• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Защо винаги тръгва едната гума ?

Започната от American, Вторник, 18 Март, 2014, 06:08:13

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Красимир Тодоров

Цитат на: ivopifeca - Събота, 29 Март, 2014, 22:58:14
И това ти ли го плащаш?
Рязането и монтаж не плащам, но.. абе глупава работа е както казах, ама няма начин. Или по-скоро нямаше начин доскоро..

Красимир Тодоров


ivopifeca

Цитат на: Красимир Тодоров - Събота, 29 Март, 2014, 23:09:44
Рязането и монтаж не плащам, но.. абе глупава работа е както казах, ама няма начин. Или по-скоро нямаше начин доскоро..

Дефакто шефа ти плаща тия салтанати?

ivopifeca


Красимир Тодоров

Той си плаща. От мен 200К. Ама маам на спирачки и ретардер ми не требва... щом му е по-на сметка да сменява дискове и накладки...

American

онази дългата щанга отдолу на управлението (със зелено) ако има луфтове, то те влиаят само на дясната гума.
това мисля да е причината

smoking gun

loshdancho

Няма какво да се мисли, виновен е наклона на пътя.  Някога по Discovery гледах филмче за немските аутобани- правят ги с 4% наклон за да се отича водата.  От там десните гуми носят повече товар и се износват повече.
Отделно всички дупки, боклуци и са повече от дясно на платното. Няма как да се износват левите гуми по бързо.
Ако отидеш в Австралия или Англия сигурно там се износват повече левите гуми.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Красимир Тодоров

Точно така. Аз винаги гледам да си редя товара колкото може по наляво. Не че мога точно да преценя, но ако има начин, редя по-тежкото отляво. Но не винаги става.

dino412

Цитат на: American - Събота, 12 Април, 2014, 00:54:05
онази дългата щанга отдолу на управлението (със зелено) ако има луфтове, то те влиаят само на дясната гума.
това мисля да е причината



Много правилно си преценил.В 90% е от щангата и 10% или по-малко е от пътя.Знам от личен опит и го разбрах по трудния и скъпия начин.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.