• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

MAN-TGA 18-430 Проблем с автомата

Започната от bizzart, Вторник, 25 Февруари, 2014, 17:48:17

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

bizzart

Проблема ми е следния скъсах аксиалния лагер остана на скорост и няма палене някои може ли да ми даде акъл как да го освободя?
Благодаря предварително.

bizzart


Mystang

Би трябвало когато е спрял камиона сам да мине на неутрална.Ти си сменил съединителя и не можеч да запалиш или искаш да го дърпаш.Ако ще го дърпаш се сваля кардана.За другото си трябва майстор.

Mystang


loshdancho

Цитат на: Mystang - Събота, 01 Март, 2014, 10:35:14
Би трябвало когато е спрял камиона сам да мине на неутрална.Ти си сменил съединителя и не можеч да запалиш или искаш да го дърпаш.Ако ще го дърпаш се сваля кардана.За другото си трябва майстор.
Не виждам смисъл от казаното.
Не помага и няма нищо общо с проблема. Проблема е -счупен аксиален лагер докато камиона е на скорост.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Mystang

Тва казвам.Няма как да е счупил съединителя и да е спрял и автомат да остане на скорост.Чупил съм 2 пъти и то в движение.Последния път беше в кръгово и добре че бях с ръчката та остан на 3т и се добрах до паркинг.Автомата направо умира на място.За това съм задал уточняващи въпроси защото не е ясно каква е ситуацията.

ivopifeca

Цитат на: Mystang - Събота, 01 Март, 2014, 22:01:44
Тва казвам.Няма как да е счупил съединителя и да е спрял и автомат да остане на скорост.Чупил съм 2 пъти и то в движение.Последния път беше в кръгово и добре че бях с ръчката та остан на 3т и се добрах до паркинг.Автомата направо умира на място.За това съм задал уточняващи въпроси защото не е ясно каква е ситуацията.
Без да се засегаш-откарал си се на бангии,тва е мое мнение,явно не съм имал късмета да ми се случи това :)Не че е късно де :)

emilpopoff

Цитат на: loshdancho - Събота, 01 Март, 2014, 11:46:12
Не виждам смисъл от казаното.
Не помага и няма нищо общо с проблема. Проблема е -счупен аксиален лагер докато камиона е на скорост.

Цитат на: Mystang - Събота, 01 Март, 2014, 10:35:14
Би трябвало когато е спрял камиона сам да мине на неутрална.Ти си сменил съединителя и не можеч да запалиш или искаш да го дърпаш.Ако ще го дърпаш се сваля кардана.За другото си трябва майстор.
И аз мисля като Данчо, че този тип трансмисии(автоматизирани, роботизирани) , при такъв проблем не минават на неутрална позиция, дори на против, остават на предавката на която е загаснал мотора. По принцип при леките коли имам някаква бегла представа от този тип трансмисии. Аз лично ако имам такъв проблем ще демонтирам ел.мотора(или какъвто е механизма при тежката техника, не съм карал камион с роботизирана/автоматизирана трансмисия, само ръчки) , който се намира на скоростната кутия и управлява самия съединител и замества педала на съединителя и от там ръчно ще освободя съединителя( поне при леките коли се получава) .

bizzart

Цитат на: Mystang - Събота, 01 Март, 2014, 22:01:44
Тва казвам.Няма как да е счупил съединителя и да е спрял и автомат да остане на скорост.Чупил съм 2 пъти и то в движение.Последния път беше в кръгово и добре че бях с ръчката та остан на 3т и се добрах до паркинг.Автомата направо умира на място.За това съм задал уточняващи въпроси защото не е ясно каква е ситуацията.
Карал си колега някои извънземен автомат серво усилватела като е останал отворен и си скасал лагера как ще освободиш от скорост?
за колегата които каза да свалям ас-троника няма нужда само трябва да го захраниш с въздух и даваш на контакт и изключва след това 4 часа и си пак на трасето.

emilpopoff

Цитат на: bizzart - Неделя, 02 Март, 2014, 09:19:28
Карал си колега някои извънземен автомат серво усилватела като е останал отворен и си скасал лагера как ще освободиш от скорост?
за колегата които каза да свалям ас-троника няма нужда само трябва да го захраниш с въздух и даваш на контакт и изключва след това 4 часа и си пак на трасето.
Ами браво колега, щом се справил и си намерил начин без да разглобяваш.

emilpopoff