• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

МАН 460 или МАН 480

Започната от ivan 80, Сряда, 02 Април, 2014, 18:36:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Chefo(SCANIA)

И аз така сам чувал за руснаците...Поръчват 20 влекача настаро по интернет и от дилъра им ги карат направо

Chefo(SCANIA)


loshdancho

Цитат на: Тариката - Понеделник, 15 Септември, 2014, 17:51:47
Не съвсем руснаците купуват най-вече по № на шаси/VIN/-според моите скромни наблюдения.
        Волво имат според мен най-добрата база данни, но който има достъп си мълчи и не пуска фандък. Там можеш да разбереш не само повредите по време на гаранционния и извънгаранционния сервиз-съответно пробега при смяна на масло+филтри, но има данни за, предавателното отношение, обема на левия и десния резервоар, оригиналния размер гуми/ако не ме лъже паметта и марката на гумите/, завода производител и т.н.
Това при условие, че всичко се прави в сервиз на Волво.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

emilpopoff

Цитат на: loshdancho - Понеделник, 15 Септември, 2014, 22:00:07
Това при условие, че всичко се прави в сервиз на Волво.
На 100 % съгласен с Данчо, ако не е в оторизиран сервиз на Волво(или съответната марка, при леките автомобили поне за мен най-изчерпателна сервизна история имат Рено и Тойота) кой ще отбележи и качи на в общата сервизна с-тема на марката инфото на съответната сервизна интервенция, като няма достъп на оторизиран сервиз ? 

Haydutyn

Цитат на: Тариката - Понеделник, 15 Септември, 2014, 17:51:47Не съвсем руснаците купуват най-вече по № на шаси/VIN/-според моите скромни наблюдения. Волво имат според мен най-добрата база данни, но който има достъп си мълчи и не пуска фандък. Там можеш да разбереш не само повредите по време на гаранционния и извънгаранционния сервиз-съответно пробега при смяна на масло+филтри, но има данни за, предавателното отношение, обема на левия и десния резервоар, оригиналния размер гуми/ако не ме лъже паметта и марката на гумите/, завода производител и т.н.
Значи ние изкупува боклуците на Европа, a руснаците купуват най-качественото. Защо основно автобусите и камионите от скандинавия на Mobile.de имат изписан № на шаси/VIN/?

IvanovIvan

От  1 година в Русия има забрана за внос на техника втора употреба .

Тариката

Цитат на: Haydutyn - Вторник, 23 Септември, 2014, 13:16:46Значи ние изкупува боклуците на Европа, a руснаците купуват най-качественото. Защо основно автобусите и камионите от скандинавия на Mobile.de имат изписан № на шаси/VIN/?
В България много малко хора зная какво точно означават понятията "Малък Сервиз" и "Голям Сервиз",за разлика от бивша Югославия,където е точно обратното./Така,че колеги да не се излагаме пред чужденците!/. Например финландците извършват  извън-гаранционен "Малък Сервиз" където им е удобно и/ли изгодно, но за "Голям Сервиз" или по-тежки повреди автобуса или камиона с двигател Волво или Скания се изпраща,чрез ферибот в Талин. Естонците са официален вносител и оторизиран сервиз най-често имат договор за ремонт на целия автопарк на съответната скандинавска фирма-от градски автобуси до влекачи за извънгабаритни товари.
Цитат на: IvanovIvan - Вторник, 23 Септември, 2014, 20:49:16От  1 година в Русия има забрана за внос на техника втора употреба .
От 01.01.2014г. в Руската Федерация е въведено Евро 5 за всички видове МПС-та внос от ЕС, както и година на производство 2006 г.-минимално изискване за издаване на Талон/ПТС на руски/.Ембаргото важи за употребявани МПС-та внос от Сащ. Никой няма да те спре да обмитиш, каквото и да е било МПС на 100% мито-но-не знам дали има смисъл/защото е прекалено скъпо/или като резервни части. Проблемът е издаването на ПТС. От голамата седмица на европейските производители на камиони само ДАФ намат заводи на териториата на Евразийския Съюз.Ако имаш предвид, че е забранен Контруктор-а,/Карпил,Разпил,Двойник,Тройник и т.н./, той е забранен от преди 2 години в Европейската част и от преди 1 година в азиатскат част.

Тариката