• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Гондола - избор на производител

Започната от Rammbon, Понеделник, 16 Юли, 2012, 20:28:58

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Rammbon

Имам идея и възможност да работя за себе си през лиценза на една извесна траспортна фирма. За влекач съм си избрал Скания 124. Интересува ме каква гондола да си избера да си закупя?
От какъв производител ? До сега съм теглил само Стас и Шмитц. Като обем да е от 35 до 50 кубика. Техника, която хем да е евтина за подръжка, хем да е надежна във времето и товаренето.

Rammbon


Бриги Магнито

Ич не ги разбирам,но WIELTON  са евтинки и хубавки,а пък и като ти гледам  влекача ,да знааш квот и да му закачиш ще го надживее тъй че кво ти пука закачай един Стас и само газ.


Баце с таз Скания по асфалт ли ше мааш ?Питам щото и каручките биват за асфалт едни за калта други.


Бриги Магнито



kobrata-kalugerovo

Колега аз съм с Беналю евтинка   лека и що годе добра

Rammbon

Да, само по асфалт ще карам , е поне се надявам.

MagnuM

В сервиза поддържаме 3 гондоли. Двете са Benalu и една KEMPF. За около 50 000 км. на KEMPF не сме побарали абсолютно нищо, само веднъж от кабелите на влекача стана проблем с светлините, но с нов кабел се оправи. С ремаркетата Benalu досега сме сменяли няколко пъти накладки и дискове.
Дано съм помогнал!  :)
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

Tihomir78

Колега аз залагам на Шмитц, но пък като цена и поддръжка си нямям на идея как са.  ???

Rammbon

Гондолата ще е втора употреба , на поне 2-8 г.

kobrata-kalugerovo

Цитат на: MagnuM - Понеделник, 16 Юли, 2012, 22:18:19
В сервиза поддържаме 3 гондоли. Двете са Benalu и една KEMPF. За около 50 000 км. на KEMPF не сме побарали абсолютно нищо, само веднъж от кабелите на влекача стана проблем с светлините, но с нов кабел се оправи. С ремаркетата Benalu досега сме сменяли няколко пъти накладки и дискове.
Дано съм помогнал!  :)
Вярно колега Benalu много проблемни с тия спирачки ,,наклатки пружини" за 6 месеца 2 пъти в сервиз и пак не спира как трябва

MagnuM

Цитат на: kobrata-kalugerovo - Петък, 01 Март, 2013, 19:41:23
Вярно колега Benalu много проблемни с тия спирачки ,,наклатки пружини" за 6 месеца 2 пъти в сервиз и пак не спира как трябва

Зависи от феродото колега ;) На едната гондола миналата година правехме нови 6 диска и нови накладки и все още си карат, разбира се нови пружини и задължително раздвижване на водачите на спирачните апарати. До момента гондолата е минала над 100 000 км. и си има феродо, мисля че беше до половината последно като го гледахме, като се има в предвид единия влекач е без ретардер и само с ватманка. Проходите  Папаз Чайр, Юндола, Предел, Витиня, Крушата в Гърция и отделно доста тук по региона, България и Гърция. :)
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

loshdancho

Стас е гондолата  с най-малка тара, мека возия и голяма цена.
Щмитц е средна работа но с по-добра поддръжка от към части и цена.
Щом е втора ръка, си трябва гледане на техническото състояние, а не марката.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kobrata-kalugerovo

За тара и моята е лека 12.600 с пълен резервар  но само и това Мисля че предишните собственици някъде в Испания са я шълчили  яко без поддръшка  и най елементарно гресиране  от там идват проблемите в моя случаи

loshdancho

Цитат на: kobrata-kalugerovo - Събота, 02 Март, 2013, 09:31:22
За тара и моята е лека 12.600 с пълен резервар  но само и това Мисля че предишните собственици някъде в Испания са я шълчили  яко без поддръшка  и най елементарно гресиране  от там идват проблемите в моя случаи

Други преимущества няма.
Скъпи и трудно намиращи се части.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.