• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Интерком Груп

Започната от mitiokrika2, Събота, 14 Януари, 2012, 12:25:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

mitiokrika2

Колеги, в момента Интерком Груп Варна набира много шофьори. Аз работя там от 2 месеца. НЕ ЗАПОЧВАЙТЕ ТАМ!!! Шефът на траспортния отдел с име Здравко е много некоректен , поставя такива норми за изразходвано гориво , че в края на месеца ще се видите в чудо. Първият месец всичко е наред , след това идва вашия кошмар. Краде от шофьорите за своя сметка. Няма минимална заплата, макар че ви казват , че има такава . Осигуряват ви на 460 лева, а другите пари ви ги дават в плик. И след като няма минимална заплата ви оставят по седмица или две по чуждите градове. Обещават ви по 6000 километра , а правите 2500-3000 най-много! Пак повтарям. НЕ ЗАПОЧВАЙТЕ В ТАЗИ ФИРМА!!!

mitiokrika2


abator

Митак, тук ли се събрахме? :-) Потвърждавам казаното до тук. Има доста измислени моменти в работата на транспортния отдел. Най-общо казано, в тази фирма пари няма да вземете.

abator


JoroBoro

То от големите търговци на метали, май само в Хъс транс и в Хелиос Метал Център взимат парите си навреме.
Мастер-а и те били много зле.

abator

В случая с Интерком Груп ООД, съмненията са, че парите за шофьорите се отпускат, но се усвояват от други хора.  ;)

Trucker_Boy

Цитат на: abator - Събота, 14 Януари, 2012, 18:24:49
В случая с Интерком Груп ООД, съмненията са, че парите за шофьорите се отпускат, но се усвояват от други хора.  ;)

Освен това фирмата има няколко нови камиона MAN, които явно се изплащат от шофьорите.

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Бриги Магнито

#5
Момци бе усетих Ви аз че на ПЧМВ нещо Ви тормози у живота ,ма мислех,че са дребни кахъри.
Щом ,,Бригадира,, вашият не аз  ;) говореше полувинчато,ми светна,че работата отивам към заораване.
Под ,,Бригадир,, разбирам ,най-старшият на възраст и стаж от тези,които бяхте там.


Joro

Аз съм виждал тяхни камиони по Европа пътуват .

abator

Цитат на: Joro - Неделя, 15 Януари, 2012, 18:02:53
Аз съм виждал тяхни камиони по Европа пътуват .

Да, пътува се по Европа. Само, че в момента плащат 800 лв. на курс и в повечето случаи става въпрос за двойка. Като си сложиш пътните разходи и като ти отрежат някой лев накрая и се оказва, че си бъхтил напразно. Има и опцията да се окаже на края, че ти имаш да им даваш. Имат навика да "губят" пътни листи. Понякога забравят камиони. Така де, чакаш някъде за товар и след седмица(може и повече) се обаждат да те питат къде си и дали си свободен. През това време печката е работила, палил си камиона, защото акумулаторите започнали да сдават багажа - този разход на гориво не се признава.

Joro

 С две думи боза ясно ... Мерси за информацията все пак де :)

abator

До колкото знам и положението в Лавина не е по-различно, макар да са под отделна шапка.

JoroBoro

Горнаков от Лавина навремето си плащаше редовно, но от както се ''сляха" не знам как са.
Гледах наскоро че Сашо Асенов от Хъс, си търси шофьори за вътрешно. Това е работодател за който бих си сложил главата в торбата :)

bonkars

Пичове,в момента работя все оше там  >:( просто е, няма смисал да се почва.Подписваш трудов договор с интерком а работиш за други.Тези хорица са направили фирма във фирмата,пари-километри се дават на локитокитата, а другите лапат ялови кирии.Има и друг момен,ти стоиш и гледаш как камионче на друга фирма товари от база Русе и отива в база Елин Пелин  ??? (има процент от кирииката за някои) а по 5 коли на интерком има във всяка база ??? ако ви стигат 150-200лв на седмица,кадето ходиш и до Германия в месеца заповядаите....

mitiokrika2

Колеги, има развитие по темата за Интерком Груп. Моите уважения към президента на фирмата Павлин Николов, но това което пиша е плод на това, което чувам от колегите си , които все още разботят във фирмата. Въпросния Здравко (Хамбалиста) , които е шеф на транспортния отдел толкова срива фирмата , че колегите се чудят как да изнемогват с парите и горивото , които им дава за пътуване в Европа. Скоро се върнаха едвам едвам от Европа Гюнеш и Станчо. Казвам едвам едвам , защото на Унгарската граница им е свършила нафтата и пари са нямали как да се приберат. Също им е хвръкнала щората на ремаркето. След което въпросния Здравко им е казал да се оправят както си искат. Същите оплаквания има и от колегите Тодор и Драго , които също са треперели от студ да не си пускат печките , за да не хабят нафта. Има и още много други , които се чудят как да се отърват от тая фирма . И когато искат да напуснат ги заплашват, че ще ги уволнят дисциплинарно. Също утре ще СЕЗИРАМ НАП , че парите се раздават в пликове , а ни осигуряват на минималната заплата , от коята Здравко може да взема колкото си иска.

Don_Bazilio

До НАП сигнала се носи лично и се взема от деловодството входящ номер. Бавят проверките по 3-4 месеца, но ги правят. Желателно е жалбата да е подкрепена с документи. Няма ли факти - по-добре не пиши. Ако има други потърпевши - напиши имената им, адресите и телефони за връзка. Основното е да имаш писмени доказателства за жалбата си. И си помисли добре тази жалба към НАП ли да е, или към Инспекцията по труда?

mitiokrika2

Здравейте! Добре заварил. Аз винаги съм бил във форума като пасивен четател но идва време, когато човек трябва да вземе отношение по болните въпроси. Винаги каквото и да става с обикновенните хора - става въпрос за ПАРИ! Когато има незащитени работници от ТРЕТИЯ свят /България и може би Румъния до някъде/ може да ги накараш да ти работят почти без почивка или когато ти се налага да вземеш по-вече пари от някоя спешна поръчка - особено ако става въпрос за CARGO Усмивчица с каквото основно се занимава въпросната фирма - Почти всички български шофьори са на този хал но малко от нас го признават.  Много от тях взимат пари от ЧОРБАДЖИИТЕ когато намерят такива балъци от милата ни татковина. Първи започнаха естествено кюрдите - те винаги са били добре дошли по нашите земи още от ТАТОВО време и всеки знае защо. После дойдоха и турските, гръцките и много чужди фирми които разбраха, че нямаме правителство което мисли за хората си а само за КОМИСИОНИТЕ и ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯТА си!!! Когато те осигуряват /евентуално/ на 400 лв. и другите пари ти ги дават по някакъв друг начин естествено, че ще има много удръжки /без обяснения/, много неплатени заплати, лишаване от работно облекло и много други придобивки които нашите колеги от БЕЛИТЕ страни ползват. Всички ЧОРБАДЖИИ се събират по СПА центровете за обмен на знания /как да се изклати шофьора/. Така, че всички разбраха вече колко УМЕН е българския шофьор. Това е по принцип основното - всички го знаят, много се пише, много се говори по паркингите, но винаги има кой да предаде ДЯКОНА!  Типична българска черта!

mitiokrika2