• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Това остава от BMW M5 след удар с 300

Започната от stoan, Петък, 20 Април, 2012, 17:14:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

stoan

Германските суперседани са особена порода автомобили, описвани често с клишета като "направени за аутобан". Прясна катастрофа с BMW M5 от вторник обаче потвърждава, че надали има по-подходящи возила за немските магистрали, в някои участъци от които няма ограничение на скоростта.

Причина за инцидента на аутобан A81 недалеч от Тюнинген до швейцарската граница станала неадекватна маневра на друга кола, заради която 60-годишният шофьор на M-петицата губи контрол, удря се последователно в лявата и дясната мантинела, след което се претъркулва неколкократно през покрив и 100 метра по-късно спира в тревата.

От предния капак на баварския седан започва да излиза пушек, но двамата синове на шофьора, които го следват с M6 и M3, успяват да измъкнат баща си и 20-годишната му спътница от развалините и да угасят пламъците. Според Suedkurier.de автомобилът е катастрофирал с над 300 км/ч.

Водачът и пътничката са откарани в болница с тежки наранявания, но в стабилно състояние. Оцеляло е дори кучето на задната седалка.

Магистрала A81 стига от Щутгарт почти до границата с Швейцария. Аутобанът е известен с една от най-дългите отсечки без ограничение на скоростта в Германия.

http://fakti.bg/avto/36934-tova-ostava-ot-bmw-m5-sled-udar-s-300

stoan


dino412

Чист късмет.Просто са си имали още дни и двамата.Да са живи и здрави още 100години.
А по м/у другото BMW и останалите немски бегачки не ги ли ограничаваха електронно до 250км/ч?Явно или журналягите го дават рекламно или........
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M5
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.