• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ман ТГА 440 Е4

Започната от jorko__82, Събота, 18 Февруари, 2012, 11:47:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

pumix

Цитат на: kron - Вторник, 26 Март, 1974, 04:45:07"Д20", Д28 е стария мотор на МАН с отделните глави а "Д20" е с цяла глава и куп различия, Д26 и Д20 са подобни
Последно с колко глави викаш,че е Д20?Аз мислим са 6 отделни.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

pumix

На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

Механик-водач

Еееех....Всякакви дискусии за МАН ми навяват спомени !
Най-добре вместо да спорите просто погледнете !
Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!

Механик-водач

Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!

Mystang

Аз няма да споря повече.... ;D....Имам си 3 броя в гаража и литература. ;D.Всеки си знае.. ;D

kron

#18
Браво колега механик водач за снимката ;)ман д2866,2876 и куп други 28 са с 6 отделни глави това е стария мотор на ман и редова гнп,д2066,2076лф и други д20 са с една цяла глава това е новия мотор на ман той вече остаря че от 2004 го зглобяват,д26 пак е с цяла глава пак се зглобява от 2004г,д20 и д26 са комонрейл горивни системи което ги прави много тихи и икономични,макар че д20 евро4 казват колеги че горят кат луди но не сам сигорен щот това са приказки от колеги,има и д2876 стария мотор с комонрейл горивна система 480 коня сега карам такъв много добър мотор за мен поне до сега карам го от нов вече 650000км никви ядове,имаме един д20 гори малко масло тъка е от нов на курс до Германия 4000км около 2л и тва е,който кара от стария мотор да знае не карайте с вода наливайте антифриз също тъка и ако почне да грее  и да се включва по на често перката мийте си радиаторите,защото от вибрациите в предната част на мотора има един капак с желязна гарнитура почва да вкарва антифриз в картера,това приновите мотори д20 и д26 го няма но на стария малко калпаво е направено но не карайте с вода наливайте си антифриз ;D,относно комънрейл системата когато спре да пали камиона върти кат луд но не пали и светва в движение edc3778-10,3779-10 и губи мощност и други едц грешки това от дюзите,ремонтират се сменят се клапанчета и нищо друго ние ги правихме в София в Бош сервиз и още си карат,ако ви се загубят половинките остава или на половинка или на цяла случва се и да изключват в движение,отгоре на скоростната кутия има едно апаратче с 4 елекромагнита е вътре вади се почиства се и готово,ами тва е, бъзикал сам много по тея машини и горе доло ги познавам имат кусури но кои нямат но за мен ман е добра машина и едно да ви кажа няма ги старите камиони които вървяха и не се случваше да те оставят на пътя за нещо дребно лека и безавариина колеги. ;D

     Предната публикация, в тази тема, доста се старах да я редактирам. Ефект никакъв!!!

ЦитатКолега МАН "Евро 4" е без АдБлу, само Мерцедес и Волво съм виждал Е4 с АдБлу, а за МАН "Евро 3" с АдБлу, сефте чувам няма такъв филм "Евро 5" при МАН е с АдБлу, съгласен съм с колегата Мустанг. Само че, Д28 мотора на МАН, не е идентичен с Д20, Д28 е стария мотор на МАН с отделните глави а Д20 е с цяла глава и куп различия, Д26 и Д20 са подобни. ;D


         сам - съм
      адблу - АдБлу, търговска марка, изписва се особено, има още една главна буква
     В цялата публикацията имаше една главна буква "М".
   Дано да работят бутоните "Shift" и "Caps Lock".

georgi87

#19
Цитат на: kron - Събота, 21 Април, 2012, 06:31:19
Колега МАН "Евро 4" е без АдБлу, само Мерцедес и Волво съм виждал Е4 с АдБлу, а за МАН "Евро 3" с АдБлу, сефте чувам няма такъв филм "Евро 5" при МАН е с АдБлу, съгласен съм с колегата Мустанг. Само че, Д28 мотора на МАН, не е идентичен с Д20, Д28 е стария мотор на МАН с отделните глави а Д20 е с цяла глава и куп различия, Д26 и Д20 са подобни. ;D


Аз до сега не съм чувал и виждал камион евро 3 със АД БЛУ.

Причина за редакция: Коригиран цитат!

Механик-водач

Колеги,
Освен техническите познания ,добре е да се набляга и на правописа !
А по принцип нета е пълен с подготвени хора ,нямащи проблеми с техниката .
Най-добри пари лично аз съм изкарвал след намесата на такива .
Дерзайте и поздрави на всички !
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!

ivopifeca


loshdancho

Макар и, че темата е доста стара, сега  ми е в полза и на мен.
Като проблем при всички по стари D28 мотори(пък може и при други) е планката, която държи тръбата на  маслената помпа.
 От постоянните вибрации  се къса и тръбата пада в картера... Естествено светва червено на таблото за налягането на маслото.
Ако не се спре веднага ... двигателя затяга....
Понеже само бях слушал за този проблем, а  скоро ми се наложи да ми сменяват гарнитурата на картера  не останах много изненадан от това, че и планката на Дедо Ламби е скъсана. След разговор с  монтьорите разбрах, че това е слабост на всички..... Имало е поне Трима   със същият проблем. При мен за късмет го хванахме на време.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

godji

Като говорите за мотори ,ето малко снимки на 410 коня :) :













БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

kron

Лош може би са ти правили опорната плоча която е над картера,за нея от опит знам че им е малко слабо място в предния десен ъгъл почва да пуска масло малко са се изложили немците с уплътняването и с силикон.За тръбата съм нямал проблем но както се казва никога не е късно браво че сподели за този проблем ;)

loshdancho

Точно в десетката, и понеже 1-ва ос на камиона е на възглавници има греда в шасито, точно под картера.
За сам човек си е мисия невъзможна. Пък и детето на майстора яде шоколад.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kron

Е няма как то нали знаеш сам човек за никъде не е ;D ;D ;D.В това отношение новите двигатели на МАН Д20,Д26 са премахнали тази плоча абе въобще вложили са малко старание да е по згодно за ремонт.А въпросния Д28 си е зор за всичко което захванеш да правиш по него с изключение смяна на горивен филтър ;D ;D ; ;D

loshdancho

Айде още един проблем да ви напиша. Всички Манчовци страдат от пантите на вретите, особено горната панта на лявата врата.
От голямата тежест на вратите, нескопосаният ограничител и мястото на пантата(от вън  на дъжда) се стига до момента, в който пантата блокира, вратата провисва  и почва да къса колонката на кабината.
Спасението е течна грес и редовно пръскане. Имаче сваляне раздвижване и заваряване на колонката.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kron

Нищо ново под слънцето Лош ;D,в това отношение на по новите Манчета пантата е променена същата е като на тракторса и не съм имал случай да блокира.Имах проблем с пантата но още кога почна да се движи трудно вратата свалих пантата накиснах в нафта и от тогава тоя камион си кара с тази панта и колонката е здрава.Вратата е тежка и пропада факт,пантата се регулира и си решаваш проблема.

kron