• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Искам да чуя мнения относно..

Започната от Potrushenkov, Сряда, 16 Ноември, 2016, 19:00:02

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

emilpopoff

Цитат на: Potrushenkov - Сряда, 16 Ноември, 2016, 19:00:02
Здравейте ! Имам Фиат Пунто 1.9 JTD 86к.с. Тъй като наближава вече студа,смених свещи,смених акумулатора с нов.Но тия дни (особенно днес) сутринта беше -6 градуса,колцата пали някак мудно.Притеснявам се така ли трябва да пали..стартера ли нещо не е в ред,или пък горивния филтър може да е проблемен? Понеже като гледам другите дизелчета как палят,някак си доста по рязък старт имат..знам ли ?

http://sendvid.com/wtbsqncg ето и клипче от сутринта.
Колега, на първо четене свали(или ако имаш гараж или сигурно място) и зареди акумулатора, и го остави на топло, сложи го на колата не посредствено преди да запалиш. Ако няма дори и малка разлика тогава сваляй стартера, писал съм в една друга тема къде се намира стартера на 1.9 JTD , т.е , че на този мотор това не е работа за 20 мин, за да разбереш, че си свалил стартера за нищо.
Така или иначе колата върти мудно и няма много варианти от какво може да е това.
Ако горивната с-тема "дърпаше" въздух все отнякъде щеше да избие нафта, тази горивна с-тема на Бош работи с подкачваща помпа в резервоара, т.е с налягане, а тази нафта под налягане все щеше да омазни отнякъде. Ако с-темата работеше на принципа Нафтова помпа с подкачващ елемент т.е с вакуум(примерно комън рейлите на Сименс или Делфи) тогава може да смуче въздух и да няма избила нафта или омазнено от нафта т.е да НЕ се види пропуска в с-темата.

emilpopoff


Tihomir78

JTD-то не пали като TD-то на четвърт, така че относно горивната система няма какво да се притесняваш. А иначе наистина върти като че ли по бавно. Както ти каза колегата зареди си хубаво акумулатора и ако няма промяна сваляй стартера. Когато са ти износени втулките върти по бавно.
ПС: На колко късо разтояние пътуваш? Като време и разтояние?

Tihomir78


ivopifeca

Акумолатор!А и не видях проблем-колата пали добре,като се има предвид мудното въртене...акумолатор,ако е ел мотор въртенето е много по мудно,но сега е студено и е възможно и той да е-при по студено върти по убаво,при топло по бавно...Жтд е най добрия комън рейл,и при 2 изгорели свещи пали одма...провери да не са повече...италянския дизел е Н1,като не броиме допотопните мотори на МБ за безотказност :)

ivopifeca