• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Оставяне на камион в сервиз

Започната от vasvvv, Неделя, 23 Декември, 2012, 21:13:26

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vasvvv

Здравейте, в петък следобяд "Дафинка" се "опраси" :) .
Прибрах се с 12т ламарина в базата и след като разтоварихме тръгвам да изкарвам и при първото натискане на съединителя се разьвърчаха части от аксиалният лагер.Запалих го на скорост и го паркирах.Въпросът ми е следния:
На 27.12.2012 сме му записали час в UBN и незнам как стоят нещата след като го оставя.Шайбата предполагам се сваля,обаче като отида да го взема той ще бъде каран 1,2,3 км.Аз ще сложа нова шайба,но предполагам ,че ще трябва да рисувам на гърба за времето в което съм пътувал дотам.Незнам така ли е или нещата седят по друг начин ще съм благодарен ако пак ми разясните .

vasvvv


admin

От сервиза ще ти дадат документ, че камиона е бил при тях и всяко движение без шайба или карта е станало по време на ремонта. Въобще не се притеснявай за това. Документът се взема от приемната, която е отдясно на входа.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

МИНКО ИЛЧЕВ

    Точно като норматив, не си спомням да съм чел. Скоро говорих с колега, че се слагало шайба, на която пише "Сервиз". Колкото стои там, без да се сменя. Дори и унгарците го признавали!
     Инак, си пази фактурата от сервиза или поне копие.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

kanonir

Документа от сервиз е достатъчен (дата подпис печат),а понякога и само разпечатката от дкв картата с която си платил в сервиза е доказателство. Проблема не са ти километрите а времето за каране ....нарушена пауза ,но при споменатите по горе документи нямаш ядове.
Човекът е човек,когато е на път-жената е жена ,когато е по гръб!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: kanonir - Понеделник, 24 Декември, 2012, 07:39:25
Документа от сервиз е достатъчен (дата подпис печат),а понякога и само разпечатката от дкв картата с която си платил в сервиза е доказателство. Проблема не са ти километрите а времето за каране ....нарушена пауза ,но при споменатите по горе документи нямаш ядове.


     Можеш да си направиш почивката в сервиз и картата да е вътре?! Може и да може, ако си бил на хотел през това време.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

abator

Оставям камиона в сервиз, вадя картата и си записвам часа на изваждане. Отивам да вземам камиона, слагам картата и си записвам часа на поставянето. След това от сервиза ми издават бележка от часа на изваждане на картата до часа на поставяне.

vasvvv

  благодаря .а при вземането от сервиза трябва ли да чертая
друга работа  за времето от офиса ,където ще ми дадат бележка до слагане на шайба или се прави по друг начин.

loshdancho

Да трябва да чертаеш за това време, от часа в който свършва бележката до часа в който сложиш шайбата в камиона.
Даже слагаш същата шайба в  тахографа. 
Когато си го оставил  би трябвало по същият начин да чертаеш времето за прибиране до офиса или до вкъщи (времето в което започва бележката) Пази и шайбата от сервиза, сложи и печат от сервиза на гърба. Тя остава за шефа за да оправдае времето и километрите на камиона при проверка от ДАИ.  Даже може да носиш със себе си тази шайба за контрол.
На нея не трябва да пише твоето име ако имаш бележка за това време.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.