• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Искам да чуя мнения относно..

Започната от Potrushenkov, Сряда, 16 Ноември, 2016, 19:00:02

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Potrushenkov

Здравейте ! Имам Фиат Пунто 1.9 JTD 86к.с. Тъй като наближава вече студа,смених свещи,смених акумулатора с нов.Но тия дни (особенно днес) сутринта беше -6 градуса,колцата пали някак мудно.Притеснявам се така ли трябва да пали..стартера ли нещо не е в ред,или пък горивния филтър може да е проблемен? Понеже като гледам другите дизелчета как палят,някак си доста по рязък старт имат..знам ли ?

http://sendvid.com/wtbsqncg ето и клипче от сутринта.

Potrushenkov


admin

Винаги ли така е палила или сега покрай застудяването се е появил проблема?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

m_a_rtins

  Пробвай 2-3 пъти да подгрееш колата БЕЗ да палиш ,,,,  т.е да чакаш да угасне датчика който прилича на реотан   ( подгревните свещи - изгарят). ,,, а може би караш колата на къси разстояния като ампеража на колата е по слаб и не смогва да зареди акумулатора в зимните дни , т.е на другата сутрин се случва това от клипа ти .

Potrushenkov

По-принцип докато беше топло палеше що годе добре,но пак имаше 2-3 секунди въртелив момент,но сега като е студ вече,пали по този начин сутрин,иначе загрее ли си..пали уж по-добре,но не е така рязко като слушам примерно колите на други колеги от работа.

Potrushenkov

Цитат на: m_a_rtins - Сряда, 16 Ноември, 2016, 19:51:04
  Пробвай 2-3 пъти да подгрееш колата БЕЗ да палиш ,,,,  т.е да чакаш да угасне датчика който прилича на реотан   ( подгревните свещи - изгарят). ,,, а може би караш колата на къси разстояния като ампеража на колата е по слаб и не смогва да зареди акумулатора в зимните дни , т.е на другата сутрин се случва това от клипа ти .


Дори и 2-3 пъти да подгрея,си пали по този начин,пробвах го..няма разлика,чудя се ..нещо четките на стартера да не са заминали...знам ли

loshdancho

Епа свали го, и си смени маслото с подходящо.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Boroman21

Цитат на: loshdancho - Сряда, 16 Ноември, 2016, 20:30:32
Епа свали го, и си смени маслото с подходящо.
Как позна че е с неподходящо масло?
Виж да не дърпа въздух от някъде и смени филтъра ако не е смянян скоро.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

SEMPER

Ако е дзифт у картера ще вижда зор.

Ако отнякъде дърпа въздух, отнякъде и ще мирише на нафта - природен закон.

Освен филтъра, добре е и цедката на резервоара да се прегледа, че и там може да е дзифт.

А освен всичко, пунтото е на пенсионна възраст, нормално е да пали само кат му е кеф.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

American

Аз не видях никакъв проблем на клипа.
smoking gun

Ни_Лук_Ял

Добре си пали колицата колега, не му бери грижа.  :)
Breakthrough....

Potrushenkov

притеснява ме..да не е стартера нещо,четки..примерно..знам ли


вижте в нета примерно на това клипче този как пали..маи е като мене а? https://www.youtube.com/watch?v=VFgTBJsu6bk

loshdancho

Цитат на: Boroman21 - Сряда, 16 Ноември, 2016, 20:57:43
Как позна че е с неподходящо масло?
Виж да не дърпа въздух от някъде и смени филтъра ако не е смянян скоро.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Абе сигурно съм предценил по нещо, а на Теб асистенцията ли ти каза?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Potrushenkov

Като цяло днес след работа си купих мултицет за 5 лева и реших да си замеря тока.Преди да запаля показваше 12.45V..след като запалих показваше 13.80,когато пуснах фарове,духалки,всичко останало..падна на 13.50....  това явно значи,че алтернатора не връща ток ,или някъде има окислен кабел? Или не добра връзка ?

пс.Когато купих батерията и я мериха там,на свободен ход беше 14.00,а със пуснати фарове и всичко там 13.88..това беше преди 3 седмици да кажем..какво ли се случва? Дали някои от бушоните примерно не е заминал (тия които са в онази черна роторна кутия до акумулатора)

Другия вариант е..мултицета да не мери вярно,защото като цяло четох,че тези китайските от по 5 лева...такъв ток не могат да замерят с точност..има и друг фактор при мен,че карам и на къси разстояния..явно и тва влияе..

morskia86

Баце вместо да се чудиш що я не закараш в сервиз да я погледнат.

Boroman21

Цитат на: morskia86 - Неделя, 20 Ноември, 2016, 21:53:32
Баце вместо да се чудиш що я не закараш в сервиз да я погледнат.
Ей ся те почнаха форумните можачи и специалисти по ремонт и поддръжка на мпс та . Тука сервиз или асистънс е мръсна дума ,   ерес направо.
Тука нема случайни люде  8)

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Boroman21