• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Кой какъв микробус кара? (И до къде?)

Започната от Fast_Boy, Четвъртък, 09 Юни, 2011, 22:20:21

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Fast_Boy

Здравейте Колеги !!!
Ето че се появи нов раздел за шофьорите на Микробуси !
Да започнем да споделяме!
Аз например имах удоволствието да карам това  по рано миналата година до Франция !

Надявам се и вие да споделите вашите возила!

Fast_Boy


НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ


С такъв подобен дръгел се докопах малко след Солун (отбивката за Козани) и пометна  >:( >:( >:( големи каруци са.

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ


velizar

Търся мнения за MB 100 .  Ще го ползвам за разходки, питник и къмпинг.

admin

Като фен на Мерцедес мога да кажа, че МВ100 си е класика. Истински микробус от истинска фирма. Мнението ми е, че като здравина и надеждност превъзхожда доста конкурентни модели.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

exon

За МБ100-наистина е здрав,само че не опитвай да бързаш с него ;D,ползват старите мотори на МБ 123/240Д-70к.с.
Иначе-основно карам Спринтер 312-невероятно здрава и надеждна машина(тахото показва 740 000км),има много душа да мъкне товари и достатъчно пъргав дори и натоварен,отскоро във фирмата имаме и Пежо Боксер 2.5ТД-страшен филм е там...Като видиш баир първо се чудиш дали ще успееш да ръгнеш трета,после събуваш джапанките,пускаш парното и почваш да катериш с 120-125....градуса :-[.Определено сме решили да сменяме френския лъв с още един Спринтер 312 или 412.

velizar

Да, за мотори знам че доста здрави и надежни, ако се карат нормално, без натискане и напъване с над 110 км/ч. Иначе като окачване незнам как са, най-вече за това нищо ненамирам в нета. Иначе на този , на който съм хвърлил око , е 1994 г , модел с надстройка, дълга база и 8+1. Много ме кефи как се кара, все едно съм в малък и нисък  камион, затова съм решил да е MB 100. Преди 5-6 години имах 10 годишен Спринтер 312 . Вървеше с 160км/ч, но му се развали електрониката и тогава ми искаха 6000лв за ремонта му в Балкан Стар. Побългарихме го и за 1800лв стана и замина на все още вярна служба при комшията.

kiril_lz

Здравейте аз карам МЕРЦЕДЕС 408Д,буса е на 353000км до сега нищо не му е пипано по двигателя.Шефа искаше да го сменя с ИВЕКО но нещо се отказа.

velizar

Колега, този 408 с какъв мотор е ? ОМ616 или 601 ?

Бобо89

Цитат на: kiril_lz - Сряда, 21 Септември, 2011, 17:48:35
Здравейте аз карам МЕРЦЕДЕС 408Д,буса е на 353000км до сега нищо не му е пипано по двигателя.Шефа искаше да го сменя с ИВЕКО но нещо се отказа.
Какво Ивеко ще взима твоя шеф?Аз карах Ивеко Дайли 2005 година 35.13  2800цц взех го на 130 000 мили и го оставих на 265 000 за една година смених 2 пъти диференциал с кардан,2 път турбо,1 път скоростна кутия,ангренажен ремък ми се скъса за една вечер смених 4-ри камиона пътна помощ за разтоянието от 350 мили.От там дойде основен ремонт на мотора, 1 път съединител, през 4-5 седмици сменях накладки да не говоря,че за 250 мили ми гореше 60 литра (спринтер 311 за 551 мили 72 литра и изгасва аз лично съм тичал с тубичка до бензиностанцията).Кажи на твоя шеф само спринтер цди да купува и да ги пазиш от прегряване само това им е болното място.Лятото може и без термостат да го караш.

kiril_lz

#9
Мисля, че щеше да купува като твоето Ивеко, но се отказа. Сега смята да взема нов Спринтер. Още нищо не се знае. Дано да вземе нов бус.

Причина за редакция: Правопис!

Бобо89

Sprinter 313 2010 година съм карал Ивекото,като се чупеше шефа взимаше под наем.Уникална машина със 6 скорости,удобна и надеждна.Също така VW Crafter е доста сполучлив бус евро 5 даже се добавя AdBlue.Вече ти си избираш да караш CDI или TDI.

Trucker_Boy

90% от всички Sprinteri в mobile.bg и cars.bg са с английски волани.
Явно в днешно време всичките търговци внасят от Англия.
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Бобо89

Цитат на: Trucker_Boy - Четвъртък, 13 Октомври, 2011, 20:59:07
90% от всички Sprinteri в mobile.bg и cars.bg са с английски волани.
Явно в днешно време всичките търговци внасят от Англия.

Това е вярно,защото разликата в цената е доста голяма дори и ако в България обърнеш волана цената пак ще е по-ниска с 2000-3000 лв.Много хора ги купуват за разносна търговия на хранителни стоки.Повечето шефове не ги интересува,че буса е десен волан него го интерсува да мине тънко и да вземе добра машина.Шофьора разбира какви недостатъци предоставя десния волан.Аз лично съм се прибирал с бус от Англия и карах доста внимателно особено по магистралите в Европа до България.

velizar

А някой карал ли е дизеловия си бус с олио, от пържените картофи примерно ? Днес приятел ме запали по това гориво, но го налива с дизеловият си 190 с редова помпа БОШ. С 7 л изминава 108 км и купува олиото по 30 ст от една таверна. Или за 2.1лв - 108 км  ::)

Бобо89

Кажи на твоя човек,че скоро ще му се наложи доста работи да купува(евтиното излиза скъпо).Аз познавам един таксиджия тука в UK си караше таксито с олио от дюнерджийниците.Какво да ви кажа наложи се да го смени,защото тук като се развали нещо по-сериозно по колата е,по-лесно да я смениш отколкото да я правиш.

Бобо89