• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ford Transit Евро-4

Започната от Trucker_Boy, Понеделник, 31 Октомври, 2011, 14:09:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Trucker_Boy



През август 2006 г. Ford Transit е подложен на фейслифт, включващ нови предни и задни светлини, нова предна решетка и нов интериор. Оборудването на кабината е изцяло обновено, а лостът за смяна на предавките вече е поставен на обновеното арматурно табло. Постепенно в модела са въведени дизелови двигатели, покриващи нормите Евро-4 по системата EGR.



Разнообразието от версии и варианти прави от Ford Transit в действителност лекотоварен автомобил за всеки. Transit е достъпен с късо, средно или дълго междуосие, с предно, задно или задвижване на четирите колела и с три височини на покрива. Отделно е най-тежката версия – Jumbo, чиято допустима максимална маса надхвърля позволените за управление с шофьорска книжка от категория В 3,5 тона. Jumbo се предлага само със задно предаване и сдвоени задни колела. Шаси кабините от дългата база пък са произвеждани и с двойна кабина. При този вариант задните колела също са сдвоени и двигателни. Фургоните пък са с нисък, среден или висок покрив. Иначе при всички други версии клиентът може да избира между задвижване на предните или задните колела според спецификата на работа и терените, по които се движи автомобилът.



Предното окачване при Ford Transit е тип Макферсън, а задното – на еднолистови ресори. По предницата сервизните специалисти не са отчели никакви характерни или неизправности, които да се повтарят след определен пробег. В резултат, макар производителят да не е извършил сериозни конструктивни промени, при Евро-4 вече не се среща хроничното тропане на предницата, характерно за версията Евро-3, предизвикано от омекване на тампоните на предните амортисьори след пробег 150 000–200 000 км.
При задното окачване единствените срещани проблеми, естествено, са свързани с претоварване, което води до скъсване на ресорите.Колесните спирачни механизми на Ford Transit Евро-4 са дискови отпред и барабанни отзад при по-леките версии или дискови и на четирите колела при по-тежките изпълнения. Обикновено пробегът между смени на спирачните накладки е от 50 000 до 80 000 км, казва Мартин Петков. Разбира се, с уговорката, че износването на спирачните накладки зависи и от водача, от стила на управление и от това дали експлоатацията е предимно в градски условия, или по междуградски пътища.



Източник: www.kamioni.bg
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

velizar

Да вземем за пример дълга база с макси надстройка , товарен,вариянта на Транзит. 4х4 няма да го споменаваме, за какво би се ползвал модела с предно и модела със задно предаване?  Двигателя е един същ ТД.

velizar