Спирачните апарати на Волво са най-добрите за мен .
Барабаните спирачки са с затворени в кожух механизми.Хебела е неподвижно свързан с тресчотката, която представлява само едно рамо с шлици. Дори там са избегнати предпоставките за аварии-няма механизъм за регулиране (саморегулиране) в нея ,няма зегерка или болт ,който да я държи към оста на хебела. Стегната е с болт ,който минава през нея и я стяга направо за шлиците. Механизма са саморегулиране се намира в спирачния апарат и е подобен на механизма на апарата на дисковите спирачки (Бутала с резби защитени от маншон)
Избегнати са всички открити триещи се части и механизми( ролки, втулки,ексцентрик,тресчотка). Не се обслужват (гресират и регулират) ако стане авария то тя се дължи на скъсани маншони на буталата.....
Баце интерсна мисъл,но единственният дръгел тръгнал на ръчна без шофера си,който съм виждал е от въпросната марка,знаеш я съм технически неграмотен ма все още си видим.
Дааа ,за съжаление се мяркат и системи като на Ивеко в малките модели на Волво FL6 FL7 може би да има има и в по големите. Става дума за спирачни апарати с този цилиндър
Баце па моя милост ламерчето,но що ми се чини,че на 2 снимче са спирачните апарати на FH12 тия made in около 95-99 лето,бе спирачки те са за тва рано или късно да те предадат.
Само да вметна и мойта ръчна не държи . ;)Тва да не засегнем марките,сичко е чиреп да живее Шкода Европа ;) она барлем фабрично си нема спирачки със свето.
Тези апарати , за които става дума (че са лабави и споерд мен ) нямат хебел и тресчотка.
Може да помолим, Ина(понеже има връзки ;) ) да постне по една снимка или разрез на двата модела ако е възможно.
Аз в нета не можах да намеря това което търся
.
ЦитатСамо да вметна и мойта ръчна не държи
Ако е от този тип апарата http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=921.0 (http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=921.0) само смана на целия механизъм . Продават се ремонтни комплекти.
;) Знаем какво я сърби,ма мое и да отлежи не ми е важна ;) ;) ;) не е от този тип иначе,подлежи на заварки ;)
Цитатне е от този тип иначе,подлежи на заварки
Кое ще завариш, тресчотката ли? ??? ??? ??? ???
Не знам дали тези ще ви свършат работа, но са единствените, които в момента имам под ръка.
Не бре :) :) :) подлежи на заварки ,значи ,че подлежи на ремонт :) в моя случай става въпрос за гаечен ключ и легане ма съм го оставил от неколко месеца за утре.
Ина първата снимка важи,но баш важнио чарк не се види ;)
Я съм на принципо кой му треат спирачки да си ги направи,мен ми не требват и не барам,елементарно ;)
Много интересни снимки ,браво.