• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Закупуване на бус

Започната от Sirakov, Четвъртък, 05 Юни, 2014, 16:50:42

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

naum4o

#15
И баба знае на лесното ;D... Говорим за добро магаренце на приемлива цена. Потта е от шАфьора. ;D

В интерес на истината Нисанът поддържаше 145-155. С повече не съм го карал. За Реното си прав, много му е трудно да вдигне над 145. Но пък за какво им е, това са товарни бусове, не роадстари.
Маневреността не ми е правила впечатление, завирал съм Реното на милимунди из строителни обекти и молове, но като се замисля, си прав - спринтерът е с класи нагоре, както и пежото.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

naum4o

#15
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

динко

По- изказахме се,но все някой трябва да го припознае за работно добиче и да го купи за работа,къде най-удачно да се търси камиончето,какви товари ще има и как ще се възвърнат средствата вложени в него,то най лесно- туй става а другото не.

динко


emilpopoff

Цитат на: SEMPER - Сряда, 13 Август, 2014, 21:45:58
Стига бе вие все едно сравнявате круши с орехи.

едното било 2,2 другото 2,8 мотор - ама било харчело повече  ;D ;D ;D

Моите сравнения са на два абсолютно еднакви буса - и предаване, и междуосово,и габарити, и обем на двигателя,и мощност,и като товароносимост

И със сигурност единия  е доооооста по-бърз от другия.

А,и да поправя Емил Попов - двигателя на Боксера не е Форд. Двигателя е разработен някъде в Англия, и се ползва както от Пежо/Ситроен, така и от Форд.  Със същия успех можеш да кажеш че Форда е с Пежо мотор . Между другото,има и Фиати с същия мотор. На Фиат основно слагат мултиджетите, обаче съм виждал и от тези.

Наумчо,тоя твоя дъргел колко вървеше ?

Моето Рено е 90 КW и  ги държи 150 само по нанадолнище.


И да - наистина върши същата работа като Спринтера, само че няма нищо общо  ;D ;D ;D

Като ми дадоха Реното първия път - гледам го -бонбонче. Току що излязло от магазина,наближавам го, и телефона ми се свързва с музиката вътре. Детска радост - бенгалски огън.
Като направих едно кръгче - Мамка ви, що ми пратихте ръждивия Спринтер за скраб.

На Реното -нито завиването му е завиване ( дето можех да си правя с Мерцедеса  обратните,с  Реното пак става,но му трябва маневра) Нито возенето му е возене.А като се качих на магистралата - и вървенето му няма абсолютно нищо общо с Спринтера.

Пежото също не може да завива,но поне вървежа  му е долу горе колкото на Спринтера.



Спринтера за който говоря - също отговаря по всичко на Пежото е Реното.

Единствено по разход ги биеше много, но все пак беше на 10 години. Предполагам новите са по икономични


Колега, не знам с какво си вадиш хляба, ама моя от последните 8 годни основно е в отрасъла на сервизирането (работил съм в три официални представителства за тези години и никъде другаде) официалните сервизи на няколко марки. Който иска да сравнява 2.2 16в комънрел мотор поколение след 2000 г, с мотор разработен преди средата на 90-те год на 20в. 8 клапанов в последствие преработен да работи с горивна с-тема комънрейл. За мен лично 2. 8 Ивеко комънрейл (128 кс и 145 кс) вървят доста добре, но като разход не могат да се сравнят с 2.2 дци заради различните поколения мотори, а според мен като надеждност този мотор( 2.8 Ивеко ) може да се сравнява с мерцедесовите мотори и един най-добрите мотори за времето си карал съм такива Дукато и Джъмпер и понашите пътища доста леки коли са се чудили че им просветвам да се прибират в дясно и да ми освободят пътя :-) , за Реното нямам преки впечатления. А новите 3.0 Ивеко(след 2005 г) мотори по вървене не отстъпват на никой аналогичен на тях мотор, пък бил и той на Мерцедес, дори напротив.
Така относно 2.2 Пума мотор никъде не съм на писал че НЯМА Дукато с такъв мотор дори на против, но италианците използват само 2.2 100 к.с и то само на малките си бази, в последствие мисля, че след 2009 вграждат техен италиански 2.0 комънрейл мотор(това е модифициран 1.9 комънрел, с леко увеличен работен обем и дефорсиран) . Така да се върнем на Пумата, в нея за радост няма нищо френско нито като архитектура на двг (от 5-6 год карам комънрел мотор на ПСА и пък доста съм видял) нито като произход. Ако не ми вярваш колега, просто може да си направиш една безплатна регистрация в сервизните програми на Пежо(Service Box) и на Ситроен(Citroenservice) и като зададеш рамата на някой Боксер или Джъмпер в програмата ще видиш, че в графата мотор пише  ,,произход на мотора: "Форд" ", а с/у 3.0 хди- ,,произход на мотора : "Фиат", а преди няколко години пишеше "Ивеко" . Така, че всичко което пиша  много лесно може да бъде проверено. Другото за общата разработка е за пред Ауто Билд  :D ;) . Относо 1.6 хди си е чисто френски(ПСА) като архитектура мотора няма нищо общо с никой фордов мотор, а случайно прилича 1.4 хди 1.4 16в хди(и тях ги вграждат във Форд- Фиеста ) , просто ПСА и Форд им е по изгодно да разменят мотори по-между си и да го представят пред широката общественост като общи разработки. Както 2.7 V6 хди(Ситроен Ц5,Ц6, Пежо 407,607 ) си е чист мотор на Ягуар и Рейндж Ровър(а кой до преди няколко години беше техен собственик може би се досещате  вече - ФОООРД  ;) :) ) , в сервизните програми на 2-те френски марки пак си пише ,, произход на мотора: Форд " .
Относно моето предложение за бус съм го казал(написал) по-горе - Дукато 17 куб.м база 2.3 комън рейл мотор 120/130 кс, 16" гуми т.е усиленто изпълнение(обяснил съм по- какво включва) ако е 3.0 Дукато/Боксер/ Джъмпер.

SEMPER

Емиле, аз съм се занимавал със сервизиране на собствени превозни средства, обаче в онова недалечно време,когато гаечни ключове и гедоре бяха достатъчни като екипировка.  ;) ;)

Откакто стана необходимо преди всичко да имаш компютър, интерфейси и кабеляци, се ограничавам да си сменям само крушки и накладки. Останалото е за умните глави.

Иначе си прав, преди форда си беше форд, мерцедеса си беше мерцедес. Сега  емблемата отпред вече е само маркетингов трик.
Докато не тръгнеш да провериш в интернет какво са ти сложили под капаците, нищо не е ясно.

Аз скоро купих една лека кола Митсубиши,оказа се с мерцедесов дизел. Друг модел на Митсубиши пък е с фолксвагенова помпа дюза  ;D

А хората по навик си говорят колко са яки японските дизели.  ;D ;D без да си дават сметка, че всички марки вече са оплетени като свински черва.

Спринтер и Крафтер се сглобяват на една и съща поточна линия, верно слагат им различни двигатели,но освен предния капак,другитеим тенекии са еднакви.Други марки пък ги сглобяват на различни места,обаче им слагат еднакви двигатели.

Изобщо е манджа с грозде автомобилостроенето.

Важното вече е да е по новичко превозното средство,и с гаранция. Че иначе ремонтите почват да стават много тежки за джоба



Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната