Имам познат с Европа направена с метан. Казва че камиона му гори 35-36л/100 нафта. Уредвата му струвала около 5000лв, като е ползвал бутилки за СО2. Самата система за подаване на метана без бутилките е около 3000лв. Сега разхода му е 12л нафта и 25кг метан. Казва че икономията му е около 20лв/100км. Това са цени от преди 4 години и сега може да е доста по-евтина уредбата. Има обаче много по добра пъргавина сега Европата и поне това което казва че натоварена не отстъпвала по нищо на новите камиони. Вредните емисии са като за ЕВРО 3.
За лек автомобил ми се струва че е просто неизгодна инвестиция. Ще има икономия от 3-5лв/100км. Газов инжекцион за бензин струва над 1000лв, коео с такава икономия трябва да мине 20-30к км за да излезе на печалба. Отделно че една бутилка за 7 кг метан , тежи 70кг. А с толкова метан не вярвам да мине повече от 100км.