Честита Коледа и Новата година на всички четящи и пишещи колеги!
ЧНГ и за много години на всички, дори и на форумните мангали (добре е, че почти не останаха). В затвора не се казвало за много години, има не малко които не искат за много. Одеве в новините го разбрах. Странно, че не съм го знаел навремето?!
Вариантите са два за отговор и двата са в моя полза. Преди съм обяснявал, че за по-лесно и в никакъв случай грешно е: птица която плува и почти винаги лети е патка. Например - гъски, юрдечки, лебеди,... Птици които не плуват са пилета - кокошки (и петли), врабчета, гълъби, щрауси,...
Другият вариант с некомпетентност е пак добър, "великите шофьори" които ни правилата за движение (в България дори) не знаят, време управление и почивка, езици, вероятно и толкова карат. Но пък много често са карали бакалавър след средното 4 годишен (само за "С"). Така че алгоритъмът е прост: ЯКО, силна или нормална некомпетентност и шофьор, прави "ЯКО велик шофьор". Паткопастир и некомпетентност прави "велик паткопастир". Стажът ми пак по подобен алгоритъмът е започнал на 4-5 години (съзнателни спомени), когато много обичах да подкарвам патките в полет. Следователно стажът ми е над 45 години. Одеве открих старо видео където се боря с патки, значи стажът отива към 50 години. Малко приличам на маймунка, ама сега съм еволюирал и съм от дискриминирано малцинство - бял, мъж и харесвам жени.
https://www.facebook.com/reel/682696896678748?s=yWDuG2&fs=e Чудя се онзи горе с две и половина верни неща,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,. Ако има собствен ЗиЛ, дали ще тръгва на първа? Дали знае колко е "надълбоко"? От днес съм се замислял, ако се тръгва на първа за да не се износват триещите се повърхности на съединителя, какво правим, ако се износи аксиалният лагер? Обикновено сменяме всичко.