Най-добрият камион
Форум на българските шофьори
Петък, 14 Юни, 2024, 09:34:20 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Анкета
Въпрос: Кой произвежда най-добрите камиони според Вас?
Mercedes-Benz - 56 (16.8%)
MAN - 58 (17.4%)
DAF - 19 (5.7%)
Iveco - 8 (2.4%)
Volvo - 89 (26.6%)
Scania - 97 (29%)
Renault - 6 (1.8%)
Друг производител - 1 (0.3%)
Общ брой гласове: 328

Страници: 1 ... 10 11 [12] 13   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Най-добрият камион  (Прочетена 133073 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #165 -: Четвъртък, 24 Април, 2014, 22:40:33 »
ОтговорОтговор

Пълно щастие няма, всичко е компромис.
Ако искаш здравина е за сметка на комфорта. Окачване , трансмисия.... Ако искаш удобства е за сметка на разхода.
Имаше едно мнение (много вярно), че Един килограм по трансмисията е равен на Шест килограма на купето(ставаше дума за спортните коли). Та от там на времето Скания беше призната за икономичен камион. Няма редуктор, кърдана е като солета, полуоските от захар..... Но ако я пазиш се отплаща с малък разход... но е капризна на здравина. Сега вече всички влекачи са на полуоски без редуктори, а Мерцедес е един от последните, който премахна редукторите от магистралните влекачи.
 Според мен: "Най-добрият камион" трябва да се гледа от към изпълнението за  условията, в които е предвиден да работи.
 Не да се качиш на "мега" и да я забиеш в кариерата... или да вземеш влекач за тежки условия и да тръгнеш да пътуваш с него по света. Щото и в такива случаи имам опит. Единият Актрос МП1 2003год. Беше с къс( бавен диференциал или скорости) и имаше ПТО за компресор плюс хидравлика. Та самият камион беше създаден да се кара по национал с 75км/ч, нищо че беше с мегаспейс кабина и ретардер, но шасито беше късо. Харчеше  като за световно ако го караш над 80км/ч но пък резервоара беше 350л.?!?! (после началника купи още един резервоар).
Другият пример е с Мерцедес "мега"  качен на гуми 315/80   по кариерата счупи диференциал.Е не беше веднага, но е факт.
 Мана(дедо ламби) беше по същият начин преправян от ""мега на стандартен..... в Ако  не сложиш първа пълен-  може да не тръгне. Е разхода беше малък....но амбреажа  остана в Румъния.
 Но в България, чорбаджиите разбират от камиони по-малко от шофьорите и не знаят какво купуват.За  това после се казва: от това нищо не става. Тръгнал с двуосен влекач да вози извънгабаритно....Като качих един багер 38тона от Русе на 25тонна двуосна лодка (мега на ресьор) скобите на ресорите опряха в шасито на ремаркето гумите ги помпах по 9,5бара за да не бомбандират. И после цяла нощ 330 км до София... да не ви казвам как съм пускал Бяла като почна да бие само предницата в земята и не спира. Тогава смърдеше не само на феродо, а и на гуми.
Важна е самата изработка според клиента... всяка една фирма го предлага при покупката на нов влекач.
Трансмисия, кабина. двигател, и т.н. да са според условията в които ще работи. Тогава камиона е добър.


 

Подкрепям с две ръце.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #165 -: Четвъртък, 24 Април, 2014, 22:40:33 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 10 11 [12] 13   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!