Момци гледам си една реклама и скивам,че ремаркето мязи на щорица хем и бъцнали агрегат на фриго ,че ме осветлите ли що за животно е тва или трябва си купувам очило минимум 3 диоптъра.
Те за тва иде реч.
Тези ги има много,аз карах такъв но с друг агрегат който беше отдолу на ремаркето превозвах боя на +8 градуса температура,но брезента е троен,доста е дебел.ПИМК карат домати от Турция с такива пише KRAVAK.
Цитат на: antoniyu - Понеделник, 08 Август, 2011, 11:43:58
Тези ги има много,аз карах такъв но с друг агрегат който беше отдолу на ремаркето превозвах боя на +8 градуса температура,но брезента е троен,доста е дебел.ПИМК карат домати от Турция с такива пише KRAVAK.
Баце убедих се ,че ги има,но ми се струва тъпня техническа отвсякъде,губи се многократно повече енергия в сравнение с изолациите при хладилните ремаркета,мое мнение де,ма ми се види тъпня голяма.
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Понеделник, 15 Август, 2011, 19:29:51
Цитат на: antoniyu - Понеделник, 08 Август, 2011, 11:43:58
Тези ги има много,аз карах такъв но с друг агрегат който беше отдолу на ремаркето превозвах боя на +8 градуса температура,но брезента е троен,доста е дебел.ПИМК карат домати от Турция с такива пише KRAVAK.
Баце убедих се ,че ги има,но ми се струва тъпня техническа отвсякъде,губи се многократно повече енергия в сравнение с изолациите при хладилните ремаркета,мое мнение де,ма ми се види тъпня голяма.
Забравяш удобството при товаренето . Когато става въпрос за товарене на нивата без рампа и мотокар как ще сложиш стоката в хладилника освен на ръка. Те затова се ползват на запад .
Бе не съм го забравил ти кажа има некви де са с панти и се нагъват кат ветрило те също важат за странично товарене па изолацията може да им е като на хладилника.
Ако намера снимче,че постна.
ЦитатАко намера снимче,че постна.
Аз рових яко и не намерих снимка . Исках да е в другия раздел но нищо .
Цитат на: loshdancho - Понеделник, 15 Август, 2011, 20:11:36
ЦитатАко намера снимче,че постна.
Аз рових яко и не намерих снимка . Исках да е в другия раздел но нищо .
Не се сещам за кой раздел,но ко те бърка да си я преместиш.
Аз да си призная не търсих,но намерих това:
Абе нещо не му виждам фригото на това ремарке
Цитат на: loshdancho - Понеделник, 15 Август, 2011, 20:57:42
Абе нещо не му виждам фригото на това ремарке
Щото няма,но кво му пречи да има ;)
Според мен, когато е щора с агрегат се печели от това, че има височина - много рядко има фриго с височина над 2,60
Според мен.
За България е много актуална в момента, поради "големя" износ на стоки и цена на транспорта хората не могат да вържат двата края на - камион с хладилник , който е празен в едната посока. BG действителност товари се каквото има за Гърция
(гледам 2-3камиона в СЗ Дружба редовно) и после се прибира с цитруси от Гърция за BG.
Ето ви една щора с агрегат.
http://www.trucks.nl/VehicleDetail.asp?vehicleid=1756004&languageid=1
Странни размери - Inner box dimensions (lxwxh): 1335x250x265 cm - явно не съм бил прав за височината на ремаркето
Колега, с тях возим плодове и цитрус.
Цитат на: heler - Сряда, 22 Февруари, 2012, 21:36:51
Според мен, когато е щора с агрегат се печели от това, че има височина - много рядко има фриго с височина над 2,60
Има и друго по-леко е от термофургонa!
Цитат на: loshdancho - Понеделник, 15 Август, 2011, 20:11:36
Аз рових яко и не намерих снимка.
Съжалявам,че резолюцията на GSM-a е нискa.(http://imageshack.us/a/img109/1664/weight1e.jpg)
Работих няколко години на такова ремарке, щора с хладилник,карахме плод-зеленчук на пристанището.Лятото в жегата +6 си ги поддържа,хубаво е,че е леко и на баирите обикновенните хладилници ги издухваш,ама да разтоварваш странично при ветровито време си е доста екстремно преживяване :'(
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Понеделник, 15 Август, 2011, 20:50:12
Аз рових яко и не намерих снимка . Исках да е в другия раздел но нищо .
Не се сещам за кой раздел,но ко те бърка да си я преместиш.
Аз да си призная не търсих,но намерих това:
Така изглеждат 80% от хладилниците в Израел,не толкова за товарене(обикновенно се товари на рампа от хладилник),колкото за улеснение при разтоварване.Работех в една фирма,товарехме от пустинята за вътрешноста на странета имал съм и по 10-12 места за разтоварване,не ми се ще да си спомням за това.При такава работа вратите много улесняват нещата,но с времето ако не се поддържат,не им се сменят уплътненията,не се затварят плътно и да достигне -18 е почти невъзможно.
Поредни публикации!!!