• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

От електрокарист до тираджия

Започната от ivopifeca, Неделя, 30 Юни, 2013, 19:14:13

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

dinko_ferrari

Цитат на: динко - Неделя, 14 Юли, 2013, 13:14:23
То и тук не е обидно,много колеги казват,че са от Голямото село. ;D...
Те когато си го казват сами не  е обидно, обаче ти ако им кажеш, че на са нищо повече от тези в "провинцията" живи ще те изядат.

dinko_ferrari


bruto

Цитат на: loshdancho - Неделя, 14 Юли, 2013, 01:29:27
Не знаеш колко си прав.....За съжаление....

Данчооо , за съжалание знам и затова се стигна до там с емиграцията . От 1991 г. съм тръгнал по гурбети ,но винаги съм избягвал емиграцията ,НО накрая не издържах.......и пак за съжаление съм доволен .Абе мани-мани тази тема винаги съм се старал да я избягвам .

bruto


МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: pumix - Неделя, 30 Юни, 2013, 23:26:06
Ако си мислиш,че карането на тролей е лесно си много далече от истината.Не съди хората по това кой какъв е бил и какъв е станал впоследствие.

    Това какво да се коментира! Човек който има няколко дена само на кола стаж, би следвало да знае, че нещо което не си опитвал, няма как да знаеш как е. И да си даваш мнението, колко е лесно да се кара!
    Отговорността,  при децата е абстрактно понятие. При малко по-големите, е нормално да е ясно. Скоро в нашата фирма, имаше заспиване и в следствие на това от камиона и ремаркето нищо не става, може би и много пострадал товар. Важното е, че няма пострадали хора! Някой нещо да е чул?! Дори между нас, във фирмата много не се разбра!
    Ако в някой автобус или онова никакво превозно средство (тролей) има някой ожулен или натъртен. Дори не само в България с дни ще се коментира.

    Ще приема, че отговорността при товарните автомобили е по-голяма, ако някой даде пример, че някой е бил в затвора, заради повреден товар!



Цитат на: kron - Неделя, 07 Юли, 2013, 17:25:34
Ей страшна тема си пуснал,грабна заглавието като прочетох думата ТИРАДЖИЯ и в последствие в резюмето думичката ТИР :o :o :o,какво ли е това превозно ТИР на времето като четох правилника не съм срещал подобно мпс.Та по темата по пътищата срещам доста колеги които са били полицай военни и прочие и не съм забелязал да се изхвърлят че знаят много даже повечето си казват до вчера какво са работили.Но моите впечатления са че млади колеги които не са били дори и електрокаристи а имат книжка за камион от година две голям го вадят всичко знаят всичко могат но ако им угасне навигацията се губят по пътищата,е не е масово явление но се забелязват подобни хора.Затова когато срещна такива специалисти просто ги слушам и не им обръщам кой знае какво внимание,защото има една народна поговорка по умния мълчи.

    Зависи от човека, но наистина при повечето е така. И аз преди години съм се мислил за ,,велик". Но след време ти минава мерака да доказваш на някого нещо и наблягаш на важните неща.



Цитат на: ivopifeca - Неделя, 30 Юни, 2013, 19:14:13
От елктрокарист до 'тираджия" ;)Ми некой си карал у градо си тролей примерно ;),и изведнъж му се сбъднала провинциалната мечтица и хванал да кара "ТИР",И ПОЧНАЛ ВЕЧЕ И АКЪЛ ДА ДАВА,ама не там където е на живо с други каращи :"ТИРОВЕ",ами по форумчета,или като се прибере в отдалеченото си градче,и то дава акъл пред овчари,козари и ифаджиите местни,иначе прд другите 'Тираджии",си трайка и попива,квото му се снесе :DСелския манталитет нема граници с нахалството си и долността.Та въпроса ми е ,имате ли такива колеги във ваща фирма,такива които в началото са мушици,а по късно най-добрите майстори?

    Тази тема като я прочетох, в първия момент помислих, че има предвид мен. Понеже отдавна сме ,,големи приятели" и се ,,харесваме" много. После си рекох, че сигурно някой негов колега го е подразнил  и освен това по никакъв начин не се разпознавах в описанието. Обаче и други неща ме насочиха, че вероятно е за мен.
    Може да има някакви ,,болезнени" спомени от електрокар, тролей?! Както например съм забелязал, че явно е имал някакъв проблем с жълтата и червената шлауфка  за въздух! Аз не знаех, питам разни колеги явно и те я карат, безгрижно и попитах в тема:

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Вторник, 23 Октомври, 2012, 22:02:08
    На мен, не ми е много ясно как точно действат. Знам че, като се откачи червената, блокира. Както и ако се маневрира наблизо, може само да се закачи само червената. А, жълтата какво прави, чувал съм, че връща обратен въздух?! Как се задейства работната спирачка на ремаркето. Подава се въздух или се отнема? А, спирачката за паркиране? Възглавниците, от къде взимат въздух?
...

    Защо не съм си кажел ачик-ачик, че не съм го знаел?! Кажи как да го задам въпроса, че да ти се харесам?

    И още не се сещам, някой друг да е карал електрокар, мотокар, тролей, автобус. И да си ,,признава"!
    То излиза, че се представям за великия ТИР-аджия, обаче съм разкрит и съм бил тролейджия. А аз, никога не съм криел, че съм от Плевен, за съжаление на някой от града съм и то в центъра. Но за успокоение, имам села и като малък съм прекарвал доста време там. И съм запознат с инструмента мотика, много добре и преди имах не малък стаж.
    Какъв стаж имам съм обяснил ТУК:
http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=3335.msg46323#msg46323

    Но явно повечето, не могат да предложат и част от моя!


    Пак да подчертая, единственото което твърдя със сигурност е, че съм чел регламент 561 и Правилника за движението в България!
    Не знам пътища, по-скоро трудно схващам, не ми харесва как правя маневри и паркиране. Не изгарям от желание да съм монтьор на камиона. И най-страшното ползвам НАВИГАЦИЯ!!! И дори по съвсем познати маршрути, най-вече да стигна до някое място, като спра в последните минути на 9, 10 часа каране или на 13, 15 час, работно време. И още едно разочарование за ,,старите" шофьори, ползвам и мобилен телефон!!! Макар служебно много рядко, имаме устройства за връзка. За съжаление фирмата не е толкова богата (както и почти всички) и не е със спътник, а е със СИМ - карта!

    Не съм като колегата rider777, той четири години шест дена (до набор 74, всички учеха на шест дневна седмица) по шест часа е учил за ,,С" категория, плюс и един ден от седмицата ,,Час на класния ръководител". Добре е, че извънкласно се е занимавал с граматика, та е приятен за четене.
   Аз случайно попаднах в Математическата гимназия. Ако можех да се върна назад във времето, ще направя всичко възможно да съм пак в нея! Две от децата ми учат в нея, надявам и другите да ,,отидат" там.
    И все пак за негово успокоение ще кажа, че започнах да карам камион когато ми предложиха 1 500 евро (след първия ,,учебен" курс). И пак не работих дълго тогава, защото имам по-важни приоритети.


    С автора на темата имаме сходна възраст, сходен стаж на камион. Обаче, голям проблем! Имам 6 години на тролей и 7 на автобус. Вероятно те се изваждат от стажа на камион???!!!
    А защо ли? Някой си мислят, че като чуят някоя фраза от телевизора и я ,,пляснат" някъде. И са направили някакво велико откритие!
    Дай някакъв факт, на кой давам ,,акъл"? Къде съм се направил на велик?

    Вярно че, не мога да чета между редовете на твоите публикации. Разбира се там където ги има, често публикациите ти са от едно изречение или една дума!!! Тогава да търся смисъла между буквите?!

   Май ти си този дето раздава ,,акъл" кой какво да прави. Писал съм и преди, ти изобщо не се вместваш в представите ми за този Форум. И ако е до мен отдавна да си забравил за него. Но явно си много ,,симпатичен" на Администратора, че често се забелязва да му се ,,зъбиш" и на него. Явно без ответ
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

batalov80

Практиката е основата на професионализма.Без нея си загубен.И ставаш за посмешище на колегите-"Я отскочи и донеси клиренса на сканията".Мен ми се струва,че темата е поучителна,защото може би това е пътя на професионалния шофьор.Не бих желал да засягам практиката,която съм преминал,за да добия достатъчно опит зад волана.Не желая да засягам колегите,които се самооценят.Нека други да  те оценят-това е по-ценно,а не да се надлъгваме тук и т.н.

abator

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Неделя, 11 Август, 2013, 14:39:55
... Скоро в нашата фирма, имаше заспиване и в следствие на това от камиона и ремаркето нищо не става, може би и много пострадал товар. Важното е, че няма пострадали хора! Някой нещо да е чул?! Дори между нас, във фирмата много не се разбра!
Случая до Дробета ли имаш предвид? Аз минах от там малко след катастрофата. Грозна картинка беше.

sek.1

Цитат на: batalov80 - Неделя, 11 Август, 2013, 16:00:17
Практиката е основата на професионализма.Без нея си загубен.И ставаш за посмешище на колегите-"Я отскочи и донеси клиренса на сканията".Мен ми се струва,че темата е поучителна,защото може би това е пътя на професионалния шофьор.Не бих желал да засягам практиката,която съм преминал,за да добия достатъчно опит зад волана.Не желая да засягам колегите,които се самооценят.Нека други да  те оценят-това е по-ценно,а не да се надлъгваме тук и т.н.
Ами то  всичките гяволии магнити ; ластици и тнт в крайна сметка водят до това . Можеш да се надлъгваш със законите и правилниците но човешката физиология рано или късно си взима своето .

ivopifeca

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Неделя, 11 Август, 2013, 14:39:55
    Това какво да се коментира! Човек който има няколко дена само на кола стаж, би следвало да знае, че нещо което не си опитвал, няма как да знаеш как е. И да си даваш мнението, колко е лесно да се кара!
    Отговорността,  при децата е абстрактно понятие. При малко по-големите, е нормално да е ясно. Скоро в нашата фирма, имаше заспиване и в следствие на това от камиона и ремаркето нищо не става, може би и много пострадал товар. Важното е, че няма пострадали хора! Някой нещо да е чул?! Дори между нас, във фирмата много не се разбра!
    Ако в някой автобус или онова никакво превозно средство (тролей) има някой ожулен или натъртен. Дори не само в България с дни ще се коментира.

    Ще приема, че отговорността при товарните автомобили е по-голяма, ако някой даде пример, че някой е бил в затвора, заради повреден товар!



    Зависи от човека, но наистина при повечето е така. И аз преди години съм се мислил за ,,велик". Но след време ти минава мерака да доказваш на някого нещо и наблягаш на важните неща.



    Тази тема като я прочетох, в първия момент помислих, че има предвид мен. Понеже отдавна сме ,,големи приятели" и се ,,харесваме" много. После си рекох, че сигурно някой негов колега го е подразнил  и освен това по никакъв начин не се разпознавах в описанието. Обаче и други неща ме насочиха, че вероятно е за мен.
    Може да има някакви ,,болезнени" спомени от електрокар, тролей?! Както например съм забелязал, че явно е имал някакъв проблем с жълтата и червената шлауфка  за въздух! Аз не знаех, питам разни колеги явно и те я карат, безгрижно и попитах в тема:

    Защо не съм си кажел ачик-ачик, че не съм го знаел?! Кажи как да го задам въпроса, че да ти се харесам?

    И още не се сещам, някой друг да е карал електрокар, мотокар, тролей, автобус. И да си ,,признава"!
    То излиза, че се представям за великия ТИР-аджия, обаче съм разкрит и съм бил тролейджия. А аз, никога не съм криел, че съм от Плевен, за съжаление на някой от града съм и то в центъра. Но за успокоение, имам села и като малък съм прекарвал доста време там. И съм запознат с инструмента мотика, много добре и преди имах не малък стаж.
    Какъв стаж имам съм обяснил ТУК:
http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=3335.msg46323#msg46323

    Но явно повечето, не могат да предложат и част от моя!


    Пак да подчертая, единственото което твърдя със сигурност е, че съм чел регламент 561 и Правилника за движението в България!
    Не знам пътища, по-скоро трудно схващам, не ми харесва как правя маневри и паркиране. Не изгарям от желание да съм монтьор на камиона. И най-страшното ползвам НАВИГАЦИЯ!!! И дори по съвсем познати маршрути, най-вече да стигна до някое място, като спра в последните минути на 9, 10 часа каране или на 13, 15 час, работно време. И още едно разочарование за ,,старите" шофьори, ползвам и мобилен телефон!!! Макар служебно много рядко, имаме устройства за връзка. За съжаление фирмата не е толкова богата (както и почти всички) и не е със спътник, а е със СИМ - карта!

    Не съм като колегата rider777, той четири години шест дена (до набор 74, всички учеха на шест дневна седмица) по шест часа е учил за ,,С" категория, плюс и един ден от седмицата ,,Час на класния ръководител". Добре е, че извънкласно се е занимавал с граматика, та е приятен за четене.
   Аз случайно попаднах в Математическата гимназия. Ако можех да се върна назад във времето, ще направя всичко възможно да съм пак в нея! Две от децата ми учат в нея, надявам и другите да ,,отидат" там.
    И все пак за негово успокоение ще кажа, че започнах да карам камион когато ми предложиха 1 500 евро (след първия ,,учебен" курс). И пак не работих дълго тогава, защото имам по-важни приоритети.


    С автора на темата имаме сходна възраст, сходен стаж на камион. Обаче, голям проблем! Имам 6 години на тролей и 7 на автобус. Вероятно те се изваждат от стажа на камион???!!!
    А защо ли? Някой си мислят, че като чуят някоя фраза от телевизора и я ,,пляснат" някъде. И са направили някакво велико откритие!
    Дай някакъв факт, на кой давам ,,акъл"? Къде съм се направил на велик?

    Вярно че, не мога да чета между редовете на твоите публикации. Разбира се там където ги има, често публикациите ти са от едно изречение или една дума!!! Тогава да търся смисъла между буквите?!

   Май ти си този дето раздава ,,акъл" кой какво да прави. Писал съм и преди, ти изобщо не се вместваш в представите ми за този Форум. И ако е до мен отдавна да си забравил за него. Но явно си много ,,симпатичен" на Администратора, че често се забелязва да му се ,,зъбиш" и на него. Явно без ответ

Лелеее пак и отново сърцеразплакващата ти авто биография ли ще четеме,Минко?Как си тръгнал от еди къде си некъде си,колко стаж имаш на градски автобус в София,тролей и т.н.,това ли ти е гордостта,да описваш как си пристигнал в София,а па сега къде си стигнал...къде пътуваш,олеле,сигурно ,като се върнеш у твойта махала-град,става събор,ти ли ще обясняваш кви са ти представите кой е за еди кой си форум,абе ти се взе за Енгела Меркел на пресконференция,алооо :)

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: ivopifeca - Събота, 14 Септември, 2013, 18:37:01
Лелеее пак и отново сърцеразплакващата ти авто биография ли ще четеме,Минко?Как си тръгнал от еди къде си некъде си,колко стаж имаш на градски автобус в София,тролей и т.н.,това ли ти е гордостта,да описваш как си пристигнал в София,а па сега къде си стигнал...къде пътуваш,олеле,сигурно ,като се върнеш у твойта махала-град,става събор,ти ли ще обясняваш кви са ти представите кой е за еди кой си форум,абе ти се взе за Енгела Меркел на пресконференция,алооо :)

     На живо също ли се държиш като КЛОУН?!?!?!

     Точно с това се занимавам като се прибера. Разкрит съм! Авторитета ми се срина!

     Ти като се прибереш по врачанско, какво разправяш?
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

ivopifeca

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Събота, 14 Септември, 2013, 20:16:57
     На живо също ли се държиш като КЛОУН?!?!?!

     Точно с това се занимавам като се прибера. Разкрит съм! Авторитета ми се срина!

     Ти като се прибереш по врачанско, какво разправяш?
По врачанско ???Абе ти за некой твой съратник ли ме зима бре?Пак ли го изчисли тва, от къде съм,с твойте формули за въздушно съпротивление :)

rolly_s

Цитат на: ivopifeca - Събота, 14 Септември, 2013, 20:32:27
По врачанско ???Абе ти за некой твой съратник ли ме зима бре?Пак ли го изчисли тва, от къде съм,с твойте формули за въздушно съпротивление :)
На точното място сте,още можете
Не ми казвай какво да правя, защото ще ти кажа къде да идеш

rolly_s

Не ми казвай какво да правя, защото ще ти кажа къде да идеш