• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Нежеланият дръгел или камиона табу

Започната от Бриги Магнито, Вторник, 19 Ноември, 2013, 16:22:50

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

sek.1

Автобус . На такова МПС никога повече ! ЗиЛ ; МАЗ ; ГАЗ ; Краз ; ЖУК ; Ниса все тая само на рейс повече не се качвам .

sek.1


Васисуалий_Лоханкин

#16
ГАЗ 53, ГАЗ 66, РОМАН


Цитат на: sek.1 - Сряда, 20 Ноември, 2013, 19:52:47
Автобус . На такова МПС никога повече ! ЗиЛ ; МАЗ ; ГАЗ ; Краз ; ЖУК ; Ниса все тая само на рейс повече не се качвам .
Особено в градския транспорт :-\


Редактирано поради: Повторена публикация и поредна!!!

Васисуалий_Лоханкин

#16

sek.1

Няма значение градски междуградски . На 10 .12 .1993 година с един Чавдар 11 М 4 за малко да се пребия на Дръвница над Правец с 40 човека студентска екскурзия . Прибрах се хвърлих ключовете и от тогава съм се зарекъл на волана на автобус да не сядам . С камиона возиш 40 тона желязо ако нещо стане гледаш ти да оцелееш а в рейса 40 - 50 и нагоре човека там стане ли нещо по добре да не оцеляваш . Нещо тая отговорност за толкова човешки животи ми идва в повече . Шапка им свалям на колегите дето цял живот това са работили и работят .

Васисуалий_Лоханкин

Цитат на: sek.1 - Четвъртък, 21 Ноември, 2013, 06:27:07Няма значение градски междуградски . На 10 .12 .1993 година с един Чавдар 11 М 4 за малко да се пребия на Дръвница над Правец с 40 човека студентска екскурзия . Прибрах се хвърлих ключовете и от тогава съм се зарекъл на волана на автобус да не сядам . С камиона возиш 40 тона желязо ако нещо стане гледаш ти да оцелееш а в рейса 40 - 50 и нагоре човека там стане ли нещо по добре да не оцеляваш . Нещо тая отговорност за толкова човешки животи ми идва в повече . Шапка им свалям на колегите дето цял живот това са работили и работят .
Мммда, не е хубаво да возиш "говеда" ;D и всяко с характера си.Иначе международните и междуградските автобуси си имат и някои предимства в сравнение с камиона, като например това,че не спиш с дни по гадните граници.Неприятна част при международните автобуси е, когато пътниците започват да си свалят обувките, да не говорим, че пътуват всякакви мизерници, цигани и т.н. Започва да смърди на зла гад. Ама още по-лошо е да возиш футболни ултраси на мач в Холандия примерно.Идва ти да бутнеш автобуса барабар с всички олигофрени в някое дере и да си хванеш първата кола на стоп, някои хора знаят за какво иде реч :-\.Иначе друго предимство на автобуса според мен е,че двигатетелят е по-далече от теб(стига да не става дума за Чавдар 11м3/11г5) ;D

sek.1

На времето най сладката работа беше с Чавдар 11 М 3 . Имахме няколко с които се возеха работници по маршрут . Сутрин за два часа правиш една обиколка на София вечер още една през останалата част от деня или спиш или си вършиш твоя работа . Работеха два на два дена ама като се разбереш с ортака караш една седмица и после една почиваш . Гарираш пред дома се щото тръгваш обикновено към 4 - 5 сутринта . На тая работа обикновено бяха колеги пред пенсия сменял съм ги за по някоя седмица като излезат отпуска и моя камион е на ремонт . М тройката не беше чак толкова лош автобус ако не гониш с него скорости над 80 километра в час . Имаше чудно парно вдигаш десетина сантиметра капака на двигателя с едно трупче  ;D и става баня . Изгорелите газове ; шума и миризмата на нафта са ти бонус  ;D Пак на времето един колега ми е разказвал една случка на панагюрската линия с такъв Чавдар . Закъснявал малко и по завоите на стария път раздал всичката газ а там дупки много а чавдара на ресори . Като стигнали в София един старец му казал абе момче трябва да ми върнеш поне половината пари за билета през целия път не можах да седна за повече от минута на тая задна седалка  ;D ;D

sek.1