• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Нема такава държава

Започната от admin, Понеделник, 15 Август, 2011, 21:22:19

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Haydutyn

Цитат на: Monster - Четвъртък, 28 Март, 2019, 15:08:00
Защо не подаде оставка когато си купи 6-те апартамента?http://skandalno.net/tsv-tsvetanov-imal-ne-6-a-10-apartamenta-152151/ Като е не винен защо подава оставка? Ако е виновен защо не му конфискуват незаконно придобитите апартаменти?
Много интересна статия + од мен. Обикновенното българско семейство трудно плаща разходите на едно жилище, какво да кажем за 6!? Селската къща и конфискация удобно се премълчават.

Haydutyn


Tarykata

  От цяла Европа в България е най-скъпия ток.https://www.investor.bg/energetika/472/a/bylgariia-registrira-nai-skyp-tok-v-evropa-pri-pazar-den-napred-284998/  

После защо Фолксваген ще прави нов завод в Измир Турция - ще бъде обявено края на годината. В България заради демографската катастрофа не може да се намерят между 5000 и 6000 работника. Друг проблем заплатата ще е под 700лв. с ваучери за храна и платено общежитие. За сравнение в Словакия(,която произвежда най-много автомобили на човек от населението в Европа)за същата работа и същите условия плащат 680-690 евро справка в джобса. На този завод ще са му необходими още няколко завода с пак хиляди души, които няма откъде да дойдат. Молдовците имат не само едно някой имат и по три гражданства така, че могот да работят навсякъде където поискат. Украинците работят за по 1500 долара в Централна Европа и отново ние не сме им интересни.
Турция е в митнически съюз с ЕС, ако изнася продукция-т.е.-изнася собственото производство почти безмитно. Но ако внася ще се плащат огромни мита. Заради спада на турската лира турците са най-изгодни. Скоро и от Ердоган ще се отърват.

Tarykata


Monster

Цитат на: Tarykata - Петък, 12 Юли, 2019, 14:35:39
 От цяла Европа в България е най-скъпия ток.https://www.investor.bg/energetika/472/a/bylgariia-registrira-nai-skyp-tok-v-evropa-pri-pazar-den-napred-284998/  

После защо Фолксваген ще прави нов завод в Измир Турция - ще бъде обявено края на годината. В България заради демографската катастрофа не може да се намерят между 5000 и 6000 работника. Друг проблем заплатата ще е под 700лв. с ваучери за храна и платено общежитие. За сравнение в Словакия(,която произвежда най-много автомобили на човек от населението в Европа)за същата работа и същите условия плащат 680-690 евро справка в джобса. На този завод ще са му необходими още няколко завода с пак хиляди души, които няма откъде да дойдат. Молдовците имат не само едно някой имат и по три гражданства така, че могот да работят навсякъде където поискат. Украинците работят за по 1500 долара в Централна Европа и отново ние не сме им интересни.
Турция е в митнически съюз с ЕС, ако изнася продукция-т.е.-изнася собственото производство почти безмитно. Но ако внася ще се плащат огромни мита. Заради спада на турската лира турците са най-изгодни. Скоро и от Ердоган ще се отърват.
Освен това Турция ще поруча около 10 000 автобуси, камиони и т.н. каквото е под шапката на ФолксВаген. Просто мащаба е друг. Освен това мислите ли , ФолксВаген на знаят защо Гриша Ганчев е фалирал завода за коли в Баховица.

admin

Цитат на: Monster - Събота, 17 Август, 2019, 16:02:20
Освен това Турция ще поруча около 10 000 автобуси, камиони и т.н. каквото е под шапката на ФолксВаген. Просто мащаба е друг. Освен това мислите ли , ФолксВаген на знаят защо Гриша Ганчев е фалирал завода за коли в Баховица.

Всъщност какво стана с този завод в Баховица?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Haydutyn

  България е бандитска държава и мутренските години още не са си отишлш с малки разлики.
  Например мутрите, които работиха за Вис и Сик сега работят за Герб и ДПС.
  Въпросите не се решават с бухалки, ролята на бухалки изпълняват Данс, ГДБОП, НАП, Полиция и т.н.
  В произволно избрана ловна дружинка не може да различите съдийте, прокурорите и полицайте от месните олигарси, бандити и политици. Те просто са едно цяло.
  Проблемите на Ганчев започнаха, когато каза че иска да произвежда автобуси. Тогава герберските и депесарските обръчи от фирми се наредиха на входа и изхода на завода. Ганчев не се подаде на изнудването, въпреки че го нагънаха по всички възможни начини. След години наред за да спаси нещо од завода го фалира, за да не отиде в чужди ръце.

Haydutyn