• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Руска техника!

Започната от LKW, Неделя, 22 Януари, 2012, 23:36:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

LKW

Пускам тази тема за руската техника(Газ,Зил,Камаз,Урал и др.).В нея всеки може да пуска клипчета и мнения свързани с руската техника.Приятно гледане.


Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

LKW

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

VOLVO 480

Това е официалния сайт на ЗИЛ и може да видите новите камиони ЗиЛ братюшките не спят ,като последния модел много наподобява като този на Мерцедес който обслужва аутобаните по Германия  http://www.amo-zil.ru/zil/index.html ;)

VOLVO 480


Бриги Магнито

Искам да мъцна,че из форума си дъдрим за всякакви дръгели на теми колко е икономичен,колко е мощен,колко е комфортен,но истината е една няма по издръжлива и непретенциозна техника от руската.
Създаден с първо предназначение военни цели и до днес на всички забравени от бога места ,там тази техника си е в свои води .
Едно клипче от мен с едно много подходящо име на песента за претенциите на руската техника.
Сделано е синоним ,на не претенциозност,проходимост и здравина.

Приятно гледане.


Mandor

Цитат на: LKW - Неделя, 22 Януари, 2012, 23:36:49
Пускам тази тема за руската техника(Газ,Зил,Камаз,Урал и др.).В нея всеки може да пуска клипчета и мнения свързани с руската техника.Приятно гледане.




2,30 мин- веднага след горящите гуми- печката е безотказна, за разлика от някои други, коментирани във форума.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Бриги Магнито



Mandor

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Бриги Магнито



godji

Колкото по-голям и проходим е камиона - толкова по-голям трактор е нужен да го измъкне  ;D
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

Тонев 88

Здравейте искам да споделя и ас нещо по темата. Карах самосвал Камаз и след това се качих на западните камиони.База за сравнение няма.По отношение на комфорт разход на гориво западните камиони са по добри,но ако говорим за вършене на работа по изкопи Камаза няма равен.Волвото което карах след камаза е ФМ и като се изпикаеш на пътя започва едно лудо боксуване да не говорим за изкопите,от които без блокаж е почти невъзможно излизането.За здравина също Камаза е много здрав и непретенциозен камион.
Камаз 3 оси-8 тона тара при 24 тона тотал - 16 тона полезен товар !
Волво 4 оси-14 тона тара при 32 тона тотал-18 тона полезен товар !
От тази гледна точка камазчето си е все още доста полезна машинка !

imter

Според мен освен от всички руски машини които съм карал основно в казармата :D,от западните марки съм много доволен от Щаер,миналата зима се наложи да докарам един самосвал с ремарке от Австрия.Беше с предно предаване и имам чувството,че това животно няма да закъса никъде.Дори по пътя,на няколко пъти се наложи на дърпам закъсали колеги.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dimich87

В руската техника има презапасяване от към устойчивост във всички отношения. От това идва и по голямата тара. Западната техника е доста по компактна, но и при по тежки условия от предписаното ги няма никакви.

dino412

Цитат на: dimich87 - Четвъртък, 09 Февруари, 2012, 22:05:30
В руската техника има презапасяване от към устойчивост във всички отношения. От това идва и по голямата тара. Западната техника е доста по компактна, но и при по тежки условия от предписаното ги няма никакви.
Напротив.Руската и всякаква бивша соцтехника винаги е била с по-ниска тара от западния и аналог.И противно на всички твърдения че тежката техника е по-проходима Руската с по-ниското си тегло е по-пригодна за тежки условия на работа. Тъй като не пропада в калта и снега като въпреки маломощните си двигатели успява благодарение на бавните диферинциали.А и другото което също е важно че когато неможеш да направиш път(СССР заемаше 1/6 от сушата на земното кълбо) е по-лесно да направиш машини който могат и без път.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

zhzhivko

не е важно колко взимаш а колко време ще ги взимаш

dimich87

Цитат на: dino412 - Петък, 10 Февруари, 2012, 16:01:08
Напротив.Руската и всякаква бивша соцтехника винаги е била с по-ниска тара от западния и аналог.И противно на всички твърдения че тежката техника е по-проходима Руската с по-ниското си тегло е по-пригодна за тежки условия на работа. Тъй като не пропада в калта и снега като въпреки маломощните си двигатели успява благодарение на бавните диферинциали.А и другото което също е важно че когато неможеш да направиш път(СССР заемаше 1/6 от сушата на земното кълбо) е по-лесно да направиш машини който могат и без път.
До колкото знам газ 53 и газ 66 са с тара около 3,5т. Товароносимостта на газ 53 е 3,5т, на на газ 66 е 2,5т. Това е по документи и ако бъде претоварен следват глоби. Аналг на тези два камиона има много, но нито един не е с такава тара. Друг е въпроса че пре спокойно може да се носи повече с тези камиони, но законодателя е предвидил това. Да споделя, че дядо ми последните 2-3 години преди пенсия караше газ53 самосвал и го е товарил с 3 кубика бетон, което са си около 7т.
Молотовките имат тара 2,5т и товароносимост 2т. Уаз има тара 1,8т и товароносимост 1т.
Много от бусовете който са за товароносимост 1т имат тара 1,5т и по-малко. Но за претоварване не им стига душата. А с Уаз съм карал 5 кубика дърва от гора, което е около 3 тона.
Миналата година търсих превоз за 10 кубика дърва. Каза шофера че можел да товари 8 тона, но като му казах че ше кара 10 кубика дърва и каза толкова много не мога да нося. Намерих един с една ифа и си ги натовари спокойно. Ифата е западен камион, но е за времето си аналог на руската техника.

dimich87