• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Бордови автомобил във влекач

Започната от Nachinaesht, Петък, 10 Май, 2013, 14:09:05

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Mandor

Изискванията за автовоз и за влекач са сходни. Както и за самосвал и бетоновоз.
Сега се сетих и друго- самосвалите обикновено са с най-малката кабина, ниска и къса. А влекачите- Вие си знаете.
Отклонихме се от темата- колегата има бордови. Ако го продаде на сметка, ще си купи влекач, а не самосвал, който да преработва.
Моята препоръка е:
Ако камиона е толкова добър, че да си струва запазването, дори след такава преработка, по-добре да се купи едно ремарке и да се кара. Така се ограничава само дължината на превозвания товар.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Mandor

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

American

Тук веднъж двама братя българчета смениха на Волво ресорното окачване с въздушно, и беше доста работа, но мисля че го направиха за два дена. И то пред гаража им. Правиха нови дупки по шасито и др.

С колко трябва да се преместят ?
smoking gun

American

smoking gun

loshdancho

По принцип всичко става, няма невъзможни неща.
Но парите и труда са равни на цената на това , което ще се купи после и остава само загубата на време и нерви.
Отделно трябва да се местят конзоли на окачването, да се реже кардан, да се мести  въздушната инсталация, да се подсилва рамата с греди от друго шаси от влекач, да се слага надстройка за лафет( външни греди), за щанги и дупки по шасито и окачването не ми се мисли, за рязане на нитове и  правенето на башмачни болтове..... после да се мести и преправя ел. инсталация, да се узакони после всичко това това в Технотест....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Заслужава ли си тази операция,и дали е сполучлива,абе струва ли си изобщо?Дали всичко ще бъде както трябва?Има ли специфики на които да се обърне внимание?

dino412

Цитат на: ivopifeca - Петък, 24 Май, 2013, 17:32:51
Заслужава ли си тази операция,и дали е сполучлива,абе струва ли си изобщо?Дали всичко ще бъде както трябва?Има ли специфики на които да се обърне внимание?
При днешните цени на камионите за Мен лично отговора е твърдо не.Не си заслежава и не си струва изобщо.
Освен при едно условие.Ако колегата е решил да направи някакъв нестандартен тунинг или кастъм вариант който да събира погледите по паркингите тогава всеки лев и всяка минута си струват.
Но до колкото разбирам не това е целта.
За това най-добрия вариант е продажба на бордовия камион и покупка на влекач.Па не се знае може и да остане някой лев от врътката за някоя друга бира.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dimich87

А според мене по-добрия вариант е да се вземе едно ремарке. Компеозицията камион с ремарке има доста предимства пред влекач-полуремарке. Единственото трудно е маневриране на зад. Аз все още не мога да карам такова ремарке с лекота на зад въпреки че го правя с трактор, но от колеги съм чувал че се кара по-лесно от полуремаркето след като се научи.

ivopifeca

Цитат на: dimich87 - Петък, 31 Май, 2013, 22:20:52
А според мене по-добрия вариант е да се вземе едно ремарке. Компеозицията камион с ремарке има доста предимства пред влекач-полуремарке. Единственото трудно е маневриране на зад. Аз все още не мога да карам такова ремарке с лекота на зад въпреки че го правя с трактор, но от колеги съм чувал че се кара по-лесно от полуремаркето след като се научи.
Кое се кара по лесно?За някого е прицепа за другиго ремаркето.Много зависи от маневрата-мястото,за да се определи за тази конкретна ситуация с коя композиция е по лесно ;)А и много колеги бият барабаните,че камион с ремарке го вкарвали навсякъде и били едва ли не спецове,а после ги гледаш как се търтят по рампите-назад-напред и пак назад,после пак напред :)Много големи карачи,а съм гледал италянци и гърци как ги карат-много добри ;)

ivopifeca