• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Жени шофьор(и)ки - заплаха или.....

Започната от stoil nedev, Четвъртък, 07 Юни, 2012, 15:19:38

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

stoil nedev

Не знам дали е мястото тук на тази тема но бих искал да изкажете доводи и мнения. ::)
Има и доста изключения но за мен поне важи ...... Негър скиор и жена шофьор-няма!
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

stoil nedev

Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

Станимир

Колега,няма да се съглася с теб.Моето мнение е колежките в повечето случай са по добри шофьори,от нас.

Станимир


loshdancho

Всичко зависи от практиката и желанието..
Имал съм случай с кеф да се возя при жена.
Но мнозинството от жените шофьорки  не са до такава степен на ти с автомобила за да могат да го владеят.
Получава се варианта ,че автомобила ги вози, а те си мислят за друго.....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

dimich87

Моята приятелка като се запознахме имаше книжка, но не можеше да кара. Започнах да я уча, първо на полигона с маневри и след това и обясних в града какво да гледа и как да кара, каква предавка да избере във всяка ситуация и казвах какво трябва да направи. Така след около 3 месеца се научи да кара много добре. Сега и имам пълно доверие когато се возя с нея. Така на село започна да се качва на камиона да кара. Учудващо добре се справя с габаритите и трактор с едноосно ремарке се научи да го маневрира на зад. Сестра ми обаче е пълна скръб. Вече 5 години от както има книжка без някой до нея не може да прецени какво да направи. Колкото и да се опитвам да обяснявам, нищо не се запомня. Но има и доста мъже шофьори които също не са много сръчни. Миналата година като си купих дърва и ми ги докараха, "шофера" не можа да влезе назад. Викам му слез, аз ще го вкарам камиона. И така влязох, иначе 100-тина метра трябваше да мукна 6 кубика дърва. А в САЩ повечето шофьори на автобуси и камиони които съм виждал бяха жени. Мъжете ходят да работят по-тежка работа, като строители, миньори, дървосекачи и др.

SEMPER

Цитат на: stoil nedev - Четвъртък, 07 Юни, 2012, 15:19:38
Не знам дали е мястото тук на тази тема но бих искал да изкажете доводи и мнения. ::)
Има и доста изключения но за мен поне важи ...... Негър скиор и жена шофьор-няма!


;D ;D ;D

Е някак си много балканско звучи изказването ти

Дай да дефинираме първо какви умения трябва да притежава индивида, за да може да се титулова като шофьор

Според мен трябва да има следния експириънс

- Да умее да обикаля успешно и най големите дупки по пътя
- Да предусеща безпогрешно дали ще го изпреварят отляво или отдясно
- Когато той се изнася да изпреварва, да е наясно дали зад завоя след него има моторист който джиги с 280 км/ч
- Когато се движи в паркинга на хипермаркета да следи дали случайно отбор дрифтьори не са решили да си провеждат там ежедневната тренировка.
- Да умее да влиза в банкета всеки път,когато срещу него някой идиот е решил да изпреварва
- Да знае да си изкарва МПСто,когато паркиралите след него са му оставили по 2 пръста до предната и задната броня.
- Да може да паркира на верев, когато мястото за паркиране е по малко поне с 1/3-та от габарита на колата му.
- Да се престроява постоянно от най крайна лява до най крайна дясна, така че на светофара да е спечелил поне три места напред
- Да е наясно, че никой не знае правилото на дясностоящия
- Да се съобразява с това, че бакшишите спират на всяко възможно място
- Да знае, че отбелязването на улиците като еднопосочни е само за сведение, и просто е указана препоръчителната посока за движение.
- Да следи винаги кой е с предимство в кръговото, тъй като маркировката се слага според настроенията на местната управа

И за доста други неща се сещам, ама не ми се пишат фермани.


Ако шофьорлъка включва спиране, потегляне,спазване на правилника, и паркиране на нормално паркомясто - не е толкова голяма философия.

Ако става дума не за нормално каране на МПС, а за борба за оцеляване на пътя - тогава вече трябва сериозен експириънс  ;D

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

!na

Семпер, след това пояснение що е то корифей зад волана, посипвам чинно главица с пепел и сдавам фронта  ;)
+1
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

МИНКО ИЛЧЕВ

     Има разлика, между добрия и внимателния, шофьор. Обикновено, жените ги причисляваме към внимателните. Често някой от тях, са видели от мъжете, някой номер и тогава става страшно. За тяхно щастие, обикновено не разбират какво са направили. Щяха да са номер едно, ако физичните закони, правеха изключения за тях. Както, обичайно приемат, че мъжете са длъжни да правят жестове за тях (естествено и Всемирните закони). Нормално е, мъж като види хубава жена, да си поиска. И като не винаги става, да се сърдят ли?

     При тролеите, има много добри шофьорки.

     При трамваите, като повечето са жени. Голяма част, от "мъжете", не си харесват пола. Въпроса тук би бил. Има ли добри, ватмани, мъже?

      След казармата, работех на паркинг. В началото, бях непредубеден, но скоро разбрах, че като видя жена да паркира, ако не стигна навреме, следва удар. Но един път паркираше мъж, удари една кола. Бях се успокоил, минал си е отреда и ... още една.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

abator

Да има добри жени шофьори, но са по-скоро изключение от правилото. Може би тук е редно да кажа, че бавното каране не означава внимателно каране. Много хора бъркат двата щата.  :)
Бих се радвал да видя шофьорки на камиони, но това в България е трудно. Може би основната причина е липсата на санитарни възли и паркинги. Това си е проблем и за мъжете де, но се справяме някак си.  :)

stoil nedev

Малко неправилно съм го написал може би..?? Имах предвид за жените любителки-шофьорки.
 Въпреки че в ЕС и особено в Германия и Франция всеки 5-ти автобус е управляван от водач от нежния пол , смятам че все пак трябва да се има едно на ум с останалите шофьорки.
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

SEMPER

Цитат на: stoil nedev - Петък, 08 Юни, 2012, 11:01:32

Въпреки че в ЕС и особено в Германия и Франция всеки 5-ти автобус е управляван от водач от нежния пол , смятам че все пак трябва да се има едно на ум с останалите шофьорки.

Не, няма абсолютно никаква нужда.

Никога в Германия не ми се е налагало да правя проверка на пола на водчите.
Жените си карат напълно адекватно, а и никой не ги притеснява.

Само за сведение -  за три години - я ми  се е наложило три пъти  да изпреварвам на двупосочен път, я не.
А на магистралата всеки си държи най дясната свободна лента.

Ето обаче пример от днес за  несъобразителен шофьор - излязъл в от насрещното е успял да го изненада  ;D http://petel.bg/NAGAL-SHOF%60OR-PREDIZVIKA-TEZHKA-KATASTROFA-PO----TSAR-OSVOBODITEL------SNIMKI-__17299
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

bad_kras

Жените шофьорки са като Звездите в небето - ти ги виждаш , а те не те виждат!!!
>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

bad_kras

>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***