• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Въпрос за Рено Премиум

Започната от tcany, Неделя, 13 Септември, 2015, 11:02:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

tcany

Колеги,събирам информация за Renault Premium 450 DXI EURO 5,2008г.Ще бъда благодарен за всяка което мога да науча.Благодаря Ви предварително.

tcany


imter

Питай Иво Райдер 777,той е наясно с тази марка и модел автомобили,даже в момента кара такъв кош :D.

imter


Бриги Магнито

Теснотия до шия
Икономично
Докарва го на вървеж

Слаби панти на джобовете
Смотана електроника,има навика да светка като коледна елха,но пък върви

Друго кво те интересува?

П.П. Няма пепелник,защото ако е отворен не можеш да си затвориш вратата


tcany

 Ще се кара само вътрешно в България.Интересува ме как е ходовата част? Шенкелите бързо ли се износват и изобщо как се държи предницата?

Бриги Магнито

Цитат на: tcany - Неделя, 13 Септември, 2015, 18:52:41
Ще се кара само вътрешно в България.Интересува ме как е ходовата част? Шенкелите бързо ли се износват и изобщо как се държи предницата?
Принципно мноо зависи кой и как се кара
Иначе коравичко е Рендето,макар че регистрирах един лагер на главина,но го отдавам на ,,дошло му е време"
Мисля,че за БГ е идеално(лично мнение)


ivopifeca

Не е толко икономично,може би зависи от системата адблу,дали всичко е ок,тва където го карам изобщо не е икономично,казвали са ми че е от адблуто...

Бриги Магнито

Баце,Рендето е от камионите,които само отчитат проблем с Ад блу-то,но не влиза в авариен режим
Или с други думи не забива муцуна,когато му свурши Ад блу-то,като Волво например
Не съм специалист,но и с Ад блу и без Ад блу разхпда и вървежа му е повече от чудесен,за камион с ,,малолитражен" мотор
Смело твърдя,че Рене е по-икономичен от Волво


IvanovIvan

Лично мое мнение е че за Бг изобщо не е подходящо Ренде даже и Евро 5 при положение че почти няма привилегии . Според мене за Бг най-добре Евро 3 с по малко електроника и без АдБлу и по възможност ако търсиш здравина Волво или Актрос а за икономия Скания или Даф в краен случай заради евтината подръжка и лесен за ремонт . Никой не ангажирам с моето мнение , пожелавам ти успех и дано да направиш най-правилния избор .

Hino


Скромното ми мнение - Грозен ( субективно мнение ) , ужасно тесен ( няма кой да ме обори ) , ОБАЧЕ.... --> икономичен до степен да поставя рекорди, недостижими от повечето ( не всички) конкуренти.
Ниска собствена маса, относително нисък център на тежестта, много добре напаснати предавателни отношение и въобще всичко по "driveline" от коляновия вал до гумите = общ резултат - отлична и учудващо добра пъргавина и поведение.
Стегната, но много добре оразмерена ходова част -отличен баланс с акцент към по-спортно усещане ( доколкото въобще може да се използва тази дума за ...камион :-) ) .
Техника от "татко" Волво ( в по-голямата си част). "Малък" обем мотор, но с голямо сърце  :P .
Липса на авариен режим, дори и след индикаций за проблем. Апропо - тройно дублиране на сигналите от КАН. Едва при 3-ти сигнал отчита грешка и има ефект = липса на "пресилени" и безмислени предупреждения.
Неотрално към АДБлу ремап ( в повечето , но да, не във всички случай). Проблема там е, че компютъра се шашка след неправилно изолиране и му се взима акъла от "преизчисления". Дълга тема, но като цяло е "либерален" към тази процедура камион.

Много важно уточнение - много евтин!!! Конкурират се със Стралис в това отношение :-).
Пак субективно мнение, но преди време когато се занимавах..... сравнявайки го със Стралиса по отношение на фирмите които го експлоатират и респективно продават.... все ми се струваше, че шефовете които имат Рена, са МНОГО по добре, отколкото тези индивиди експлоатиращи Стралис. Разбирате какво искам да кажа, въпреки, че е извън темата.

По принцип, не съществува друг камион, който може да бъде купен за такива пари и да има такива експлоатационни разходи, естествено включително и гориво. Друг е въпроса за "боксониерата във Владиславово" на Премиум, в сравнение с .... "резиденция Евксиновград" на батко Магнум  ;D .


Нота - Запомнете нещо много важно според мен! Версийте Lander и Route, в 95% от случайте идват от съседна рязанландия!!! И го имайте на предвид!!!
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

hgv_driver

Hino, много си сладкодумен, но практиката показва други интересни неща, като този клип на Спилбълг - разход 40/100 и всички го минават като малка гара. Ама може всички други да са празни, кой знае :)


Hino


hgv_driver , моите уважения, но ако съдиш за това дали един камион, конкретно марка/модел/спецификация е икономичен от един клип....... просто няма какво да коментирам, честно. Да не говорим, че едно е да катериш Бреннеро с "10" литров мотор, съвсем друго да се "разхождаш" в Бенелюкс, нали. И още 326 "подробности" които предполагам знаеш.
А и точно "Спилбърг"  ;D , предполагам може да ти изнесе лекция по темата разход на гориво на Премиум. А и оределено не е само той  ;).

P.S. -  И аз съм бил личен свидетел как МАН V8 ( Либхер-а) , минава като ..Генерал Вазов по байрите на Бреннеро и всички са отдясно и буквално му козируват  :D  и горе в Мюнхен ( няколко часа по-рано пристигнали) разхода му беше 34, а другите бяха между 36 и 45, нали! Но същият този "Бюссинг" в Бенелюкс под 30 .....ниенте ми амор ;) , докато точно Премиум, там над 25 фулиран....трудно ;) ! Въобще безмислен спор, толкова много подробности има, че....... !
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

ivopifeca

Правилно,релацията е много важна...не може да кажеш просто така,тоя модел харчи еди колко си.

Бриги Магнито

Кефиш ме Иваниванов,интересна логика.
В свят,в който евро 5 станаха на милион км, ти даваш акъл да се купува евро 3
В какво състояние ще е тва евро 3?
Въобще не подхващам и темата,че евро 3 в момента се продава трудно,какво ли ще е след 2-3години?
Или като купиш дарак,трябва да го търкаляш до гроб?

Язък,че нарезахме шкодите с тях щяхме да врътнем баси вътрешнио транспорт


IvanovIvan

Бриги според мене изобщо не се продава трудно Евро-3 особено за вътрешен транспорт , а относно за състоянието един камион колкото и стар да е щом е подържан няма никакъв проблем . Да не говориме че много Евро тройки ще надживеят петиците . И с какво държавата ни облекчава като купиме Е-5 само и единствено за СЕМТ ама няма страшно тях има кой да ги вземе .

IvanovIvan