• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Рив Системс и Е Макс Консулт Пловдив една и съща фирма на 2-ма изедници

Започната от VOLVO 480, Неделя, 20 Февруари, 2011, 22:45:05

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

VOLVO 480

Само свидетелство за космонафт изпитател не ви трябва                                                                         Международен шофьор С+Е
Описание и
Изисквания   1. Шофьорска книжка С+Е.
2. Талон от КАТ.
3. Лична карта - валидна.
4. Свидетелство за Съдимост.
5. Медицинско за работа като шофьор на TIR.
6. Валидно психо.
7. Копие от диплома за завършено средно образование.
8. Здравна карта за европа или годишна застраховка.
9. Удостоверение от психодиспансера на Пещерско шосе , че не се води на отчет.
10. Стаж по специалността минимум 2 години при един и същ работодател.
11. Телефон за връзка с предишен работодател.
12. Международен паспорт – валиден.
13. Трудова книжка.
Категория    Шофьори, Куриери
Ниво в йерархията    Служители
Вид работа    Постоянна работа
Вид заетост    Пълно работно време
Населено Място    Пловдив / Област Пловдив / България
Дата   16.02.2011
Тип   Безплатна Обява
Адрес   Пловдив, Васил Априлов 24
Телефон   032 / 620-965
Email   За да кандидатствате използвайте бутона "Кандидатствай по тази обява"
Организация   Рив Системс ООД

VOLVO 480


imter

Тези още ли съществуват :o,колко хора завлякоха и още търсят да завлекат.

imter


НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Цитат на: imter - Понеделник, 21 Февруари, 2011, 20:07:20
Тези още ли съществуват :o,колко хора завлякоха и още търсят да завлекат.
Ако може някой да даде повече инфо за въпросните фирми .ще съм му мноо благодарен

imter

Аз лично не съм работил там,но до колкото знам от мои познати работили за кратко там ,положението е направо трагично,кара се до припадък(карат цветя от Белгия/Холандия до Гърция и Италия),постоянно напрежение,и накрая за без пари.И постоянно се търсят нови и нови шарани да се хванат на въдицата.А имат само 3-4 камиона.

VOLVO 480

Колега аз само един курс направих миналата година и избягах!Кара се по 2-ки прибираш се в България няма време и отчет да направиш казват ти иди си почини за 4-5 часа и довечера тръгваш пак на път няма кога да се изпереш през магазина да минеш за храна и то хоп 5-те часа свършили.А да не говорим за счетоводството което трябва да пишеш по път.Дава се на шофьора едни дневни карти и трябва да се попълват колко си карал къде си спирал до минутка иначе заплата няма като се прибереш!А когато се тръгне на обратно за Бг ти казват хвърляй шайбите и после пак трябва да го пишеш и това в този бордови дневник и недай си боже ти се случи нещо отнасяш го като бръмбар сламка щото всичко си писал в дневника дори и омазаните шайби ти искат!И още много други отрицателни качества имат затова аз препоръчвам стойте на страна от тези агаряни!!!!!!!

doncho79

#5
Здравейте,колеги искам понеже съм от Пловдив да ви предупредя търсите ли си работа в Пловдив като международен шофьор, без работа няма да останете постоянно се търсят такива но тук е уловката ЗАЩО запитайте се и вярно всеки според зора си но мисля че и затова сме на този хал ние сами си го направихме.А те нашите мили и добре обещаващи работодатели какво направиха сдружение не искам да обидя някоя добросъвестна фирма но дори и това според мене не им помогна разни уговорки един от нас напуснал един от сдружението не може да започне при другия бла бла бла.Колеги някой от вас реши ли да пробва при някой в Пловдив може да пита знам доста за повечето от тукашните от черния списък................................................дълъг е много...P.S.А и г.н Демирев очакваме и вашия коментар нещо казахте че колегата се крие но явно той не се крие дайте сега вашия коментар че да подхвърля и аз нещо за един ваш шофьор......за неговите преживявания без храна без пари зад граница г-н Демирев.....до скоро

р...

Дончо в Пловдив черния списък е не дълъг,а безкраен.....а за сдружението е поредната простотия на чорбаджиите. ;D
Винаги има изход

камен игнатов

Колеги аз работех в тази фирма три месеца.Карат се дрехи втора употреба от Германия.Плащат 400лв.на курс.Връщаш се от курс почиваш 4.5час и пак към Германия поддръжка на камиона няма ако стане нещо ти си виновен така казва Ванката и Жорето селските тарикати.Колеги бягайте далеч от тия двама мошеници, защото ще ви платят първият и вторият месец и после почват да се правят на луди това се чупило по камиона онова се чупило.И накрая нямаш нищо да вземаш.Тия двамата имат да ми дават 800лв и на колегата 800.Абе направете си сметка дали ще почвате там.

Причина за редакция : Правопис

abator


Rammbon

Цитат на: камен игнатов - Събота, 31 Декември, 2011, 12:24:16
Колеги аз работех в тази фирма три месеца.Карат се дрехи втора употреба от Германия.Плащат 400лв.на курс.Връщаш се от курс почиваш 4.5час и пак към Германия поддръжка на камиона няма ако стане нещо ти си виновен така казва Ванката и Жорето селските тарикати.Колеги бягайте далеч от тия двама мошеници, защото ще ви платят първият и вторият месец и после почват да се правят на луди това се чупило по камиона онова се чупило.И накрая нямаш нищо да вземаш.Тия двамата имат да ми дават 800лв и на колегата 800.Абе направете си сметка дали ще почвате там.

Причина за редакция : Правопис
Колега, явно не си взел добри пари за свършената от теб работа, но поне си разбрал от къде се вземат дрехите втора употреба в Германия. Знаеш ли на каква цена ги продават за BG?  И там откъдето ги вземаш, склад ли е или събираш стоката от различни места?
Ако ситуацията в България беше по-розова, такива работодатели би трябвало да се игнорират и да се оставят без шофьори. Дано Синдиката на шофьорите да помогне, да се справим с такива като тези двамата Ванката и Жорето селските тарикати.

камен игнатов

Колега, дрехите се вземат от склад. Ако те интересуват подробности, питай.