• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Международен шофьор вътрешно Европа

Започната от kralev, Неделя, 08 Февруари, 2015, 20:04:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Красимир Тодоров

Цитат на: boss1974 - Неделя, 15 Февруари, 2015, 10:42:18
Колегата Краси пак ги сцепи с коментар.Ама така е.И Драйвъра е прав,не може на испанци,немци и прочие европейци да им излизат сметките и да дават адекватни заплати,а наш`те ганьовци с джипките и кифлите да големеят и да се подиграват на служителите си.Да мрат такива псевдобосчета.Краско,а Рали гъбата е големец и той,ама кара шофьорите да правят по 36 часа вместо по 45 и сега едни колеги чакат да им преведе 1200 евро да си платят глобата.Иначе шпанеца е почнал да ги клати от 5000,ама с пазара са паднали до 1200.
Щом знаеш че на Рали му викат Гъбата, значи си от моя край може и да се познаваме, пиши на лични :)
За карането по 36 часа е така, още се е запазило правилото значи. Имахме по 250 евро ако не се лъжа за тая глоба, мен са ме проверявали и не са ме глобявали, но явно вече не минава номера или не струва само 250 евра... Иначе се изкарваха пари в тая фирма де...
Впрочем Рали кара джип, верно е, обаче не е некъв скъп, понеже имат и земя, работи много човека и аз го намирам за пич, нищо че ми е бил шеф. Бачка в офиса, кара камион в Испания като се налага.. ако трябва да го оценявам от 1 до 10, някъде след 8 е, което е добре. Аз за това и препоръчах фирмата на колегите. Но всеки си знае, примерно аз съм си тръгнал от там по някаква причина. Но има хора които са отлично там. И колегите са много печени, голям купон ставаше на Ирун като успееме да се събереме на паркинга на Салват.

Красимир Тодоров


kralev

Разяснение : Заплатата от 2000 евро се дава на шофьори , които работят 4 месеца или повече . Първият месец даваме по 1500 евро, втория 1700 евро , третия 1800 евро. След третия става по 2000 евро. А какви навла и какво възнагражнедие и как изкарваме пари за високите заплати са теми, които късаят само служителите на фирмата. Всеки има право да изкаже мнението си на база предишния си опит , но след като не е провел и един телефонен разговор или среща с мен ще помоля господа, които явно не могат да си намерят работа в никоя форма и стоят пред компютара, и се чудят какво да правят да не си изказват мнението за моите обяви! Има можещи и способни хора, с които бих се радвал да работя, а вашето мнение изградено на база въображаемият ви свят пречи да си върша работата!

kralev


driver1

Цитат на: kralev - Понеделник, 16 Февруари, 2015, 10:31:22
... господа, които явно не могат да си намерят работа в никоя форма и стоят пред компютара, и се чудят какво да правят да не си изказват мнението за моите обяви! Има можещи и способни хора, с които бих се радвал да работя, а вашето мнение изградено на база въображаемият ви свят пречи да си върша работата!

    Ама си плеснал обявата си именно във виртуалния, т.е. въображаемия  свят?  Па и как разбра в този свят, кой какво се чуди да прави и след като смяташ, че тук няма можещи и способни хора, защо опитваш именно на това място?
   Ай, малко по-любезно, ако може?

drago_pavlov

Цитат на: Красимир Тодоров - Събота, 14 Февруари, 2015, 18:30:45
Ей, брат.. като не можеш не се хващай на това хоро. Като сте калпави заплатодатели и не можете да се справите, просто мрете! Пардон, фалирайте!
Кой на кое хоро се хваща сам си решава.
Но показателно е кой е калпав в дейността си - тоя който по цял ден реве по форумите... Калпав шофьор в калпава фирма работи, калпава заплата взима.
Или ако трябва да перефразирам една популярна мъдрост: На калпав шофьор, фирмата му крива...

driver1

Цитат на: drago_pavlov - Понеделник, 16 Февруари, 2015, 14:39:34
Кой на кое хоро се хваща сам си решава.
Но показателно е кой е калпав в дейността си - тоя който по цял ден реве по форумите... Калпав шофьор в калпава фирма работи, калпава заплата взима.
Или ако трябва да перефразирам една популярна мъдрост: На калпав шофьор, фирмата му крива...


     Драго, може и обратното да се каже - на калпава фирма, все шофьорите и виновни. А под "калпава", разбирам фирма, която няма капацитет да организира бизнеса си, иска бързо да се развие, без да има нужния потенциал, няма подход към кадрите си и желание да ги мотивира.

drago_pavlov


naum4o

Г-н Кралев, поздравявам ви за възможността да сте един добър и коректен работодател. И сте прав, че нещата се преценяват и случват лично и с времето.
Но имайте предвид, че тук пишат международни шофьори с дългогодишен стаж. Сам знаете, че тези хора имат професионалния подход, да подминават добре написаните и отлично звучащи словосъчетания. Това са хора конкретни. Колко км - толкова и толкова. Колко пари - толкова и толкова.
За да запазим добрия тон и за да можем да сме си полезни - вие като работодател, ние като работници, ви предлагам безпристрастно да продължим да работим и да се концентрираме в своите задължения.
Апропо, по някои от коментарите в темата не сте адресат, те наистина не са отправени към вас.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

Красимир Тодоров

Цитат на: naum4o - Понеделник, 16 Февруари, 2015, 19:33:09
Апропо, по някои от коментарите в темата не сте адресат, те наистина не са отправени към вас.
Абсолютно не съм коментирал въпросния господин. Толко преценил че може, толкова дава. Но изглежда нещо го притеснява, че така реагира. Може би осъзнава, че има нещо гнило в Европа.
Драгомире, точно мен надявам се не визираш под калпав шофьор.. Или да го кажа по друг начин - точно мене недей! Сети се сам защо, че ми е неудобно да ти обяснявам..

wolves

С немска спедиция,в Германия на mindesс Lohn- 8,50 stunde/Кралев вече не става с 1500 евро лоон.Или да допълня ,че същата спедиция в Германия дължи на шофьорите си и шпейзе гелд за всеки ден и става дебело г-н Кралев!И това е регламентирано със закон от 01.01.2015.Да попитам кой ще прибира разликата първите месеци-Вие ли?И ако същия колега работи по 15 часа дневно по 8,50 на час,какво прави като заплата?И последно,знаете ли,че при престой в кабината 3 седмици,трябва да почива след това шофьора 10 дни,че немското законодателство не позволява подобни извращения от по 6 месеца живот във варела.И понеже сте със Бг регистрация си мислите,че това са приказки които не ви засягат,но е достатъчен един ,единствен сигнал до Zoll,за да ви наместят както подобава,апропо,от миналата седмица има внесен в Бундестага законопроект за условията за седмична пауза във въпросния варел!

Красимир Тодоров

Май си е така. Фирма МАКДАК осигурява допълнително за всички часове които шофьора кара в Германия. Онзи ден говорих с колега и приятел, който кара там. Самата истина е.

Красимир Тодоров