• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Влекач с 2 или 3 оси?

Започната от JoseCuervo, Сряда, 17 Април, 2013, 19:30:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

pumix

Може повече от едно ремарке има го като въпрос в листовките за С+Е.Единствено не трябва да надвишава максимално допустимата дължина.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

pumix

На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

dimich87

Цитат на: dino412 - Сряда, 22 Май, 2013, 15:19:55
От 2003г(ако не се лъжа за годината) насам има промяна в ЗДвП и на кампозиция с едно ремарке или  полуремарке не се разрешава теглене на друго ППС (в това влиза и второ ремарке) независимо от дължината.Това го казвам от личен опит.До тогава с Шкодите масово си теглехме по две ремаркета.
Беше въведено преди време това ограничение за теглене на повече от едно ремарке преди време, вероятно както казваш 2003г. Но след последните промени в ЗДвП е отпаднал този текст и единственото ограничение е дължината. За България е 22м. Може и по-дълга композиция да се предвижва, но вече е извън габаритен превоз и се извършва със съответните му изисквания. Ако си заинтересован да теглиш две ремаркета, може да прочетеш по-обстойно закона и да се допиташ евентуално до контролните органи. Както спомена и колегата преди мене, има подобен въпрос в листовките и верния отговор е че може да се тегли повече от едно ремарке.

dimich87


dino412

Цитат на: dimich87 - Сряда, 22 Май, 2013, 20:59:22
Беше въведено преди време това ограничение за теглене на повече от едно ремарке преди време, вероятно както казваш 2003г. Но след последните промени в ЗДвП е отпаднал този текст и единственото ограничение е дължината. За България е 22м. Може и по-дълга композиция да се предвижва, но вече е извън габаритен превоз и се извършва със съответните му изисквания. Ако си заинтересован да теглиш две ремаркета, може да прочетеш по-обстойно закона и да се допиташ евентуално до контролните органи. Както спомена и колегата преди мене, има подобен въпрос в листовките и верния отговор е че може да се тегли повече от едно ремарке.

Момци ако е така да хода да си изравям табелата "Автовлак 22м".
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

radkoe1

Моето мнение е,влекачите с 3 оси са за товари над 18 до 25 тона,каквито са повечето,а тези с 2 оси за товари до 18 тона-стандарт.Ако сте пътували в Англия,предполагам сте видели,че 90% от влекачите са с 3 оси.Мощността измерена в конски сили на 2 или 3 оси е равна,но средната скорост от точка А до точка Б на този с 3 ще е най-малко 5км/ч по висока от този с 2.Разликата в Англия от останалия свят, е че там хората се грижат за трафика и търсят най-доброто, и най-бързото.Относно разхода мисля,че зависи само и изцяло от шофьора,а ако 1 шофер кара и от двата вида-2 или 3 оси мисля, че разхода на 3те оси ще е по-малък,а той зависи най-много от изкачването,колкото по бързо изкачиш баира толкова по-добре.Разликата е само в цената,по-евтино най-масово.Истината е в 3те оси.

loshdancho

Цитат на: radkoe1 - Вторник, 18 Юни, 2013, 10:46:48
Моето мнение е,влекачите с 3 оси са за товари над 18 до 25 тона,каквито са повечето,а тези с 2 оси за товари до 18 тона-стандарт.Ако сте пътували в Англия,предполагам сте видели,че 90% от влекачите са с 3 оси.Мощността измерена в конски сили на 2 или 3 оси е равна,но средната скорост от точка А до точка Б на този с 3 ще е най-малко 5км/ч по висока от този с 2.Разликата в Англия от останалия свят, е че там хората се грижат за трафика и търсят най-доброто, и най-бързото.Относно разхода мисля,че зависи само и изцяло от шофьора,а ако 1 шофер кара и от двата вида-2 или 3 оси мисля, че разхода на 3те оси ще е по-малък,а той зависи най-много от изкачването,колкото по бързо изкачиш баира толкова по-добре.Разликата е само в цената,по-евтино най-масово.Истината е в 3те оси.
Глупости на търкалета. :D
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Цитат на: radkoe1 - Вторник, 18 Юни, 2013, 10:46:48Моето мнение е,влекачите с 3 оси са за товари над 18 до 25 тона,каквито са повечето,а тези с 2 оси за товари до 18 тона-стандарт.Ако сте пътували в Англия,предполагам сте видели,че 90% от влекачите са с 3 оси.Мощността измерена в конски сили на 2 или 3 оси е равна,но средната скорост от точка А до точка Б на този с 3 ще е най-малко 5км/ч по висока от този с 2.Разликата в Англия от останалия свят, е че там хората се грижат за трафика и търсят най-доброто, и най-бързото.Относно разхода мисля,че зависи само и изцяло от шофьора,а ако 1 шофер кара и от двата вида-2 или 3 оси мисля, че разхода на 3те оси ще е по-малък,а той зависи най-много от изкачването,колкото по бързо изкачиш баира толкова по-добре.Разликата е само в цената,по-евтино най-масово.Истината е в 3те оси.

Сериозно объркване има у теб по отношение на изложените предположения. Прочети отново какво точно си сътворил и опитай сам да си отговориш на някои въпроси. Не ми стана ясно например как точно се получават тези 5 км/ч разлика между 2 и 3 оси? Ще се радвам да обясниш.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: loshdancho - Вторник, 18 Юни, 2013, 22:08:34
Глупости на търкалета. :D

     До скоро карах триосен, имаме във фирмата и двуосни със същата мощност. Но имат големи принципни разлика, щанги, разположение на лафета спрямо двигателната ос и височина на която е поставен, около 13 см е по-висок.

     Не виждам особена "далавера", ако можеш да се движиш с повдигната ос, да кажем пожелание да я пуснеш. В случая е не завиваща и при маневри е задължително да я повдигнеш. При хлъзгаво и не завиваща боге  ос, много лесно се хлъзга влекача.

     Скоростта, обикновено е по-малка спрямо двуосен и един и същ товар. За да може разхода да е по-близък до този с две оси.

     
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

radkoe1

Админ,ми мисля че 3та ос дава допълнително мощност,при изкачване,и ще поддържа по висока скорост,имам предвид средна скорост от точка А до точка Б.
Минко евала брат,за обяснението.Аз не съм карал 3 оси,но съм карал много в Англия,и каквото и да направя в баира не мога да задмина с моите 2 оси,камиона с 3.Аз само излагам мнение,и в който и раздел да пиша,само отворковци.Имам предвид радвам се,че ти сподели твоя опит,а не да ме съдиш кво съм писал.Аз мисля че много зависи разхода от скоростта в баира.
На новата Скания,идваха в Юроспийд да дават инструктаж,и момчето казваше,включвайте 5та скорост преди баира и изкачвайте на 1600 оборота,така и правя с който и да е камион и има ефект.

ivopifeca

Три оси-само едната е задвижваща,а и да са две -пак губи  двуосния влекач и нагоре и нанадоле,освен ако триосния не е с два мотора!

Monster

Цитат на: JoseCuervo - Сряда, 17 Април, 2013, 19:30:44
Защо едно време повечето влекачи бяха с по 3 оси, а сега с 2? Сега с по 3 оси са "малцинство". Единствено с по 3 сега се сещам имат тези с цистрените на ЛукОйл, като втория не е задвижващ.  Какво би обосновало покупката на такъв влекач с три оси?
В UK карат с 3 по оси да няма претоварване , a цистрените ca по стабилни с 3 оси!

loshdancho


http://www.lex.bg/bg/laws/ldoc/-549157888


НАРЕДБА № 11 ОТ 3 ЮЛИ 2001 Г. ЗА ДВИЖЕНИЕ НА ИЗВЪНГАБАРИТНИ И/ИЛИ ТЕЖКИ ПЪТНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА (ЗАГЛ. ИЗМ. - ДВ, БР. 67 ОТ 2007 Г.)
Издадена от Министерството на регионалното развитие и благоустройството

Обн. ДВ. бр.65 от 24 Юли 2001г., изм. ДВ. бр.67 от 17 Август 2007г., изм. ДВ. бр.19 от 9 Март 2010г., изм. ДВ. бр.7 от 21 Януари 2011г.

Раздел II.
Норми за размери, маса и натоварване на ос на ППС


Чл. 6. (1) Допустимата максимална маса на ППС за движение по пътищата, отворени за обществено ползване, е за:
в) моторно превозно средство с три оси с полуремарке с две или три оси, превозващо при комбиниран превоз 40-футов контейнер по БДС ISO 830 - 44 t;
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.