• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Температура на водата на Скания 164 480

Започната от stoyan4o, Вторник, 08 Април, 2014, 23:17:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

stoyan4o


stoyan4o


loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

stoyan4o

В сервиза  в Гърция казаха че е 94 95 и после вентилатор

loshdancho

Всичките Сканиии, които съм карал,  когато са изправни държат 80-84, на 82 включва вентилатора.
Странно за гърците... Зависи много от термостата ако отваря на 90-94 няма как да включи перката по-рано.
Ако е с такъв термостат е нормално.  Едно миене на радиатора  и проверка на термостата  ще изчистят всички съмнения.
Остава перката да прави мизерии... ако е намаляло силиконовото масло или така е настроена.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

stoyan4o

Радиатора е чисто нов и термостата също за другото незнам

MagnuM

Какво е това силиконово масло? За първи път чувам за такова!?
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

SOLAR

Цитат на: MagnuM - Четвъртък, 10 Април, 2014, 00:03:27
Какво е това силиконово масло? За първи път чувам за такова!?

Чичко Гугъл ми показа тези СИЛИКОНОВИ МАСЛА.
Навярно е от този вид:




ЛЕКИ ПЪТИЩА !

kron

Има такова масло Магнум,по старите модели камиони перките им бяха с такова силиконово масло.Преди доста години в фирмата имахме от по старите модели на Волво Ф12,сваляли сме перки поради факта че не включват на време.В Со Мат в Бургас има и стенд за перки и ако има нужда се добавя от това масло,но тази операция сме я правили и на око без да качваме перката на стенд.

kron