• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Превоз на храни

Започната от Rammbon, Вторник, 29 Януари, 2013, 20:52:05

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

MB Actros

Ако имах камион бих се хванал да му карам,щом може и обратен товар да се намери,ако може да направиш три курса на седмица си е екстра.

MB Actros


ivopifeca

Цитат на: MB Actros - Петък, 15 Февруари, 2013, 18:21:24Ако имах камион бих се хванал да му карам,щом може и обратен товар да се намери,ако може да направиш три курса на седмица си е екстра.

Па и що го изкарвате така се едно е изпаднала страаашна кирия...продължавате да подбовате цени ;)

ivopifeca


dino412

Цитат на: MB Actros - Петък, 15 Февруари, 2013, 18:21:24
Ако имах камион бих се хванал да му карам,щом може и обратен товар да се намери,ако може да направиш три курса на седмица си е екстра.
Камиони се продават бол.Купувай и почвай кво се чудиш.
Само що вика Бриги че Ви мъцнем че у моменто карам на 0.16лв/тон/километър без ДДС и при 25тона иде 4лв/км без ДДС и ич Ми не дреме за обратен товар.Ако има е далавера а често често изпада.Та приятелю 2.64+1.44=4.08 и като смъкнеш 20% ДДС станаха 3.4лв.Раздили го на 2 и се получава 1.7лв.Свали парите за гориво шофьор данъци застраховки усигоровки и тем подобни па недай боже и някой лизинг или банка да видиш де оиде коньо.За гуми и ремонти нема да поменвам оти тия нови камиони се не чупат и гуми не трият. При товар на двете страни ааааайййдее мммооолллиииим.Балъците вече са един по-малко.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

avto_vanko


MB Actros

Аз ги сметнах 2лв на км. с ддс от тях вадим 1.20-1.30лв разходи остават около 0,80-0,70лв печалба. Работя като шофьор,нямам фирма или камион не знам точно колко може да са разходите,но щом като казвате че са малко, явно сметките са ми криви.

Лек и безавариен.

dino412

Приятелю (без ни най-малко намерение да Те убидя) печалбата в транспорта не е това което остава след като си платил горивото и заплатата на шофьора.От тия 70-80ст има още много много да се изважда.За жалост доста собственици на камиони и транспортни фирми го разбират по много много трудния начин.Но това е тема за друг разговор.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.