• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Работа вътрешно в Европа

Започната от rider777, Понеделник, 16 Май, 2016, 14:12:42

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ANIMAL

В така създалия се спор аз да играя секундант и да кажа-райдъре или Иво както ти казват имаш право на дуплика,че ми стана много интересно какъв ще е изхода
ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ

ANIMAL

ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ

SEMPER

Бе не го мислете Иво  ;D

След някой друга година кат станат масови гугълмобилите, ще почнат да правят и гугълтръкове. Баце ви Ивчо ще си управлява флотилията с мишката от ранчото във Флорида   ;D
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

rider777

Решил съм да си правя ранчо в село Чурек скоро.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

briko

Продавам мотика - пълен автомат на 1890234 км. година на производство 2005

rider777

Неам опит с мотика,,,,,,,,, ама от "Професионалистите" тук сигурно над 95% не са изпускали мотика от рождението си ,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

briko

За тва ти пиша да не тъсиш такава с копче от комшийте на ранчето :)
И така да се върнем към заглавието на темата: някой колега, който пътува из Франция да сподели, дали поучава като заплащане тяхната почасова ставка за професията ни и на тази сума ли го осигуряват за този период?

rider777

Опитай се да си отговориш сам !
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Amateur

Абсолютен индианец

SEMPER

Aко фригото е плюсово  ;D предвид температурите навън вътре ще е комфортно да се пътува.

И понеже си нямам хабер от фригота - да ползвам темата да се ограмотя малко.

Като как функционира агрегата, ако вън е минус питнайси , а вътре трябва да е плюс три ? Инвертор ли е, или ?
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

nevega

че у вас как действа климатика - вън като е -15 вътре да е 25 :)
Инветор е друга работа не е обвързано с това топли или изстудява вътрешнуста на фургона.
То не че аз ги разбирам фригутата ама ....

SEMPER

E па знам ли как действа климатико - у немско хич не са популярни. За толкова години съм видял точно две външни тела, и то качени на покрив.

Тук парното е  на 6, изравнителните сметки идват август, тогава ревеме :D :D

Иначе имам спомен от Бг, че на минус 15  климатика даваше фира :D и се пускаха духалките да насмогнат.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

micyri

Ако вън е -4 ,а в фургона е зададена +4 фреш ,си е добре за пътуване :) :) ама на Сириеца ще му е студено!

Бриги Магнито

Цитат на: SEMPER - Понеделник, 30 Януари, 2017, 21:29:21
Aко фригото е плюсово  ;D предвид температурите навън вътре ще е комфортно да се пътува.

И понеже си нямам хабер от фригота - да ползвам темата да се ограмотя малко.

Като как функционира агрегата, ако вън е минус питнайси , а вътре трябва да е плюс три ? Инвертор ли е, или ?
Нема Баце,с парно от Жигулка грее,матора на агрегато затуй реве на бем ти обороти да грее водата.
;)
А моеше а го измислат на кюмур и дръва,ма инженЕере,ко да ти разпраам.


Dilyan_Zagorchev

Сега направих първия си(надявам се и последен)курс с фриго.БГ-Полша-БГ.Нагоре беше на +9 старт-стоп и се включваше за по 10 минути през няколко часа.На връщане не съм мигнал изобщо.Натоварих в понеделник надвечер и разтоварих в четвъртък по обяд.Режим +2 нон-стоп режим.И в двата случая външните температури бяха в интервала –10 +4.Сами смятайте

Dilyan_Zagorchev