• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Тахо шайба

Започната от E80, Вторник, 26 Април, 2016, 22:02:50

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

E80

Как се процедира при следния казус: Досега съм карал бус... В Петък в 8:00 се качвам на камион с аналогов тахограф. Издават ми удостоверение, че до 8:00 в петък 22.04 не съм карал мпс попадащо в регламент 561. Попълвам шайба и я поставям в 8:00 в тахографа. Работя до 17:00 в петък, изваждам си шайбата от тахографа и се прибирам в къщи... Тъй като няма да бъда в превозното средство, по регламент,  през това време трябва да вписвам данните в шайбата ръчно. Обръщам шайбата и на гърба ръчно чертая почивка от 17:00 до 24:00 и горе чертая почивка от 00:00 до 8:00, за да станат 24ч. Дата на приключване пиша събота. След това за събота (почивен ден ми е) взимам нова шайба. Пиша нач.дата 23.04 (събота) и чертая почивка от 08:00 до 08:00 и дата на приключване 24.04 неделя. За неделя по същия начин като събота. Дотук всичко вярно ли съм направил?  Понеже спорихме днес с колеги и ми объркаха представите...

E80


Rammbon

На шайбата ,която си сложил в тахографа има изчертано от 8:00 до 17:00. Обръщаш я и от 17:00 до 24 ч попълваш за почивка, с права черта. Вземаш нова шайба за 23 -и и от 00:00 ч до 23:59, чертаеш прави черти за 24 часа пауза. Вземаш трета шайба и чертаеш на нея пак то този начин за неделята. После на четвърта шайба, от 00:00 ч до часа в който се качиш пак в камиона в понеделник чертаеш почивка. Общо са 4 шайбите.

Rammbon


LKW

Колега ти чертожник ли си или шофьор?Рамбоне с молив или с писалка да я чертае?
Не се занимавай с глупости.Вадиш шайбата и в 17 часа и я приключваш.Когато ти се налага да караш пак ти пускат бележка от 17 часа до когато сложиш шайба или карта в тахографа.А има и вариянт бележка да е с дата един месец назад ако шайбата не я пазиш.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

E80

С бележките ми е ясна работата. Въпроса беше как се събират 28 шайби без бележки. Значи всяка шайба я пишем от 00:00 до 24:00 ч. С една и съща начална и крайна дата ли?
и друг въпрос възниква тогава. Какво правим ако се наложи да карам нощна смяна. Ще спирам в 00:00 часа да сменям шайби ли?

Rammbon

Не се пише всяка шайба от 00:00ч. В товоя случай, вадиш си шайбата в 17 ч може и да я приключиш, както ти писа LKW-то, и после си пишеш нова шайба от 17 :00ч на 22.4.16 до 23:59ч пак на 22.4. Ако знаеш , че няма да караш до 28.4 примерно, си ги чертаеш всичките наведнъж, като за по-лесно ги чертаеш от 00:00 ч до 23:59 за всеки ден. В деня в който ще караш, чертаеш от 00:00 до часа в който ще тръгваш с камиона. На ден можеш и 3 шайби да сменяш. Примерно, първата е от 00:00ч до 8 ч за ден и си на пауза. Втората ти е от 8:00ч до 17:00ч каране и третата ти е от 17:00 до 23:59 ч на същия ден. Пиша ти го , както ми го обясни джедая от плевенската бригада, лично съм спирал да коментираме тези шайби, че имах непросветен колега, който ме учеше и щях да изгоря заради него.

цецодебел

Сега се сещам че имаше при нас един румънец,който спираше на аварийната лента да сменява шайби !?!?
Момци що се занимавате с глупости? Малко са ви задълженията ли кво?
Сутрин ,преди да тръгна приключвам старата и слагам нова .... Никога не са ми правили проблем дори да се застъпят .
Петък вечер слагам една стара да не дращи на сухо ;) Те затова са три писеца и се вижда ако е движено 
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

цецодебел

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ