Това е моя личен автомобил–модел 1999, 1,9-TDI(Renault). С него странствам по Европа и до ден днешен не ми е изневерил( с изкл само на една скоростна кутия, но за мой късмет се разминах). Ако има някой да коментира по темата за плюсове(+) и минуси(–) нека да сподели тук!
Е какво да се коментира все пак говорим за Японски автомобил.
Нямат разваляне,поне аз съм с такова впечатление.
Баце, това е от междините модели. Не знам защо марката е предпочела мотора на Рено 1,9 TDi мотор, но и Волво ползва същия мотор! И двете марки имат добри дизелови мотори!
Цитат на: BoBy_BoY - Неделя, 14 Август, 2011, 23:07:00
Баце, това е от междините модели. Не знам защо марката е предпочела мотора на Рено 1,9 TDi мотор, но и Волво ползва същия мотор! И двете марки имат добри дизелови мотори!
Както и Нисан също ползва мотор на Рено,не знам защо е така,но мотора мисля е доста добър.
Видях Нисан с мотор на Рено 2,2DCI много здрав мотор но смяната на ремъците е доста по-скъпа от на 1,9,но пък си е 150 к.с.
Цитат на: antoniyu - Понеделник, 15 Август, 2011, 11:44:57
Цитат на: BoBy_BoY - Неделя, 14 Август, 2011, 23:07:00
Баце, това е от междините модели. Не знам защо марката е предпочела мотора на Рено 1,9 TDi мотор, но и Волво ползва същия мотор! И двете марки имат добри дизелови мотори!
Както и Нисан също ползва мотор на Рено,не знам защо е така,но мотора мисля е доста добър.
Видях Нисан с мотор на Рено 2,2DCI много здрав мотор но смяната на ремъците е доста по-скъпа от на 1,9,но пък си е 150 к.с.
Ами много просто.Японския дизел е супер,но по-скъп за производство, за това предпочитат Френския,за който и от Мерцедес на времето бяха казали, "за толкова пари не може да направим такъв здрав дизелов двигател".
Здравейте колегиПреди две седмици си купихме Mitsubishi Carisma 1.9,дизел, 2000 година. Проблемът е, че когато колата е студена пали веднага, но като загрее не пали.Въпросът ми е някой знае ли къде може да е проблема? Благодаря ви предварително
А???? Разбутваш тема от нафталина заровена през 2011та за да ни кажеш "здравейте колеги"???? Или не си в час ама изобщо със форумното и като цяло виртуално пространство или е просто грешка...
П.с.
Ааааа редактирала си и си добавила
По темата. Какъв е мотора. Комън рейл? Ако е такъв значи най вероятно е датчик колянов вал.
Не пали или пали,но при по-продължително въртене.
Ако е комън рейл е фазов датчик. Ако е обикновена помпа електронната плочка е заминала. Ако е обикновена помпа ама с верига е заминала веригата. Ако не е с верига значи дърпа някъде въздух по пътя.