• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Нови реалности

Започната от RayH, Сряда, 04 Февруари, 2015, 17:34:14

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

RayH



Международен шофьор
Ref.No:    1
Описание и
Изисквания:    
Във връзка с разширяването на дейността си и закупуването на нови камиони Дриймс Транс ЕООД търси опитни професионални шофьори за курсове вътрешно в Европа. Фирмата търси да назначи шофьори за единична езда. Влекачите работят с брезентови полу-ремаркета във Франция, Холандия, Белгия, Германия и Дания.

Заплащане единична езда:

- 18 евро цента на километър;
- Гарантиран минимум 1,700 евро/месец за срока на командировката;


Изисквания:
-опит като международни шофьори;
-перфектно боравене с навигация;
-дигитална карта;
-дебитна карта за получаване на командировъчни
-срок на командировка - минимум 90 дни.
-свидетелство за съдимост;
-медицинско за работа;
-професионална компетентност;
-психо

Работи се с нови автомобили с автоматични скоростни кутии, климатроник, хладилник и много други екстри за удопбство на шофьора.

За повече информация:
Тел:0895 474 191  ,
На място в офиса на Дриймс Транс ЕООД, бул. Г. М. Димитров 57, София 1700;
Работно време - 09:00 до 18:00ч.
Месторабота:    София / България
Заплата:    от 1800 до 2200 EUR (Бруто)

http://www.jobs.bg/f2606003

Аз ли съм в заблуда или май вървим към по нормално заплащане  ???

RayH


Boroman21

Да ве,  това нема стане никога или поне докат плащат за изминато разстояние.

Boroman21


driver1

То обещаването не е като даването...

RayH

ПИМК взеха да плащат веднага  ;) и то всичко  8)
Петко също даже за МАРС 1500 евро
Нищо общо от преди 2 месеца не че ме ми пука просто гледам  ;)

naum4o

Все ми се струва, че царството на тъмните балкански чорбаджии свършва. Западняците търсят обучени кадри, плащат по-високо от статуквото at the moment и нашите, щат не щат, качват мизата. Търсенето определя цената. Кой е луд, да седи при Петко/Мишо/Гошо/Пенка, ако отсреща му дават 30% отгоре?
Разбира се, всичко е условно и с много забеУежки, но положителна тенденция, като че ли, има.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

RayH

От 2 месеца съм си в България.
Не ми е нужно да карам  :)
Просто следя обявите жалко е че колеги карат и на 0.09 е от зор
Като цяло поне за вътрешно се очертава минимална заплата 1500 Е


П.П Пуснах темата с идея да орнаментирам колегите с нормални цени за заплащане на труд за шофира в БГ фирми  :)

Под 0.12 Е за 2 ка  прави курсове и 0.10 Е за сам е идиотия лично мнение  :)   

naum4o

Цитат на: RayH - Сряда, 04 Февруари, 2015, 20:50:03
П.П Пуснах темата с идея да орнаментирам колегите с нормални цени за заплащане на труд за шофира в БГ фирми  :)

Аз малко се обърках. Как точно искаш да ги орнаментираш колегите?  :D Сигурно си сбъркал думата, но се е получило оригинално, много се смях. Смени я все пак, че навява странни мисли. ;D
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

driver1

Цитат на: RayH - Сряда, 04 Февруари, 2015, 20:50:03



П.П Пуснах темата с идея да орнаментирам колегите с нормални цени за заплащане на труд за шофира в БГ фирми  :)



    Орнаментирах се. Друго си е човек да е орнаментиран - може по-голяма заплата да вземе... ;D

Boroman21

Абе  под 50евро/ден вътрешно си е загуба на време .

Красимир Тодоров

ако отсреща дават с 30 процента отгоре това няма да оправи заплатите навсякъде. Просто отсреща има ограничен капацитет и ще притегли 20-30 шофьора.
Решението е друго, но годината е много ранна.
Драйвъра знае за какво говоря.

noj

Цитат на: Красимир Тодоров - Петък, 06 Февруари, 2015, 14:59:26
ако отсреща дават с 30 процента отгоре това няма да оправи заплатите навсякъде. Просто отсреща има ограничен капацитет и ще притегли 20-30 шофьора.
Решението е друго, но годината е много ранна.
Драйвъра знае за какво говоря.
Е сподели и с нас останалите бунаци,какво имаш в предвид?

Красимир Тодоров

Не съм казал, че сте бунаци :)
Казах, че годината е ранна, в смисъл, че има механизми, които работят в общества с реални морални и материални устои
У нашенско всяка добра практика се опорочава до неузнаваемост благодарение на собствения ни "благ" манталитет.
В една тема бях питал колко биха си плащали за правна защита, колко биха ползвали услуги на агенции, за да ги представляват на работното им място - отговора е малко повече от нула. Защото така сме свикнали.
Новите реалности, за да съм в тон с темата, се наричат специализирани агенции и впрочем нови са само за България. В цяла стара европа се работи така.
Докато се плаща на километър, па макар и повечко, реалността си е старата.


dinko_ferrari

Краси само, че има една малка подробност.В държавите за които говориш всичко е строго регламентирано и тези които следят да се спазва не са корумпирани боклуци чакайки да набарат някоя хранилка.
Съгласен съм да си плащам и за правни и синдикални такси и каквото там трябва. Проблема е , че в  България синдиката вместо да натисне твоя работодател ще се договори с него по 2-ия начин.
Колкото до Дриймс транс прочетох обявата и мисля , че е най-доброто за в момента на пазара в БГ.Не говоря за чужди фирми с клонове в Бг, а за бг-фирма.
Ако има колеги които работят в нея в момента ще е полезно да споделят как е отвътре реалността.

dinko_ferrari