• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Впечатление от сервиз

Започната от mylord56, Сряда, 20 Юли, 2011, 15:25:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

mylord56

Може би има обособена тема, но не видях и реших да създам нова. Да споделя нещо : Няма да споменавам фирмата, в която работя, но камионът, който управлявам /Рено 420 Dci/ ме учудваше от получаването му през януари до средата на месец май с много големия си разход - до 49л/100 пълен - пълен с 23-24 тона. Освен това по нагорнищата беше "бетер" от "Шкода Европа". Когато "седнах" на него, беше със сменено масло, и все псувах, че в сервиза са наляли двойно по-вече масло. След смяна на маслото през май, два дни по-късно установих, че маслото отново е по-вече. От самото начало се съмнявах, че вкарва нафта в картера, но никой не успя да усети миризмата и. Та след тази констатация се обадих на шефа си и му казах проблема, и че според мен е от помпата за горивото. След завръщането ми от курса, трябваше да отида в Bosch Diesel Service /Експрес Дизел/ в Добрич, ул."Бойчо Огнянов" №6 /в двора на "Фарин"/. Негови приятели го препоръчали. Пълни мошенници, според мен. Четири дни престоях, докато извадят дюзите /според тях там бил проблема/ и ги рециклират. Незнам как стана, но когато получиха новите части, за половин час донесоха дюзите - "рециклирани" и тествани на стенда...Казаха, че всичко е о.к и гарантират, че една година няма да има проблем и че камионът ще гори до 36/100. Тръгнах отново към Гърция и отново същото. Пак Добрич.... три дни да сменят конекторите на дюзите и гумичките, нови уверения, че проблемът е в миналото. Нов курс и "стар проблем" - излишни две смени на масло за почти 600 лв, да не говорим за "издуханата" през отдушника нафта, изгорената за двете ходения до Добрич и ядовете. Не смеех да звънна на шефа си /поставях се на негово място-доста солидна сума и нулев резултат от ремонта/. През всичкото това време правех консулт с колеги. Всеки се питаше - какво правя при тях, нямаше един с положително мнение. Колеги ме посъветваха да отида пак в Добрич, но при друг майстор - Светльо. Доста положителни отзиви за него събрах. Човека смъкна помпата и каза, че ще смени всички уплътнения, семеринги и плунжерерите на двете секции за налягането. След смяната им решил да тества помпата преди да я постави. Така установил проблема - спукан корпус, видим с лупа - процеп колкото косъм. Не съм тествал още камиона - не е готов. Написах всичко това само с мисълта да ви посъветвам - не ходете в Bosch Diesel Service /Експрес Дизел/, няма да има друг ефект, освен хвърлени на вятъра пари. Търсете хора, които освен, че имат умения и техническо оборудване, умеят и да разсъждават, преди да предприемат нещо.
Когато правя крачка назад, това не е повод да се радваш, човече - просто се засилвам !

mylord56

Когато правя крачка назад, това не е повод да се радваш, човече - просто се засилвам !

admin

Това оторизиран сервиз на Бош ли е, или някакво побългаряване се е получило? Питам само, защото аз пък преди години ходих в един такъв "сервиз" в Дупница и останах без думи от некомпетентността на персонала. Изгубиха ми половин ден за едно елементарно измерване на напрежението, осигурявано от генератора.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

mylord56

Оторизиран е, но ползвайки документите за завършени специализации на "помпаджията". Персоналът е от трима души - собственник, изпитател на помпи и изпитател на дюзи. Ако има нещо за демонтаж и монтаж, викат братовчед на собственника. А той преди 10 часа сутринта не идва, дори да знае от предния ден. Иначе имат супер техника.
Когато правя крачка назад, това не е повод да се радваш, човече - просто се засилвам !

imter

#3
Цитат на: mylord56 - Сряда, 20 Юли, 2011, 15:25:20
Може би има обособена тема, но не видях и реших да създам нова. Да споделя нещо : Няма да споменавам фирмата, в която работя, но камионът, който управлявам /Рено 420 Dci/ ме учудваше от получаването му през януари до средата на месец май с много големия си разход - до 49л/100 пълен - пълен с 23-24 тона. Освен това по нагорнищата беше "бетер" от "Шкода Европа". Когато "седнах" на него, беше със сменено масло, и все псувах, че в сервиза са наляли двойно по-вече масло. След смяна на маслото през май, два дни по-късно установих, че маслото отново е по-вече. От самото начало се съмнявах, че вкарва нафта в картера, но никой не успя да усети миризмата и. Та след тази констатация се обадих на шефа си и му казах проблема, и че според мен е от помпата за горивото. След завръщането ми от курса, трябваше да отида в Bosch Diesel Service /Експрес Дизел/ в Добрич, ул."Бойчо Огнянов" №6 /в двора на "Фарин"/. Негови приятели го препоръчали. Пълни мошенници, според мен. Четири дни престоях, докато извадят дюзите /според тях там бил проблема/ и ги рециклират. Незнам как стана, но когато получиха новите части, за половин час донесоха дюзите - "рециклирани" и тествани на стенда...Казаха, че всичко е о.к и гарантират, че една година няма да има проблем и че камионът ще гори до 36/100. Тръгнах отново към Гърция и отново същото. Пак Добрич.... три дни да сменят конекторите на дюзите и гумичките, нови уверения, че проблемът е в миналото. Нов курс и "стар проблем" - излишни две смени на масло за почти 600 лв, да не говорим за "издуханата" през отдушника нафта, изгорената за двете ходения до Добрич и ядовете. Не смеех да звънна на шефа си /поставях се на негово място-доста солидна сума и нулев резултат от ремонта/. През всичкото това време правех консулт с колеги. Всеки се питаше - какво правя при тях, нямаше един с положително мнение. Колеги ме посъветваха да отида пак в Добрич, но при друг майстор - Светльо. Доста положителни отзиви за него събрах. Човека смъкна помпата и каза, че ще смени всички уплътнения, семеринги и плунжерерите на двете секции за налягането. След смяната им решил да тества помпата преди да я постави. Така установил проблема - спукан корпус, видим с лупа - процеп колкото косъм. Не съм тествал още камиона - не е готов. Написах всичко това само с мисълта да ви посъветвам - не ходете в Bosch Diesel Service /Експрес Дизел/, няма да има друг ефект, освен хвърлени на вятъра пари. Търсете хора, които освен, че имат умения и техническо оборудване, умеят и да разсъждават, преди да предприемат нещо.

Добре де колега,защо след първия път,пак сте отишли там,при положение,че нищо не са направили?  ;D ;D ;D ;DСтана малка грешка,но мисълта ми беше,че щом майсторите се изложат веднъж,няма смисъл да се изпробват пак.

Причина за редакция: Коригиран цитат!

mylord56

Защото втория път заплащане за труд нямаше - един вид рекламация.
Когато правя крачка назад, това не е повод да се радваш, човече - просто се засилвам !

imter

То хубаво рекламация колега,но при тези перипетий,по добре да бяхте отишли някъде  другаде и да си платите,само и само камиона да тръгне.

mylord56

E, не аз съм шефът. Но третия път сме в друг сервиз, утре ще имам впечатления, тогава ще е готов.
Когато правя крачка назад, това не е повод да се радваш, човече - просто се засилвам !

mylord56

Когато правя крачка назад, това не е повод да се радваш, човече - просто се засилвам !