• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Новата Setra S416 GT-HD/2

Започната от Trucker_Boy, Петък, 02 Септември, 2011, 13:33:30

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Trucker_Boy



Автобусът от ComfortClass е изключително лесен и приятен за управление. Мястото на водача е с отлична ергономия и предоставя идеална видимост навън и навътре.Двигателят OM 457 LA, 428 к.с. и 8-степенна автоматизирана предавателна кутия Mercedes-Benz Power Shift 2 са в добър тандем. Всъщност разработената специално за автобуси Power Shift 2 може спокойно да претендира за една от най-добрите, ако не и най-добрата предавателна кутия в сектора на пътническите превози. Светкавичната смяна на предавките, която осигурява, прави хода на автобуса изключително плавен, а в същото време може да се твърди, че Setra-та беше най-пъргавият автобус по пътищата край Арендал. На магистралата 12-тонната машина се ускоряваше без замисляне, след което, водена от автопилота, километри наред кротуваше на 85 км/ч. За комфорта и уюта в салона също няма какво повече да се каже от изговореното и изписано години наред за Setra. Удобни седалки, достатъчно пространство, липса на дразнещи шумове. Всъщност Evobus бяха произвели и подготвили докарания в Арендал автобус специално за CET2011 и дори го бяха брандирали за целта. И верни на себе си да поставят нови и нови стандарти в бранша, се бяха лишили от част от пътническите седалки на автобуса.



Така на мястото на последния ред седалки, под задното стъкло бе изградена напълно функционална кухня, на която биха завидели много български домакинства. Може да се спори дали това е най-важ­ното в един съвременен автобус, при това не от най-високия клас, но при всички случаи говори за идеите, качеството и способностите на производителя от Улм, който винаги може да изненада останалия автобусен свят с нещо ново. Интересно бе и решението втората врата да е разположена зад задния мост и така да осигурява безпроблемен достъп едновременно до кухнята и задната част на салона. По традиция Setra e шампион и в сигурността. Пасивната система FCG за предпазване на водача и стюарда при евентуален челен удар, която през 2007 г. бе внедрена първо в Setra TopClass, а година по-късно и в Mercedes-Benz Travego, вече се предлага и при ComfortClass. Сигурността се допълва от електронните програми и системи за стабилност, с които е оборудван автобусът. Цената за демоавтобуса, обявена в Арендал, е около 315 000 евро. Източник: www.kamioni.bg

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

tcvetan161

Изглежда ми хубав автобус. Чул съм че Сетра е с двигател от Mercedes.Вярно ли е ?

tcvetan161