• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Sevel-заводът на Ducato

Започната от Trucker_Boy, Събота, 07 Януари, 2012, 20:33:57

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Trucker_Boy



Sevel (Società Europea Veicoli Leggeri) във Вал ди Сангро е най-големият завод за лекотоварни автомобили в Европа. Той е построен през 1981 година с цел производството на Ducato и е разположен на площ от
1,2 млн. кв. м, от които 344 000 кв. м са покрити. Екипировката му покрива всички производствени процеси – металообработка, сглобяване и боядисване.
Каросерийното хале манипулира 300 различни вариан­та шаси-кабини, бояджийното работи със 120 цвята, а цехът за сглобяване произвежда над 6000 модификации по отношение на оборудването, към което могат да бъдат добавени 150 допълнителни екстри.Макар че серийността е огромна, гъвкавият производствен процес позволява на фабриката да изпълнява всевъзможни индивидуални поръчки. Ducato остава един от най-популярните ванове в Европа и заради способността на завода Sevel да се разраства, адаптира и обновява паралелно с промените по продукта.



Петте поколения на Fiat Ducato са помогнали на милиони проофесионалисти във всекидневната им работа през последните 30 години. Италианският модел винаги е бил популярен сред индивидуалните потребители (занаятчии, търговци, строители, земеделци, сервизни техници и др.), големите корпорации (частни и обществени) и туристите, ползващи кемпери и каравани, както и сред фирмите, предоставящи специа­лизирани услуги (хладилен транспорт, пътна помощ и т.н.).
Първото поколение дебютира през 1981 г., когато пазарната среда и икономиката бяха съвсем различни от сегашното си състояние. Дори тогава Ducato беше един практичен и солиден продукт, който отговаряше на тогавашните изисквания за надеждност и икономичност.
През 1990 г. моделът беше подложен на фейслифт, а 4 години по-късно на пазара се появи и третото му поколение, което се отличаваше с многобройните си модификации (около 500). Пазарният успех не закъсня, а заедно с него дойде и първата титла Международен ван на годината.
Следващата генерация, която беше лансирана през 2002 г.,
донесе редица подобрения по отношение на функционалността, динамиката и удобството при шофиране. Външният є вид не се различаваше съществено от този на предходното поколение, но всеки, който е изпробвал и двете, може да потвърди, че конструкцията на Ducato е претърпяла огромно развитие.
През 2006-а станахме свидетели на премиерата на актуалното пето издание на Ducato, което буквално взриви бранша с новаторските си решения – от стилния външен вид до високото ниво на комфорт, от качествено подобрената безопасност до превъзходното пътно поведение, от отличната динамика до изключителната икономичност. Моделът разчиташе и на няколко уникални решения в областта на двигателостроенето, които впоследствие промениха хода на цялата индустрия.
Тези решения не паднаха от небето, а бяха плод на дългогодишните усилия на инженерите на Fiat. Eто накратко как се стигна до тях:
1998: Дебют на турбодизеловия двигател SOFIM 2.8 TD (122 к.с. и 285 Н.м);
2000: 2.8 JTD Common Rail (127 к.с. и 300 Н.м);
2002: 2.3 MultiJet (110 к.с. и 270 Н.м) и двугоривния мотор Bi-power (на метан и бензин);
2004: 2.8 JTD Common Rail с турбокомпресор с променлива геометрия (146 к.с. и 310 Н.м);
2006: 2.2 MultiJet (100 к.с. и 250 Н.м); 2.3 MultiJet (120/130 к.с. и 320 Н.м); 3.0 MultiJet (157 к.с. и 400 Н.м).
Източник: www.kamioni.bg
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

динко

В тази фабрика се правят и еднаквите с фиат, пежо и ситроен.С удоволствие съм гледал как на 10-12 секунди излиза нов бус в най различни цветове и модели.

динко