещо.
Това оторизиран сервиз на Бош ли е, или някакво побългаряване се е получило? Питам само, защото аз пък преди години ходих в един такъв "сервиз" в Дупница и останах без думи от некомпетентността на персонала. Изгубиха ми половин ден за едно елементарно измерване на напрежението, осигурявано от генератора.
Оторизиран е, но ползвайки документите за завършени специализации на "помпаджията". Персоналът е от трима души - собственник, изпитател на помпи и изпитател на дюзи. Ако има нещо за демонтаж и монтаж, викат братовчед на собственника. А той преди 10 часа сутринта не идва, дори да знае от предния ден. Иначе имат супер техника.
Цитат на: mylord56 - Сряда, 20 Юли, 2011, 15:25:20
Може би има обособена тема, но не видях и реших да създам нова. Да споделя нещо : Няма да споменавам фирмата, в която работя, но камионът, който управлявам /Рено 420 Dci/ ме учудваше от получаването му през януари до средата на месец май с много големия си разход - до 49л/100 пълен - пълен с 23-24 тона. Освен това по нагорнищата беше "бетер" от "Шкода Европа". Когато "седнах" на него, беше със сменено масло, и все псувах, че в сервиза са наляли двойно по-вече масло. След смяна на маслото през май, два дни по-късно установих, че маслото отново е по-вече. От самото начало се съмнявах, че вкарва нафта в картера, но никой не успя да усети миризмата и. Та след тази констатация се обадих на шефа си и му казах проблема, и че според мен е от помпата за горивото. След завръщането ми от курса, трябваше да отида в Bosch Diesel Service /Експрес Дизел/ в Добрич, ул."Бойчо Огнянов" №6 /в двора на "Фарин"/. Негови приятели го препоръчали. Пълни мошенници, според мен. Четири дни престоях, докато извадят дюзите /според тях там бил проблема/ и ги рециклират. Незнам как стана, но когато получиха новите части, за половин час донесоха дюзите - "рециклирани" и тествани на стенда...Казаха, че всичко е о.к и гарантират, че една година няма да има проблем и че камионът ще гори до 36/100. Тръгнах отново към Гърция и отново същото. Пак Добрич.... три дни да сменят конекторите на дюзите и гумичките, нови уверения, че проблемът е в миналото. Нов курс и "стар проблем" - излишни две смени на масло за почти 600 лв, да не говорим за "издуханата" през отдушника нафта, изгорената за двете ходения до Добрич и ядовете. Не смеех да звънна на шефа си /поставях се на негово място-доста солидна сума и нулев резултат от ремонта/. През всичкото това време правех консулт с колеги. Всеки се питаше - какво правя при тях, нямаше един с положително мнение. Колеги ме посъветваха да отида пак в Добрич, но при друг майстор - Светльо. Доста положителни отзиви за него събрах. Човека смъкна помпата и каза, че ще смени всички уплътнения, семеринги и плунжерерите на двете секции за налягането. След смяната им решил да тества помпата преди да я постави. Така установил проблема - спукан корпус, видим с лупа - процеп колкото косъм. Не съм тествал още камиона - не е готов. Написах всичко това само с мисълта да ви посъветвам - не ходете в Bosch Diesel Service /Експрес Дизел/, няма да има друг ефект, освен хвърлени на вятъра пари. Търсете хора, които освен, че имат умения и техническо оборудване, умеят и да разсъждават, преди да предприемат нещо.
Добре де колега,защо след първия път,пак сте отишли там,при положение,че нищо не са направили? ;D ;D ;D ;DСтана малка грешка,но мисълта ми беше,че щом майсторите се изложат веднъж,няма смисъл да се изпробват пак.
Причина за редакция: Коригиран цитат!
Защото втория път заплащане за труд нямаше - един вид рекламация.
То хубаво рекламация колега,но при тези перипетий,по добре да бяхте отишли някъде другаде и да си платите,само и само камиона да тръгне.
E, не аз съм шефът. Но третия път сме в друг сервиз, утре ще имам впечатления, тогава ще е готов.