• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Scania Irizar history

Започната от tcvetan161, Понеделник, 16 Май, 2011, 20:15:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

tcvetan161

Серия се прави с 1991 година (в автобуса за първи път представи пред медиите в юли 1990 година). Сега идва третата поколение век. Век орган отговаря на всички съвременни изисквания за безопасност и комфорт. Той извършва на модулен подход и ви позволява да получавате автобус дължина от 8, 9 или 12 м с една или две странични врати, окачени с общ капацитет до 55 пътници и капацитет на седящите места на 32-37. Масаж век с различна дължина и конфигурация обикновено се инсталират върху шасито на Scania , Mercedes-Benz , MAN , Volvo , IVECO , DAF, но от началото на 90-те години на фирма започна да се фокусира върху сътрудничество само с една компания Scania. При масаж на Irizar предлага стандартните си 4x2 или 6x2 шаси с двигатели от 360-420 к.с., механична или автоматична скоростна кутия с електронно управление въздушно окачване с електронно управление клирънс, дискови спирачки на всички колела. През 2000 г., компанията се надява да произвежда 2000 органи, включително в Испания - 1400. Техният износ се провежда в 45 страни.Основната новост е нова фирма Irizar PB каросерия, в продължение на четири години, за да разработи и въведе фирма, която е инвестирала 18 милиона евро. За първи път е показан на автомобилното изложение в Хановер през есента на 2002 г., година по-късно, 44-на стая туристическа машина Scania Irizar PB получава титлата "Треньор на 2004 година". Стандартният 12-метров орган Irizar PB 12M35, монтирани върху шасита на Скания K124EV с 12-литров дизелов двигател капацитет от 420 литра. с., 8-степенна механична предавателна кутия и независимо окачване отпред въздуха. За да инсталирате на шасито с мостовете 6x2 Фирмата предлага с 56-местен орган PB-1337 13,9 метра на дължина с подобен дизайн. Общо тялото разтвора серия предлага в 12 проекти с дължина от 12 - 15 м, с различно оформление на купето.

tcvetan161


Trucker_Boy

Браво колега , интересна тема за рейсовете на Scania.  ;)
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

tcvetan161

Благодаря! колега поласкан съм. :)

suzuki

Какъв е оригиналния език на текста? Ако е английски ще го преведа и ще ти го пратя на ЛС да редактираш първия пост. :)   

admin

Чак сега обърнах внимание на това, че колегата е публикувал автоматично преведен текст. Не мисля, че е добра идея останалите потребители да се опитваме да схванем смисъла на написаното и е редно такива текстове да бъдат редактирани и несъответствията да бъдат отстранявани .
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

BoBy_BoY

   Аз да си призная съм доста резервиран към ,,Иризар" от гледна точка на комфорт и удобство. Като пътник не съм останал много с добри чувства. Може да има дизайн, но само това според мен!
   За мене лично ,,Сетра" е с класи над всичките!  :)

tcvetan161

#6
Ами и за мен Сетра е най добрия автобус.Дочух че двигателите на Сетра  са от Mercedes вярно ли е.?

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Бобо89

Цитат на: tcvetan161 - Събота, 21 Май, 2011, 21:34:56
Ами и за мен Сетра е най добрия автобус.Дочух че двигателите на Сетра  са от Mercedes вярно ли е.?
Да с двигател на Mercedes са.

Бобо89