• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Европа Транс - Пазарджик

Започната от Huge, Понеделник, 17 Декември, 2012, 21:04:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivopifeca

В Австрия уикенда бях на паркинг с колега от тази фирма,от неговите думи съм склонен да вярвам,че наистина е доста добра фирма за работа,особено на фона от другите фирми в БГ.Колегата също беше много точен,направи ми услуга,която няма да забравя-нека има повече такива колеги,няма да му назовавам името засега.Много точен!

ivopifeca


комбайнер

Преди време прочетох във форума, че колега не знам си кой петък щел да пише как вижда фирмата.
Преди като направих първа серия аз също писах.
Сега се прибирам преди да довърша втория сериал.
Толкова нерви потроших, че не ми се мисли за друго сега освен да се прибера в къщи. Като работа е нормално. Ремаркетата си шават, има си сервизи в случай на нужда. Имаш си отговорности и знаеш това. Не ме затруднява. Спедиторките са 4. С две вече съм работил и мога да кажа, че хърватката Николина ми доставя удоволствие с начина си на водене. Все едно е с мен, знае всеки момент какво става и при нея няма събота или неделя. Винаги е от другата страна на "жицата".
Но когато ти се изясни че фирмата си е фирма, а ти си никой, когато те лъжат, когато ти кажат че си само устройство зад волана, че за парите които вземаш си се продал на 100%, когато се интересуваш от собствената си съдба и те питат "какво искаш?" и други подобни пикантности, си казвам "най-добре е да си плюя на петите". Това, че шефа е бивш международен шофьор е всеизвестно /и все пак е бивш/, че редовно се плаща заработеното също е всеизвестно. Лично аз смятам, че само това не е достатъчно, ако го няма доверието, взаимното уважение, индивидуалното отношение. Ако го има и това, може и да стане екип /демек колектив/. Само от стари дружки екип не става.
А като се сетя, че започнах като "наш човек". Какво да кажа на моите препоръчители?
Спомням си "далечна" цифра. 9 милиона лева струваше обучението на летец-изстребител. Сега едва ли някой е смятал колко струва и на кого, за да се получи качествен международен шофьор. За това се искат и знания, и характер, и опит, и мъжество. Но не е ли твоя фирмата, това нищо не значи.
Е поне в БГ. Те затова и доста се отказват, и търсят друго житейско решение.
Та фирмата на пръв поглед е бяла, а после се оказва раирана.
А е готино да слушаш свистенето на колелетата, да се чустваш цар на пътя..., е ама като почнат да ти шъткат романа свършва.


комбайнер


тираджия

И сега последно колега, фирмата бяла ли е или каква е?

Huge

Хмм...Бяла. Сива. Нюанси някакви. Не искам да адвокатствам на фирмата или шефа и няма да споделям отново личното си мнение. Просто ми е любопитно как картинката се променя от субективния мироглед и едни колеги виждат едно а други коренно различно. Май трябва да си определим по-точно критериите за това каква е "Идеалната" фирма и доколко се припокрива с която и да е от тези за които иде реч.                                                                                            Хайде да видим сега дали някой ще се наеме да систематизира критерии за сравнение (първо, второ, ....). Ще е полезно за всички, дори и за собствениците на транспортни фирми.

тираджия

Че няма идеални фирми няма, то е ясно, но дали поне е по читава от другите или чак като отида там ще разбера?

тираджия