• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ман ТГА 18.430 , D20,2006 година - автомат

Започната от Geman, Четвъртък, 01 Август, 2013, 19:38:37

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Geman

Здравейте,колеги купих си този модел на Ман (с малката кабина е-без легло) и искам да знам всичко за него

Geman


kron

Здравей колега,честито като за начало.Какво по точно искаш да знаеш има доста писано за Ман в раздела разгледай.Като цяло аз лошо не мога да кажа за камиона карай го с читави горива сменяй горивни филтри редовно не пести от там,не икономисвай и от смяна на масло на скоростната кутия да не страдаш.Иначе като цяло евтина подръжка един от скъпите елементи в този камион е възглавниците на кабината малко са скъпички ;D.За автомата не мога да кажа много че от скоро карам подобен камион.За мотора има някой партиди хапват малко повечко масло но има и другата крайност където хич не го пипат ;D.Според зависи с какъв диференциал е камиона дава добър разход на гориво не е от най бързите камиони но все пак е камион и не сме на състезание.Регулирай клапани не се щади че от тази икономия страдат доста камиони ;)

kron


Geman

Благодаря ти много за съветите !! Аз лично изчетох всички неща свързани с Ман-овете тук,но исках да знам има ли някои специфики при този вид камион

zezo

Виж си и кабела от дюзите до ЕДЦ-то.Като свалиш буксата и потече масло-сменяй.Иначе влиза в ЕДЦ-то и оставаш на пътя.Относно клапаните-реглаж на всеки 200 000 км.
Живей у борчове,та да те помнят хората....

kron

Кога замине кабела и без да сваляш буксата от въпросния протича масло,не бой се на пътя не сме останали е сменихме един такъв кабел някъде към 600лв струва кабела.Но е редно да се сменя както казва колегата че почва да пълни компютъра с масло и имало няква вероятност да стане беля да изгори така бяха казали в Ман сервиз в София.

kron