• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Сами транс Хасково

Започната от Lio, Вторник, 15 Март, 2016, 12:08:34

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Lio

Поредните  лъжливи играчи на пазара. Имат 2 ДАФ-а,камионите са в Германия натам и обратно се пътува с автобус а уговорката беше за самолет! Синето се вживява като транспортен магнат и си няма хабер от работата, но пък е такъв скъперник, че  направо къса нервите! Аз бях 4ти шофьор за 3 месеца на камиона!Макс месец се издържа, даже и по-малко!
Кара се Германия Испания, осигуровки на немски договор, заплащане на ден адресите линия, много сме коректни!
Нищо общо с истината-кара се Германия, Франция, Люксембург и Швейцария, само национал!Постоянно в движение се предлагат обходни маршрути от един та на друг национал нали щот по късо било с 5км примерно! Няма такъв Биг брадър! Зъни и пише по всяко време за щяло и нещяло, събота и неделя!Осигуровките били на български договор ама нали само часовете в Германия се смятали!БНабива те на бензиностанцйи я в голям град я срещу забрани, ти му казваш тука има забранна за до 3,5т, то ти вреви ма на компютъра го няма!Адресите един с един няма, отваряш двустранно и на товарен и разтоварен, села и малки фирмички, с Видман и Винц работи с най-шибаните товари и адреси! Оказа се към края на 1вия месец, че трябвало да имам поне 10000км!Е откъде бе да ти ги намеря, колкото са ти дали толкова са ти карани, освен кръгчета да си правя около адресите!? Счупи ми нервите , обаче викам ще го изтърпи докато си намери човек , но дребната душичка изригна, след 4,15часа каране ми вика защо спря!?Е как защо бе, ама и да нарушиш 30евро е глобата аз ще я платя!Моля!? А съм на 10км от разтоварен адрес и 2,30часа по рано от разтоварния час!  На другия ден му сдадох катъра читав и всички документи , за да съм аз коректен без да ми е изплатил парите, и точно това се оказа че си получих половината с обяснението, че съм бил срязал грайфера на едната гума на ремаркето!Как се реже тоя грайфер и льольо не можа да ми обясни!
Знам, че много написа и се надявам да ме разбрахте правилно, че не си струват нервите и потта при тези дребни душички!

Lio


Rammbon

Колега, съжалям , че така се те мачкали и си издържал. Лично аз , никога не почвам при някой, който има 2-3 камиона, особено ако са стари. Свикнах вече в голямата фирма , дори и за спукана гума да има асистенция, нищо да не пипам като се развали, да ми плащат всички паркинги, дори и на автофохите да се излежавам по 2 дни при 45 часовите покои. Не ме карат да карам национали и да нарушавам. А в малките фирми беше ужас, нарушения, калпави гуми , няма пари за паркинги, групажи по едни малки селца в Полша, някъде и само по прашен път, да съм бързал да натоваря, че ако завали 1 седмица нямал съм да мога да изляза. А и ремонтите, развали се компресора, стоях 3 дни, да решат кой да го ремонтира. Дойдоха от един малък сервиз, дори и почти без инструменти, 1 ден до сваляха , 2 дни го ремонтираха и още 1 ден го монтираха. 20 дни стоях в едно село до Лодц.

Rammbon


Petroff

Колега,тази фирма има клон  и в Силистра.Карат 6-7 стари ДАФа-гондоли.Тук бигбоса се казва Живко Василев,бивш колега които е мутирал във велик шеф,забравил кога е изучавал физиката на скачените съдове и спал по кабините като обикновен шофьор.Фирмата е с голямо текучество и много колеги са минали от там.Съдружник или действителния шев е Живко Тилев,които не е в час много с транспорта по простата причина че е счетоводител,май експерт.Главният дразнител тук е жената на Василев ,Анелия която се взема много-много на сериозно и може за нула време да те изкара от нерви с нейната компетентност и самочувствие.Мога още неща да разкажа но просто исках да допълня колегата Lio.

Gonzo

Здравейте колеги, казвам се Георги Ю.С., относно фирма Сами мога само да заявя, че освен оплюването от колегата Лео, все пак има и доста положителни неща при тези хора и най-вече това че са разбрани хора. Карам за фирмата вече 2-а година. Имат около 15 камиона и досега не съм имал проблеми нито с управата, нито със заплащането, машините са подържани, нови ремаркета, не сменям ремаркета, няма магнити и т.н., изключително коректни хора, семейна фирма, започнали са самички от нулата. Започнах при тех като млад шофьор с не много опит. На няколко пъти ми помогнаха финансово да си стъпя на краката, за което съм благодарен завинаги, бате Живко много ми помогна, да е жив и здрав. На моменти работата не е лека, но пък такива пари за 160 часа работа на месец са доволно да си прехранвам семейството. Карам по правилата на максимум и нямам проблеми с шефа, нарушения също нямам, групажи нямам 1път в месеца е много. Събота и Неделя си пия бирата нямам проблеми с никой. Франция наистина има национали, ама това за мен вече не е проблем. След първата година работа при тех ми вдигнаха доволно заплатата, доволен съм и благодарен, затова реших да напиша тези неща. 

djingov

Работиш 160 часа на месец ми ти си голям патрон сигурно и пари им даваш,че работиш за тях.

Petroff

gonzо,брат ти направо уби коня с лопата.Явно си бил много гладен щом с тия пари са те нахранили.Не разбрах само за Силистренската или за Хасковската фирма говориш,че там са много Живковци?Между другото имат нова фирма с нови зелени Дафове с различно име от Сами Транс,маи на името на Анелия.

майн рид

Колеги не разбирам какво му се обеснява те на ГОНЗО . Той работи 160 часа на месец  ! значи не е Шофер   или е на 6  часова ставка или е провокатор
Един Шофьор РАБОТИ 180 200 часа на месец минимум ? И са чуди що не взима 2000 Е ?????

п.п. Ето от такива " Пумяри" които ЕБАВАТ целия пейзаж !!!
Не позволяваи на магаретата да ви четат
конскоо

майн рид

Не позволяваи на магаретата да ви четат
конскоо