• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Питам само тези дето са в час с акумулаторите

Започната от rider777, Вторник, 25 Юни, 2013, 02:27:00

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

rider777

Понеже ми хлопа дюшамето реших да си сменя единият акумулатор, който нещо не държеше ток и отивам на Сточна Гара на кръговото при първия акумулаторджия и го питам за възможно най-яката батерия, която се продава на нашия пазар, пича ми показва една на цена 540 кинта 225 ампер часа на 1500 ампера стартов ток и започва да ми обяснява, че била разработена специално за Сибир, Аляска и тинтири минтири, та в крайна сметка си стиснахме ръцете на 400 кинта и меткам акумулатора в багажника на колата обаче оня го гложди отвътре, че не можа да ме прекара качествено и започна да ми рекламира ей тази джаджа http://www.avtozona33.com/ws/194,ИзравниС,ел-РЅР°-напрежение.html ,,,, на цена 120 кинта, която разбираш ли щяла да регулира зареждането да е по равно между двете батерии и щяла да удължи живота им,,,, убаво ама оня не знае, че съм по-евреин от него и некакси не успя да ме метне отново в тигана. Та са чета тук из Гуглето за таз играчка и се замислям, че има неква логика в таз постановка ама ич сърце не ми дава да дам 120 лева за нещо де у него има не повече от два диода и един или два кондензатора ,,,, та са питам вече някой разбира ли от елктроника,,, Рос, знам, че си в час по тези въпроси ама нека и некой профи да се изразходи по тоз въпрос, та знае ли некой ТОЧНАТА схема на тази играчка и дали аджеба върши чудесата де и приписват,,,,,, баси май прекалих с бирата.  Са пих още една бира ,,, Я да Ви питам дале сте наясно де могат да ми настроят показанията на ламбда сондата така, че да показва по-ниски емисии и да спре да харчи от тоя пикоч де му викат Ad Blue,,, един колега каза, че в сервиз Волво са му сакали 1200 кинта за таз елементарна операция, интересувам се за някой в или около София и ако знаете цената ,,,, в Продавалник има Хард и Софт барабар със сите кабеляци за познатите ни марки камиони на цена около 300 кинта и май е най-добре да си го взема,,,, още на първия паркинг в Европа ще съм си го избил,,,,, аре наздраве.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Mandor

То като се замисли човек, и нормалния акумулатор има 6 клетки, и всяка от тях се зарежда с различно напрежение. И тогава да слагаме такова нещо за всяка клетка ли?
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Mandor

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

rider777

Мнооооого отдавна, когато мостовете на клетките бяха открити отгоре си спомням, че един комшия, който беше много в час с електрониката редеше между клетките някакви елементи.  Гледам, че и тук го рекламират за 50€ ,, http://www.nothnagel-marine.de/product_info.php?info=p3563_24V-Lade-Balancer--Equalizer-fuer-12V-Akkus--Batterien-in-Reihenschaltung--Blei--Wet--Gel--AGM--Equaliser.html
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

batalov80

За акумулаторите мога да Ви пиша много.Истината за тях е следната:
1.Купуваш акумулатор,който е седял на склад сух по-малко от 5 години
2.Заредения акумулатор го пробваш на камион
3.Оформяш документите за гаранция/динамото и електрониката трябва да е в ред,връзките трябва да са здрави,без окиси и защитени със специална смазка/.
Мога да ти кажа,че има много добри български акумулатори.Трябва  да си запознат какъв пусков ток черпи камиона ти.
Има и сухи акумулатори,но и те се зареждат.
Не винаги скъпото е по-добро.
Ежемесечно проверявай тока на заряд.Ако Ви интересува още нещо-пишете на лични.Това го знам,защото работих в акумулаторно за заряд и ремонт на акумулатори.

Пожелавам палене на осминка.

Красимир Тодоров

Райдер, гледам, че никой не ти го е казал. Да, това устройство върши добра работа, ама за 120 лв брат, веднъж на месеца или на 2 месеца им сменявам местата и резултата е същия.
Наистина единия акумулатор се зарежда по-слабо (ясно защо) и заради това е хубаво да им се сменяват местата от време на време
За това е хубаво да се сменяват двата с нови, а не само единия, понеже вътрешното съпротивление на старите е по-голямо, и тогава има риск единия почти да не се зарежда а другия да изкипява.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Красимир Тодоров - Неделя, 17 Ноември, 2013, 13:52:14
..., веднъж на месеца или на 2 месеца им сменявам местата и резултата е същия.
Наистина единия акумулатор се зарежда по-слабо (ясно защо) и заради това е хубаво да им се сменяват местата от време на време

    Не за първи път го чувам това! На мен не ми е ясно изобщо. Кой акумулатор се зарежда по-добре и защо?


Цитат на: Красимир Тодоров - Неделя, 17 Ноември, 2013, 13:52:14
За това е хубаво да се сменяват двата с нови, а не само единия, понеже вътрешното съпротивление на старите е по-голямо, и тогава има риск единия почти да не се зарежда а другия да изкипява.

    В последователна включени верига, където е по-голямо съпротивлението пада на напрежението е по-висок и съответно мощността е по-голяма. Тока в цялата верига е с една и съща големина! По-скоро е по-малко вътрешното съпротивление.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Красимир Тодоров

По стария се зарежда по-бавно, понеже тока протича последователно през единия до другия. Ако сложиш първи новия, той ще кипне, ако сложиш първи стария, новия няма да се зарежда хубаво и ще се скапе много скоро.
А се сменяват местата им, понеже колкото и да са нови имат малки разлики в съпротивлението, не може да са идеално еднакви. Та се редуват, малко единия води, после другия. Това го препоръчват и дилърите на акумулатори.

Красимир Тодоров