• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Трейс Груп Холд АД търси шофьори!!!

Започната от 3df, Неделя, 28 Юни, 2015, 17:51:00

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

3df

Не ми е работа. Ама сега гледам на гости на Сашо Диков е проф. Николай Михайлов собственика на Трейс Груп Холд АД дето строят магистралите.
С адрес:
гр. София, 1408 кв. "Лозенец", жил. група "Южен парк" ул. ,,Никола Образописов" № 12
тел.: +359 2 806 67 00
факс: +359 2 806 67 11
e-mail:  tracegroup@tracebg.com

Та същия се оплаква пред цяла България, че няма шофиори в България!!
И щял да внася такива от Сърбия!!!

Та кандидатствайте колеги дерзайте. По думите му заработката била 1200 - 1800 лв. Работело се на хубави камиони.
Така, че кандидатствувайте.

Видеото можете да го гледате по късно, като го качат на нова плеи.


3df


Бриги Магнито

Ми метни кординати на човешки ресурси на фирмето и утре,че им въртим


Бриги Магнито



3df

Ето линк към видеото:

ако не ви се гледа цялото гледайте след минута  08.20 и сек.

http://play.novatv.bg/programi/dikoff/630188?autostart=true

Това е страницата  на човешки ресурси има линк контакти:

http://www.tracebg.com/bg/content/%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%88%D0%BA%D0%B8-%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8

Който направи контакт да казва резултата.
Дано някои може да запише видеото.



Monster

   Достатъчно се нервирам с това Цариградско сега и реклама ще им правите. Подават най-ниската оферта и после в над 90% от случайте я предоговарят. ЕШК ми е инфото - непрекъснато се местиш от обект на обект/от единия край на страната до някоя магистрала после обратно/. Ако по-медийте кажат ,че събота и неделя нама никой на обекта отиваш да запълваш дупките.  Два месеца нищо не правиш,но после полувин година те гърчат, даже вечер и по-празниците. Началниците не са добре с нервната система и изпадат в крайности и нервни изблици. Нищо не разбират от асфалтополагащи мащини и може да си го изкарат на теб. Кадри не се задържат много, защото искарват Е- категорията и сбогом.

3df

Опазил ме бог да им правим реклама ама професора реве, че нямало шофьори. И не можел да намери та ще внася от Сърбия. А за да не кандидатстват явно има нещо друго.

Караиванов

Аз им писах поисках им 3000лв. заплата казаха ми да заповядам.  ;D

Haydutyn

   Запитвъл съм бачкаторите разправят ми, че мостът на Цариградско и Винарово Колело/може да са му сменили името/всяка година го правят, а вълните пред БТА и Полиграфическия не са ги пипнали.
Транспортират работниците с Бенц О 309 произведен края на 70 или началото на 80години. Тук имаш избор-квартирите имат малко стаи 15-20 души се делят на групички:-алкохолиците- правят пиански свади и няма спане, скунксовете-не се къпят-не може да се доредиш до банята и гейдружинката излищно е да обяснавам.   
Работниците са на повикване и разположение-не може Петък, Събота да отидеш на гости и да се върнеш в Неделя.
Събират се хора от цялата страна и се щтипва от нафтата на машините.През ноща стоят двама охранители,спящи в кола и пак има липси.

LightOff

... и аз го гледах това интервю! Някак си по тънката линия в разговора между Дикоф и професора - собственик, разбрах, че последният е голям авер на "пожарникара". Нататък е ясно какво се е случило и как тази фирма се е разраснала и забогатяла. Някак си, не мога да разбера, как така някой е станал професор, а изказа му е като на... да не обидя сега някой, но плевенски или пернишки бизнесмен от преди няколко години! Този си е купил титлата, а бизнеса му знаете, че и ум да имаш в тази държава, не можеш толкова богат да станеш! Тя работата е ясна.
За условията на роабота на шофьорите им не знам, но.... виждал съм техни камиони по едно време, защото изпълняваха явно някакъв обект в близост и.... нещата не изглеждаха много цветно. Камионите бяха някакви таралясници, пушеха черен дим, а шофьорите им не мисля да са били много щастливи от работата си в фирмата!

Трябва много бързо да ти светне лампата, когато някой ти каже, че едва ли не нямало кадри в БГ и затова щял да внася от Сърбия. При толкова безработни и т.н нещата са от ясни по - ясни. 

Аз лично за себе си съм преценил, че от такива фирми трябва да се пазя и по - далеч от тях!

майн рид

Здравей те преди около месец Офертата за Работа във  Монтана която ми предложиха : Беше 007 Стотинки на тон км. Като се има предвид че се кара пълен в едната посока а в другата си празен .И курсът ти във едната  посока е  около 5/6 Км. Смятайте какви пари ще заработвате за деня !
Така че не знам какви Шофьори търси , може би някои сега завършил курса за "Це" на които му трябва стаж и му се кара за без пари знам ли !!!
Не позволяваи на магаретата да ви четат
конскоо

bochopz

За Монтана заплата -650лв.+0.07ст.км.четириоси рена, двусменен режим 6-14,14-22ч.раб.дни -13.поч.-3. . Ще отида на място да видя за какво става на въпрос.

hgv_driver

Професора в интервюто се оплака, че заплатите били 1500 лв и нагоре и нямало шофьори!?!?!? Кви са тия 650 + 0.07 на км. Излиза, че с тези четириосните трябва да навъртиш 12000 км на месец. Май по-скоро ще подскачаш с 30 км/ч по черните пътища.

dino412

Цитат на: hgv_driver - Сряда, 15 Юли, 2015, 11:24:22
Професора в интервюто се оплака, че заплатите били 1500 лв и нагоре и нямало шофьори!?!?!? ...

Годишна заплата може и да вържеш толкоз  ;D ;D ;D.Поне тия който работят покрай Монтана от никой добра дума за тая фирма не Съм чул.Отделно дето откакто са почнали, Рендетата им май пуснаха корени до надлеза на околовръстното.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.