• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Пререгистрация на микробус

Започната от ddnnp, Петък, 12 Септември, 2014, 22:30:05

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ddnnp

Здравейте , извинявам се ако темата не е за този раздел и моля администратора да я премести.. :) Интересува ме някой знае ли каква е процедурата за пререгистрация на микробус , от 2+1 места да стане поне 3+1 или 4 или 5+1
също ме интересува дали след пререгистрацията ще му се намали товароносимоноста , в момента е 2+1 места до 3,5 тона
Благодаря ви предварително за отговорите

ddnnp


dimich87

Мога да споделя опита ни с един мерцедес 310. До преди 2 години беше 14+1. След като закриха линията и я направихме на товарна. Махнахме седалките и сатворихме задните прозорци с ламарина и плътна преграда с товарния отсек. Процедурата беше през технотест и след това с протокола смяна на талона в КАТ.
Предполагам че при увеличаване на местата ще е същата процедурата.

dimich87


МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: ddnnp - Петък, 12 Септември, 2014, 22:30:05Здравейте , извинявам се ако темата не е за този раздел и моля администратора да я премести.. :) Интересува ме някой знае ли каква е процедурата за пререгистрация на микробус , от 2+1 места да стане поне 3+1 или 4 или 5+1
също ме интересува дали след пререгистрацията ще му се намали товароносимоноста , в момента е 2+1 места до 3,5 тона
Благодаря ви предварително за отговорите

     За този раздел е темата. Четох скоро, че принципно в посока увеличаване на местата е доста по-трудно от обратното. Вероятно е трудно да се гарантира безопасността на местата. С каква цел се прави, ще го преправяш на кемпер? Ако успее да се пререгистрира, нормално би било от полезния товар да се приспадне масата на пасажерите. И да е претоварен, кой орган се занимава до 3,5 тона.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

emilpopoff

Цитат на: ddnnp - Петък, 12 Септември, 2014, 22:30:05
Здравейте , извинявам се ако темата не е за този раздел и моля администратора да я премести.. :) Интересува ме някой знае ли каква е процедурата за пререгистрация на микробус , от 2+1 места да стане поне 3+1 или 4 или 5+1
също ме интересува дали след пререгистрацията ще му се намали товароносимоноста , в момента е 2+1 места до 3,5 тона
Благодаря ви предварително за отговорите
Колега, както и колегите са ти написали процедурата да "напривиш" един бус от 1+1(2+1) в примерно 5+1 законово е малко скъпичко и трудоемко, до преди 7-8 години ставаше с "Чавдаровите" седалки, ама вече не- седалките трябва да с 3-точково предпазни колани, седалаките да са хомологирани, и това трябва да се извърши от фирма която е оторизирана за това-Технотест, Декра, или някои от фирмите за трансформация-БМД, Трансформа(фирмата на СФА ПЕЖО), Кароса(Фирмата за трансформации на Автомотор Корпорация- Ситроен)   и т.н . Полезната товароносимост ще падне  най-малко с по 80 кг(мисля за толкова се приема усреднената маса на 1 пътник) на пътник+ масата на общата трансформация-седалки, колани, нова настилка на пода за пътниците и т.н, т.е още 3 места= 240 кг + поне 100 кг за оборудването  т.е с 350 кг по- малка товароносимост от версията 2+1 места. Но най добре е да се консултираш с някоя от изброените фирми за трансформация-каква ще е цената за трансформацията+ узаконяване и сертификация.

emilpopoff