• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

МAН ТГА - губи антифриз

Започната от Nachinaesht, Четвъртък, 20 Февруари, 2014, 14:16:22

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Nachinaesht

Затапих/изолирах AGR-a и засега всичко е наред.
Благодаря на всички за съветите и помощта.

Nachinaesht


IvanovIvan

Трябва да видиш какво точно му е защото сигурно ще ти вдигне разхода .

IvanovIvan


Mystang

Когато е затапен АГР разход на гориво се понижава. :P
Щом е от него си караш така.

Nachinaesht

Благодаря! И аз мисля, че разхода не трябва да се повиши, а по-скоро ще падне. Има чувството, че камиона сега върви повече.

Mystang

Не  те лъже чуството.Така е.Сега конете идват на по ниски обороти и набирането става по лесно.

М.Колев

Колега и аз го имах този проблем. Какво ли не правих ??? ::) и си  реших проблема, като смених гарнитурата предния край на мотора - това се случи и при мой колега- там им е слабото място- плочата в предния край на мотора там е с една стоманена гарнитура и прави бели,вкарва антифриз в маслото и ако е малко го изпарява и не се разбира,където влиза гърловината за наливане на масло в картера на чупката прави бяло ако е от там

Nachinaesht

Колега, да това е другата вероятност - от агренажния капак, само ченего съм го сменял преди 4 години и сега беше другото възможно - ЕГР клапата.

apoloncho

Някой може ли да обясни къде се намира АГР-а и как се изолира и аз имам такъв проблем надува на леко отвита капачка карам...

kron

Като за начало с какъв ман си с кой мотор е не всички имат АГР ;D,после от къде си сигурен че точно от АГРа ти надува.Иначе ако си с мотор евро 3 или 4 Агра е една тръба над изпускателния колектор лесно ще го познаеш затапва се в двата края на тръбата с планки.Друг ориентир ако си с мотор Д20 има едно цилиндърче в задния край на агр-а,ако си със по стария мотор д28 с отделните глави това цилиндърче е в предния край на АГР-а над перката.

apoloncho

MAN TGX EVRO5 2008 година е камиона не съм сигурен че е АГР но от доста време надува няма да е двигател или гарнитура.. може ли да е от компресора?

kron

Нямаш АГР,при евро 5 тази инженерна простотия е икономисана ;D.Ако е компресора след като го угасиш 1минута някъде бълбука вътре в казанчето,на скоро чух от един приятел за проблем с надуване и накрая излезе от Притардера или по точно някакъв клапан, но много малко камиони имат тази система.Иначе имах случай с пукната риза на по стар ман и не надуваше много карахме го 1 година до като го направихме ей така като теб го карахме с развита капачка.

apoloncho

Правен му е основен ремонт съмнява ме да има нещо по двигателя....само компресор не е сменян и да бълбука след като го угася...

kron

Ами какво чакаш колега проверяваш компресора и веднага имаш точен отговор,на по старите проблем правеше главата на компресора продават се,има два варианта или пукната глава или гарнитура на главата.Когато развиеш дехидратора по принцип и там вкарва малко антифриз капки не много според  зависи къде е пукнатината ама ще провериш и ще разбереш по принцип от както излезе този мотор Д20 не съм чувал да пукат глави на компресора но не е изключено.

kron