• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Щадлер - Австрия

Започната от к100, Четвъртък, 17 Март, 2011, 14:28:11

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

к100


;D

к100


plyo

Хубаво е че питаш,ние българите обикновенно си завираме главата в торбата без да провериме какво има в нея.
До колко е читава тази фирма можеш да разбереш по броя на обявите които е пуснала и от колко време вървят.Първата обява е от септември миналата година а колко са,едвали някой може да ги преброи(всеки месец по две три за всички градове в БГ).
В Австрия пристигат 20 човека а си тръгват 25(от какъв ли зор).Как се пътува в 16местно бусче(което би трябвало да е 11)ще си го представиш сам.Бусчето тръгва от Русе.
Има някой дребни разминавания м-ду обявата и действителноста:
1100 не е минимална а максимална.Разговорите по служебния телефон(независимо с кого)ги плащаш ти.Заплаща се на ден по 50евро,ако не работиш някой ден по 28евро.Първите 1-2 месеца може да караш и по аутобани след това обаче има определени маршрути(национали)и съответно ти взимат парите за аутобана.Зарежда се на определени бензиностанций ограничено количество,всеки ден,биодизел.Опитват се да те накарат да нарушаваш работното време,да слагаш магнит и ли да вадиш картата.Обещавт ти,че ако нестигнеш на време ще ти вземат 500евро.Търсят си повод да ти вземат от парите независимо за какво.Колкото до осигоровките никой незнае дали ги плащат(има някаква информация,непотвърдена,че не ги плащат).Камионите са стари Мерцедес и Даф.Някой са скопени на 85км.
Ако те интересува нещо друго питай.

plyo


BoBy_BoY

  Колега, говорих с едни от тях! Ами барат кинтата не повече от 900Е защото са нови. Стария взема тази сума от 1100Е. Седяли 3 месеца и са на двойки екипажи. Бил доволен, че бара кинтата. Сега да мъцна и нещо друго:
Как няма да дирят БГ-шофери. На румънците снасят по 1600-1700Е, както и на другите. На мишина при чифт екипаж плащат 2000Е. Е, какво по-добро от това за една фирма,а?
  После как нема да са лоши северните ни комшии! Вие си правете сметка,пичове! У тази измет-транспртни предприемачи, винаги ще има манипулирани мнения!

vvikkii

Колега а като си ходил на интервю в Русе кажи в какво се състои изпита.
Чух че имало някакъв изпит
благодаря;

plyo

Здравейте отново.За българите максималното заплащане е 1100 евро.След като те орежат за нещо,като телефона е задължително,взимаш каквото ти е останало.Румънците няма да ги махат,непрекъсното идват и нови.Има румънско напускане което се състои в следното:Камиона се зарязва някъде след като от него е източено горивото,свалени са печка,хладилник гуми,радио а има и целия заден мост и всичко което може да се продаде и румънеца си заминава.А защо,ще си отговорите Вие.Пак пиктам и отговор не искам:защо вече повече от половин година те немогат да си намерат шофьори?

imter

При тези условия няма и да намерят :)Въпреки,че все се намира някой готов на всичко и след 3-тия месец се прибира без пари и останал без нерви.

talka741

Това, което пишат в обявата за работа е наполовина вярно.
Като идеш там ти съобщават, че няма твърдо заплащане на месец.
Заплаща се на км.като няма да могат да се вържат по 900 евро на месец.
Адресите на, които трябва да идеш са някакви фалшиви - навигациите на шофьорите не ги откриват. Нервите са много.

admin

Добре дошла във форума. За съжаление при много фирми има разминаване между обещания и реалности. Масово западни транспортни фирми се "побългаряват" и заприличват на нашенските превозвачи.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

BoBy_BoY

Кога си говорех с едни колеги и ми разправят за условията си, които са приели за нормални. Единственото хобаво нещо от комуникацията ми с тях беше-Хората си дават парите! За съжаление сега не мога да разбера тези които се оплакват от дадената фирма-Стадлер, де Райк, де Вахтер, Ким, Хар Ваасен или коя и друга да е всичко е едни и също, мислим.Повеше от 1100-1200Е не съм чувал и виждал тука, а и на друго място. И да не забравяме приказката за баницата ???-в смисъла всеки я яде,но с тази разлика едни със сирене, а други без сирене! ;)

admin

Именно тези 1100-1200 евро имам предвид, като използвам думата "побългаряване". Според теб в тези държави ще намерят ли кой да им кара камионите за тези пари?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

BoBy_BoY

  Аз на много въпроси не мога да си намеря отговори, но и на много отговори си тъпея! Няма да се навие много яснои не искам и да се сравнявам с тях. Все ме терзае една мисъл и ме преследва като сянка-защо ние от Бг вземаме винаги по-малко от RO,LT,LV,PL,SK,CZ? Дали сме по-добре финансово или не сме така квалифицирани като тях? Защо моя шеф тука кара Волво 2006 година и има 12 камиона, а в БГ с 5 камиона имат и карат Кайен, Q7, Mersedes S, 2011година? Имам и др питания на които не мога да си отговоря! Но като се сетя за изказването на Кулеков(темата,,Некадърен Тракторист") и ми просветва, но пак нещо ме терзае! За това съм в този форум и споделям (мислим) разумни Съфорумци! ??? ??? ???

admin

Точно същите въпроси си задавам и аз. Преди няма и месец в Италия товарихме заедно от едно и също място с един колега от Словения. Нашият товар беше за Германия, а неговия за Австрия. Еднакъв товар, сходни маршрути. Попитах го дали е тайна колко пари получава, а той ми отговори, че няма никаква тайна и че получава 85 евро на ден. Какво да говорим повече.....Коментарите са просто безсмислени.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

imter

Така е колеги,там където стъпим трева не никне :).А колега и аз много съм се чудел,защо на запад собственик на фирма с 10-20 камиона кара супер скромна кола,облича се супер скромно,почива наи-много веднъж в годината за 10 дни,а тук фирма с 3-4-5 камиона ,карат последен модел автомобили,само маркови дрехи носят,всеки сезон ходят на  почивки :) и в не малко случаи и накрая фалират :o.

llars

Колеги за Щадлер положението е следното : ако си бачкаш и съвестно си гледаш работата си взимаш заплатата, ако се правиш на тарикат за служебния телефон, смесеното каране , зареждането с биодизела или не ти харесват брезентите с въжета и ти тежи да караш и работиш по-добре не се хващай! Хората са си немци - не са идеални и имат много кривици, ама ако човек се държи на ниво го оценяват - разбирай получава си редовно парите и има възможност да изкара допълнително. Сега смениха системата си на заплащане и може да изкараш повече от 1100 евро на месец - отиват към 1300. Цялата работа е че искат да има дисциплина и да се работи

jdr

колеги стига заблуди с тези пари 1100 - 1300 колко са реалните помислете. Когато почиваш някой плащали ти? Не а колко месеца ж годината си във БГ? около два месеца и половина махнете ги от парите и вижте колко получаваш годишно и като изхарчиш 300 на месец какво ти остава? просто нетрябва да се съгласяваме да работим за такива пари  минимума трябва да е 1600-1800 и нагоре да можеш да кажеш че си пратил у дома хилядарка ама не хора дето неса виждали камион на снимка са съгласни и на 900 само да са на работа

jdr